Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2384
er det noen her som kjenner til noen sider der det finnes info
om rave (illegale party`s ) i i norge??
jeg vet det er en del av de rundt stavanger /sandnes området, men jeg har aldri klart å spore de ned.
noen som kan hjelpe???

-p
De må altså være illegale for at de skal være bra ?

/me har aldri vært på rave-party, har vel egentlig ingen planer om det heller
paparoach's Avatar
Trådstarter
nei de trenger ikke å være illegale, men hvis du har tenkt å danse litt utover natta så ja, for er de legale så er alt stengt kl 02.00
fattaru??

og uansett hva er vitsen med å komme med spydige svar???

=) P.L.U.R!!!
Hadde ikke noen intensjon om å være spydig, så du veit det.. Jeg lurte bare på hvorfor de måtte være illegale, og det fikk jeg jo igrunn svar på.

Men stenger alt 2 altså? Byn stenger jo da, men legale arrangementer stenger vel seinere. Jeg var på sånn ute-russgreier natt til 1ste, og det varte jo fram til 0700. Var forresten jævlig bra.
paparoach's Avatar
Trådstarter
hmm.....åssen i helvet fikk de til det....kan jo være det at hvs det er et slikt dedikert anti rus party så får de lov å holde på lenger...

og uansett så må du huske at når noe er illegalt så er det dobbelt så gøy som om det var lovli, for da hadde jo alle gjort det ikke sant
gled deg til hyper state paparoach!
paparoach's Avatar
Trådstarter
hyperstate...hmm...vet ikke helt jeg...et party der det er flere snut en deltagere....ikke helt min greie tror jeg..
men kunne jo vært kjekkt å ta en titt
men jeg gleder meg til roskilde
da kan jeg gjøre hva fen jeg vill. danse så lenge og inntenst jeg vill og ingen plager meg
+ at musikken stopper 06.00 og begynner igjen 10.00 hihi
en 4 timers pause funker helt ok for å få kreftene tilbake
gledemeggledemeg
ja også propper vi hjernen vår med E og får kortidshukommelse som en gullfisk samt et yttere ego på størrelse med et jordbær....

foresten: illegalt? dra til trondheim omerådet, se etter en låve med plastkanner utenfor.. det er ILLEGALT d.. jeg mener hvis d MÅ være d altså!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
poenget med underground-party er jo at man slipper flere ting..

1. fjortisser
2. snut
3. masing og regler

alle som går på partyet er der for en ting.. høre på musikken.. spessielt intresserte lissom.. med en gang det blir kommers så kommer fjortissene.. og det liker man ikke

plur ja :=)

avateren min er btw tatt på hyperstate, hvis jeg ikke husker feil :=)
Var ikke dedikert til anti-rus.
Det som ikke var lov var glassflasker. Var holdt på parkeringsplassen til en strand etpar kilometer unna meg (er ikke veldig tettbebygd akkurat på denne kanten av Sandefjord), men de naboene som finns tåler det en gang i året. Kosta 200, var ca 800 stk der..

hehe, veit om folk som hadde hørt musikken godt etpar-tre kilometer unna
Dealen med illegale underground parties er jo at man skal være hipp nok til å ha hørt om dem.............

Hehe, neida. Men bare så det er sagt: Jeg vet ikke om noen sider som annonserer det.

Hvis jeg hadde skulle arrangert et illegalt underground party, så tror jeg det siste jeg ville gjort, var å annonsere det på internett

Da kunne jeg jo like så godt satt inn en annonse i lokalavisa og fakset en invitasjon til politimesteren.
paparoach's Avatar
Trådstarter
stormen ealen med illegale underground parties er jo at man skal være hipp nok til å ha hørt om dem.............

joa greit nok det, jeg er "ipp" nok til å høre om dem som blir holdt i haugesund, det er ca 1 i året. men siden jeg ikke er i miljøet i stavanger\sandnes. så får jeg jo ikke med meg hva som sjer hvor og når der
så det er litt kjiot, for i bunn og grunn så er jeg kun innt i å danse rævva av meg i 8 timer i strekk uten att jeg renger å høre en eneste låt som er på top 20 lista
jeg vill ha hard-house!!! og funk-house...og french-house....egentlig så vill jeg høre all house....men den gang ei...
det eneste stedet hvor det ble arrangert house -nights en gang i måneden her i byn, det slutta med de kveldene...fordi de tjente for lite...men vi fikk da ganske mange kule folk mens det stod på....
ingen slo dj loop da.....loop var \er gud =)
jeje blablabla....
-p
ahhh, french house og funk house rocker fett..

Det beste er vel om du gjør deg bekjent med personer som har tilknyttninger i house miljøet..

En annen sak er vis du vet om noen dj's som kanskje har en gig på en klubb så kan du kanskje spørre dem..

Selv fikk jeg med meg et underground party når jeg var i England nå sist.. jævlig fett.. eneste jeg gjorde var og spørre ei berte som jobba i ei plate sjappe om noen anbefalte klubber.. før jeg visste ordet av det ble jeg invitert på private party
▼ ... noen uker senere ... ▼
litt offtopic, men er det noen som veit hvem som skal spille på Hyperstate i år?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
vet egentlig ikke.. dem har ikke lagt ut noen lineup på hyperstate.no enda.. men man kan jo alltids gjette..
regner med at marini skal spille... men det er bare fordi hun ligger med arrangøren ellers kan man gjette seg til dj astrid, jean kanskje.., og mest sannsynlig noen av de små norske dj'ene som har spilt der før
hadde vært fett med jean! men håper på kai tracid eller armin var buuren jeg da, det hadde tatt a!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
tvilsomt.. kai tracid spiller skjeldent andre steder enn på fastlandet europa.. dvs tyskland / holland.. anyways.. kai tracid? jeg mener.. han eier som produsent.. men som dj er han ikke allverdens.