Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1396
Hei, jeg skal bestille biletter for color line for meg og 3 andre + bil.
Avreise tidlig i juli og tilbakekomst 10 eller 11 august.

Problemet akkurat nå er at billettene er litt dyrt med tanke på budsjettet mitt og de andres. Det jeg gjorde før som funket var at jeg f.eks bestilte en dagstur på den ene datoen, og fikk veldig mye billigere, også bestilte jeg en ny dagstur for den dagen, og kunne fort få 800-900kr billigere, men det ser ut som de har gjort leksa si , for nå går det tydeligvis ikke ann å bestille på den måten, jeg får opp at det er "fullt den datoen".

Er det noen her som har noen triks som jeg kan gjøre for å få litt billigere? Eventuelt noen her som kjenner noen som jobber som kan gi rabatt kode?
Fra kr.sand kan du bestille dagstur ned, ikke bruke billetten og bestille dagstur fra Danmark til Norge igjen. Om det lønner seg og tilgjengelighet varierer veldig fra sesong til sesong. Sommersesongen er alltid dyr.

Men er du på Østlandet er det heller ikke mange timer til Gøteborg og daglige avganger til Fredrikshavn.
Hvis det er Danmark du skal til.
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Fra kr.sand kan du bestille dagstur ned, ikke bruke billetten og bestille dagstur fra Danmark til Norge igjen. Om det lønner seg og tilgjengelighet varierer veldig fra sesong til sesong. Sommersesongen er alltid dyr.

Men er du på Østlandet er det heller ikke mange timer til Gøteborg og daglige avganger til Fredrikshavn.
Hvis det er Danmark du skal til.
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg har gjort tidligere.. Men nå funker det ikke, jeg får opp at alt er fullt den dagen hvis jeg tar dagstur..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av cplpro Vis innlegg
Det er dette jeg har gjort tidligere.. Men nå funker det ikke, jeg får opp at alt er fullt den dagen hvis jeg tar dagstur..
Vis hele sitatet...
Det er nok pga de kun har ett begrenset antall billetter reservert for denne reisetypen.
Spesielt på sommeren vil du slite med å finne slike billetter.
Kjøre til Trelleborg og ferje til Tyskland?