Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 947
Hei,

jeg har bare sitte og mekket litt den siste tiden med skjuling av filer og sånn
(alltid bra å kunne). Skjuler filer og sånn inne i et bilde etc....
Men det jeg nå er ute etter er et script eller et program, som kan akkurat det
samme, bare som kjører begge filer? Altså, jeg kan klikke på et bilde, da åpnes
ikke bare bildet, men da vil også den "hide" filen kjøre. En html side e.l?

Har funnet noe som neste funker, men det kjører fortsatt ikke begge filene, bare
hider som sagt.


På forhånd, takk!
Limited edition
Moff's Avatar
Først: Prøve å SØKE etter svar før du lager en tråd. Det sparer deg for sure poster som denne. Jeg søkte litt for deg, og fant denne: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=87556.

PS: Jeg søkte egentlig ikke i det hele tatt. Jeg visste at den tråden fantes fordi det er så sinnsykt mange som gjør akkurat det samme.
Sist endret av Moff; 13. juli 2007 kl. 14:40.
Hva skal du oppnå med det?
Sende først bildet til en annen, så sender du programmet og sier "du må åpne bildet med dette programmet"?
Da kan du like så gjerne sende det programmet som skal være skjult i bildet.
Sitat av Grantax
Hva skal du oppnå med det?
Sende først bildet til en annen, så sender du programmet og sier "du må åpne bildet med dette programmet"?
Da kan du like så gjerne sende det programmet som skal være skjult i bildet.
Vis hele sitatet...
Jeg tor dette forumet hadde vært mye bedre hvis folk kunne svart på det som spørres om, men det er jo min mening...

Det finnes en annen tråd om dette emnet her på forumet, hvor man kan skjule en fil i et bilde. Jeg fikk det til å fungere greit hvis jeg skulte et prog. med autostart. Jeg fikk en jeg kjenner til å lage et lite exe program til meg med autostart (lite enkelt prog. hvor det sto: "Hei" bare for å prøve det ut) og det funka helt fint
Sist endret av microcefalus; 13. juli 2007 kl. 16:34.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det gaar jo apenbart ikkje an aa svare pa eit sporsmaal som ikkje har eit svar. Svaret er at det gaar aa gjere det OP spor etter om ein finn hol i bildebiblioteket, men ein det vil fungere inntil en patch kjem ut.

Generelt saa er det OP spor etter umulig fordi slike hull er ca. like skjeldne som honsetenner.
Sitat av microcefalus
Jeg tor dette forumet hadde vært mye bedre hvis folk kunne svart på det som spørres om, men det er jo min mening...

Det finnes en annen tråd om dette emnet her på forumet, hvor man kan skjule en fil i et bilde. Jeg fikk det til å fungere greit hvis jeg skulte et prog. med autostart. Jeg fikk en jeg kjenner til å lage et lite exe program til meg med autostart (lite enkelt prog. hvor det sto: "Hei" bare for å prøve det ut) og det funka helt fint
Vis hele sitatet...
Jeg misforsto spørsmålet hans litt (pga. feil formulering fra hans side), men uansett kom det frem i det andre emnet at det ikke er mulig, og uansett om det du skriver der fungerer (noe som jeg ikke tror), så ga ikke du heller noe svar på hans spørsmål.
Sist endret av TanteSpiker; 13. juli 2007 kl. 20:11.
Trådstarter
4 0
Det er mest for dama egentlig.. haha, skjule litt ting som er gutta i mellom :P hehe.. Msn logger og sånt, dama vil jo ikke se på de kjedelige bildene mine..


Sitat av microcefalus
Jeg tor dette forumet hadde vært mye bedre hvis folk kunne svart på det som spørres om, men det er jo min mening...

Det finnes en annen tråd om dette emnet her på forumet, hvor man kan skjule en fil i et bilde. Jeg fikk det til å fungere greit hvis jeg skulte et prog. med autostart. Jeg fikk en jeg kjenner til å lage et lite exe program til meg med autostart (lite enkelt prog. hvor det sto: "Hei" bare for å prøve det ut) og det funka helt fint
Vis hele sitatet...
Så jeg må sette i en autostart i bildet for at programmet skal åpnes samtidig med bildet?
Sist endret av TobiasG; 16. juli 2007 kl. 14:43.
Kan du ikke bare rename filen du skal skjule til .bmp eller noe annet morsomt da. Tviler på at du får åpnet "bilde", men du får ihvertfall "skjult" det for dama, så lenge hun ikke lukter lunta da... :-D

Skal du skjule det foreslår jeg at du krypterer det...