Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1172
Bor langt oppi skogen og lever på mobilt bredbånd med en månedlig båndbredde på mindre enn hva civ V Gods and Kings er.
Å laste det ned normalt via steam vil ta ca 7 - 10 dager og itillegg drepe alt av internett ut måneden.

Jeg kunne alltids ha kjøpt spillet fysisk i butikk, men har ikke dvd-rom på pcen.

Så, hvordan kan jeg løse dette enklest mulig? Er det mulig å få tilsent filene av spillet i posten (for eksempel) og innstalere spillet slikt? Spillet er kjøpt via steam, alt jeg trenger er filene som gjør at jeg kan spillet det.

Andre mulige løsninger som gjør at spillet er på pcen min innen neste helg?
Sist endret av Bombasa; 8. september 2013 kl. 13:00.
Skulle tro det er alt du trenger å gjøre ja. Du må kanskje logge på steam for å verifisere? Så kanskje det enkleste ville vært om noen hentet det fra bukta og sendte deg det i posten?

Jeg ser Bukta har en 6ish GB fil med alle expansions til CIV 5, så slipper du å kuke med noe som helst av internett.
Sist endret av SkyMarshal; 8. september 2013 kl. 13:13.
Evt om du kunne lånt nettet til noen du kjenner og lastet ned spillet der.?
1. kjøp på nett og få en kompis med usb-nøkkel til å laste ned for deg.
2. kjøp i butikk og dra innom en kompis og få det flytta til usb.
3. kjøp i butikk, kjøp ekstern dvd-rom på elkjøp og lever tilbake på 30-dagers åpent kjøp.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trådstarter
Skal ha spillet gjennom steam for å spille med kompiser. Nettet overlever såvidt civilization så et er det eneste som blir spilt fortiden. Spillet er kjøpt, men ikke lastet ned enda.

Kjenner ingen i Kongsberg som jeg kan randomly dra innom og laste ned spill hos. Det eneste er damas familie, og føler virkelig ikke for å spørre om lov til å låne pcen for å laste ned et spill..

Det bli nok tilsending av filer i posten ja, såfremt steam ikke har noe imot en slik innstalering.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Skal ha spillet gjennom steam for å spille med kompiser. Nettet overlever såvidt civilization så et er det eneste som blir spilt fortiden. Spillet er kjøpt, men ikke lastet ned enda.

Kjenner ingen i Kongsberg som jeg kan randomly dra innom og laste ned spill hos. Det eneste er damas familie, og føler virkelig ikke for å spørre om lov til å låne pcen for å laste ned et spill..

Det bli nok tilsending av filer i posten ja, såfremt steam ikke har noe imot en slik innstalering.
Vis hele sitatet...
Kjøp deg spillet på CD-rom og så kjøper du en ekstern cd-player.
Få en venn til å backe opp spillet med steam.

Send steam backupfila i posten.

Installer via backuppen.

Done and fun.