Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5343
Hei

Jeg har tenkt at vi kunne hatt en Fifa 13 tråd.

Den kan bestå av favorittlag, spørsmål og f.eks anbefalinger av spillere på FUT.
Eller hva som helst som har temaet Fifa da:P
Har et lite problem med dette spillet på pc: Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal endre oppløsningen på spillet.
Er det noen her som vet hva jeg må gjøre?
Spillet er cracka.
Sitat av KSF Vis innlegg
Har et lite problem med dette spillet på pc: Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal endre oppløsningen på spillet.
Er det noen her som vet hva jeg må gjøre?
Spillet er cracka.
Vis hele sitatet...
Du må gå til mappen hvor du installerte spillet, gå til game, og trykke på fifaconfig.exe eller noe. Der kan du endre oppløsning og grafikk
Er det bare meg eller blir alle disconnected mitt på en kamp flere ganger?
Jeg har også greid å miste spillere når jeg putter dem til salgs og når de blir solgt så har jeg ikke fått coins, wtf.
Sist endret av kongs1; 13. oktober 2012 kl. 15:23.
Noen som har noen tips og triks til ultimate team eller?
Føler jeg sliter med å få den effekten ut av spillerne jeg ønsker.
Noen som vet om noen hvordan finte videor ? (PC)

altså tutorials
Sist endret av Rosapanter; 16. oktober 2012 kl. 13:44.
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Noen som har noen tips og triks til ultimate team eller?
Føler jeg sliter med å få den effekten ut av spillerne jeg ønsker.
Vis hele sitatet...


Kjemi er viktig! at alle spillerne er "linket" er viktig. Kjøp spiller fra sammer divisjon, som foreksempel kjøp bare spillere fra Permier league så blir alle spillerne linket og da får du 100kjemi. Fysisk form på spillerne er viktig. Er den lav blir spillerne sletne fort og bllir skadet. Fysisk form bør alltid være 90+. Kjøp gull spillere fra PL til 200-500 coins i begynnelsen så etterhver bytter du ut spillerne med bedre spillere. Når du kommer deg til første divisjon så får du 8k for å vinne og 6.75k for å holde deg i divisjonen. Detter er gode penger om du spiller mye. Eventuelt kan du kjøpe og selle spillere for å så bygge et fra lag. HUSK alle spillerne fra samme divisjon eller samme land.

Ble litt rotete, men håper det hjalp deg litt.
Hjalp faktisk masse, akkurat nå har jeg så å si bare karer fra argentina, det funker. Men Aguero og Tevez er jo skamdyre så jeg sliter med ok priset spisser som er fra argentina.

En ting, jeg kjøpte Essien og fikk yayatoure og føler de leverer under par.
Kan det ha noe med fitness? eller fysisk form? Hva kan jeg gjøre for å fixe?
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Hjalp faktisk masse, akkurat nå har jeg så å si bare karer fra argentina, det funker. Men Aguero og Tevez er jo skamdyre så jeg sliter med ok priset spisser som er fra argentina.

En ting, jeg kjøpte Essien og fikk yayatoure og føler de leverer under par.
Kan det ha noe med fitness? eller fysisk form? Hva kan jeg gjøre for å fixe?
Vis hele sitatet...
Hei igjenn, det kan ha noe med fysisk form ja. Enter kan du spare dem 1-3 kamper alt etter hvor lav fysisk form dem har, eller så kan du kjøpe fysisk form kort. Det koster rund 300coins for hvert. om du sliter med penger kjøper du en billig spiller som kan du kan bytte med yaya toure eller dem som har behov sånn du ikke setter innpå en bronse spiller og taper veldig mye.

Glemte også å nevne at det er viktig at alle liker formasjonen din og posisjonen. Dette vil føre til enda mer kjemi.
Ja, bra tips mann
Mulig å kjøpe sånne gjøre om formasjon kort til alle sammen?
Fikk et sånn kort i en gullpakke, skulle gjerne hatt slik at jeg kunne omforme alle sammen til å spille 4-1-2-2-1
Sitat av KSF Vis innlegg
Har et lite problem med dette spillet på pc: Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal endre oppløsningen på spillet.
Er det noen her som vet hva jeg må gjøre?
Spillet er cracka.
Vis hele sitatet...
1: http://puu.sh/1ftkz

2:http://puu.sh/1ftkG

3: http://puu.sh/1ftl1

4 http://puu.sh/1ftlk

5 http://puu.sh/1ftlz
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Hjalp faktisk masse, akkurat nå har jeg så å si bare karer fra argentina, det funker. Men Aguero og Tevez er jo skamdyre så jeg sliter med ok priset spisser som er fra argentina.

En ting, jeg kjøpte Essien og fikk yayatoure og føler de leverer under par.
Kan det ha noe med fitness? eller fysisk form? Hva kan jeg gjøre for å fixe?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev ett inlegg som tydeligvis ikke viser lenger.. hmm... Det kan ha noe å gjøre med fysisk form ja. Kjøp deg noen ekstra spiller så du kan bytte ut de med lite fysisk form. Om de sitter på benken en kamp får dem 15 fyfisk form. Eller så kan du kjøpe deg fysisk form kort som koster rundt 300 coins hvert kort. Da får du 60 form på EN spiller.

Glemte å nevne en ting. Spillerne dine må like formasjonen og posisjonen dem spiller. Dette vil føre til økt kjemi(max kjemi 100). Jeg anbefaler deg å lage et lag fra en eller annen serie siden det er mye bedre mer spiller å hente da. Om det er noe mer du lurer på er det bare å spør

Ops, Freak klikker for meg her.. innlegge mitt kom vist opp alikevell
Admin kan slette dette siden jeg allerede har svart han

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Ja, bra tips mann
Mulig å kjøpe sånne gjøre om formasjon kort til alle sammen?
Fikk et sånn kort i en gullpakke, skulle gjerne hatt slik at jeg kunne omforme alle sammen til å spille 4-1-2-2-1
Vis hele sitatet...
Ja, du kan kjøpe formasjons kort på auksjon. Du velger treningsøk og så formasjon og så finner du formasjonen du ønsker. men pass på at du sjekker MANGE kort for å se noenlunde hva priser er siden det er noen som selger veldig dyrt

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Ja, bra tips mann
Mulig å kjøpe sånne gjøre om formasjon kort til alle sammen?
Fikk et sånn kort i en gullpakke, skulle gjerne hatt slik at jeg kunne omforme alle sammen til å spille 4-1-2-2-1
Vis hele sitatet...
Sikker på du har 4-1-2-2-1? Finner ingen formasjoner som er sånn? Sikker på du ikke mente 4-1-2-1-2?
Sist endret av seppoen; 16. oktober 2012 kl. 18:45.
Rosapanter: Fiksa det med "guidene" fra de andre. Var forøvrig litt annerledes med den cracka versjonen.
Noen som har spilt om penger på fifa 13 ?
så man kunne spille fifa arena eller noe på online.. der kunne man vist melde seg på forskjellige turneringer osv og spille om penger.
er dette lov i Norge ? var under 18 så fikk ikke testet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
heyhey, noen som spiller fifa på ps3 som er keene på å bli grisebanka litt :P ?
Legg til hippe91, og si hvem du er

lurte på om det er en slags "filme" knapp på dette spillet? har sjekka litt rundt, men finner ikke helt 100% om det er eller ei

cheers
Sitat av Spøkelseflekken Vis innlegg
heyhey, noen som spiller fifa på ps3 som er keene på å bli grisebanka litt :P ?
Legg til hippe91, og si hvem du er

lurte på om det er en slags "filme" knapp på dette spillet? har sjekka litt rundt, men finner ikke helt 100% om det er eller ei

cheers
Vis hele sitatet...
"Filme" knapp er det ikke siden FIFA vil være et godt eksempel for Fair Play. Har prøvd en del PES (Pro Evolution Soccer) der kan man hvertfall filme på de versjonene jeg har prøvd.

Ellers har du jo "This is football" spillerne som kom på Playstation 2, der man kunne lure dommeren med å filme. Feilet du med filmingen fikk du gult kort. Anbefales.
hehe, jeg husker jeg spilte et "this is football" spill, muligens 2002 modellen... anyway, der var det noen heftig filminger og taklinger
Sitat av Spøkelseflekken Vis innlegg
heyhey, noen som spiller fifa på ps3 som er keene på å bli grisebanka litt :P ?
Legg til hippe91, og si hvem du er

lurte på om det er en slags "filme" knapp på dette spillet? har sjekka litt rundt, men finner ikke helt 100% om det er eller ei

cheers
Vis hele sitatet...
Legger deg til.
FIFA hadde filming opp til og med 99 AFAIR.


ang. 13: synd at ultimate team UI er hestemøkk. synd at alt for mange jukser på seasons.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bringer opp en gammel tråd jeg da! Kjøpte meg Fifa13 for 49,- på Elkjøp idag som et spill frem til GTA V kommer.
Kjører på med carrer mode som manager for Odd Grenland. Noen som har tips til billige og unge talenter jeg kan kjøpe?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bringer opp en gammel tråd jeg da! Kjøpte meg Fifa13 for 49,- på Elkjøp idag som et spill frem til GTA V kommer.
Kjører på med carrer mode som manager for Odd Grenland. Noen som har tips til billige og unge talenter jeg kan kjøpe?
Vis hele sitatet...
Fifa 13 for 49,-?
Koster 500 kr på Elkjøp sin nettside. Er det noe rabatt-greier ute å går?
Sitat av Undiken Vis innlegg
Fifa 13 for 49,-?
Koster 500 kr på Elkjøp sin nettside. Er det noe rabatt-greier ute å går?
Vis hele sitatet...
No idea, lå i en kasse i butikken bare
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bringer opp en gammel tråd jeg da! Kjøpte meg Fifa13 for 49,- på Elkjøp idag som et spill frem til GTA V kommer.
Kjører på med carrer mode som manager for Odd Grenland. Noen som har tips til billige og unge talenter jeg kan kjøpe?
Vis hele sitatet...
Bruk budsjettet på å leie noen gode spillere som sikrer deg ligaen, cup osv. Det er penger i kassa som kan brukes ved neste sommervindu! Kan også sikre deg kjøpsrett (husker ikke det formelle ordet) på spillerne du har leid inn, hvis du er keen på å signere dem, etter en (imponerende) sesong!