Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1104
Visste ikke helt hvor jeg skulle spørre om dette men tenkte "dere" kanskje er typen folk som kan noe om dette.
Tingen er, jeg har et tegnebrett, det er elendig rate på peikeren etter at jeg installerer driverne. Den har like høy rate som musa i windows før jeg installerer de så det ser ikke ut som det er noe teknisk med tegnebrettet som gjør det, og jeg tenker da aha driverne! Så trikset er vel da å finne ut verdien eller whatever som gjør at raten blir så ufattelig lav og "bare" bytte den ut? Noen som har peiling?
virker brettet før du legger inn driverne?
Trådstarter
Jepp det fungerer akkurat som en mus, og da beveger peikeren seg en GOD del glattere enn etter jeg installerer driverne.
men hvorfor installerer du driverne da?
Trådstarter
Jeg må ha driverne for å få støtte for trykksensitivitet og kunne sette knappene på pennen til andre ting, osv.
Sist endret av McKack; 17. januar 2005 kl. 10:12.
ok. Hva heter tegnebrettet, og hvor henter du driverne til det?
Trådstarter
http://www.wacom.com

http://198.145.255.42/downloads/ftp/...blet_484-6.exe

Wacom Graphire 3
Bare å rename til rar eller zip eller noe og pakke ut. Det hjelper vel lite å installere de uten brettet uansett
Du har vel tilfeldigvis ikke en intelmaskin med HT på?
Trådstarter
Jo det har jeg. Men er ikke den jeg bruker tegnebrettet på for øyeblikket. Har en "programmaskin" som er en AMD 2500 som det er koblet til.

Edit:
Og jeg har testet tegnebrettet på maskinen her på jobb (AMD 64 3000 med Windows 2000, samme tingen skjer, hjemme bruker jeg bare XP)
Sist endret av McKack; 17. januar 2005 kl. 10:39.
hmmm. jeg måtte nemlig sjekke om noen andre hadde hatt det problemet, og det eneste jeg fikk var et hint om at HT og de driverne ikke var helt kompatible. Jeg tror det er en god ide at du tar kontakt med wacom og forteller de om dine sorger.
Trådstarter
Det har jeg gjort og de hadde ikke mye å si om det, derfor tenkte jeg på dette, brettet er neppe defekt så.