Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 693
Har en del objekter som skriver variablene sine til String. For å forenkle har eg lyst å innføre xml-tagger slik at mottaker klassen kan hente ut enkeltverdier fra strengen. Finner bare eksempler på nettet der programmet henter inn en fil og bruker Element og Document, men jeg har altså en String med informasjonen i. Hvordan henter jeg lett ut verdien mellom to tagger da?
vell's Avatar
Trådstarter
Eg løste det ved å bruke JDOM og noen metoder i Element. Måtte omarbeide metoden som skrev objektene til XML, men dette var ganske greit siden de brukte en felles klasse til dette. Uten å vite det begynte eg å skrive en del av metodene som ligger i JDOM, men det var jævlig med arbeid. Når eg endelig fikk hjelp av en av student assistenene fikk eg jo ganske fort vite det