Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 4819
Better than thou.
Med oss håper jeg ikke du tenker på alle på forumet...
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av na1t
poenget er vel bare at en cola ikke blir FOR kald om du glemmer den i kjølern, det blir en pizza! eh.. varm altså i ovnen!
Vis hele sitatet...
Men det går fort verre om man legger colaen i frysern for "hurtig" kjøling og setter seg ned med noe interesant!
hva med en lifetimer? jeg synes det rett og slett er kjedlig å time noe som helst jeg assa? når er det jeg skal gifte meg? hmmm.. *piip* derja!
Opprinnelig postet av Geddi
genialt.. en LAN timer

Hvor lenge cola'en skal ligge i fryseboksen
Hvor lenge pizzaen skal være i ovnern
Hvor lenge popcornet skal være i microen
Hvor lenge en hold it skal være i microen
Hvor lang tid igjen til colaen mister kullsyren (dette skjer ikke ofte her i gården )
Vis hele sitatet...
1. Går ikke ann å time. Kommer ann på gradene i kjøleskapet/fryseren, og hvor varm den var før du satte den inn. Uansett så er det bedre om du holder den kald hele tiden, for:
Kald-Cola -> Varm-Cola -> Kald-Cola <- En plass i stykket er det noe som gjør at den smaker piss tilslutt, guess where.

2. Enig.

3. Uenig, microen piper selv.

4. Uenig, microen piper som sagt selv.

5. Dette kommer ann på hvor mye den er ristet, hvor lenge den har stått åpen osv osv. Dette er umulig å beregne på et LAN.


Dette programmet skal liksom være litt for småfun, men også nyttig. Trenger ikke hive inn masse unødvendig da.
Det er et pizza/mat-timer program, ikke en rakettoppskytning.
genialt, skulle bare hatt den forige helg da hadde jeg lan, men ingen pizza timer
fett program!
Tror jeg holder timeren til å time pizza intill videre.
Det skal jo faktisk være et nyttig program dette, ikke noe useless b0g...
Men hvis dere har noen gode ideer, så bare kom med dem, jeg lutter øre.
den scooby lyden var fett, men kanskje en tekst som blinker også, i tilfelle man har av lyden ?
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
jau, tenkte på det...
Får fikse det i en eventuell beta 2 version
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av HanZen :
Nei faktisk ikke, tror det var en konkuranse på rentascripter eller noe slikt. Han vant en tur til E3-messa.
Vis hele sitatet...
det var det ikke no idiotisk pizza-timer han laget. Det er det årlige mesterskapet i vb, der han var eneste fyrn fra norge som kvalifiserte til finalen. jeg var med selv og kom på 2347.-plass... har du emailen hans?!
Opprinnelig postet av Anox Cleevah
En compo? Hehe, feel free liksom.
Jeg releaser min version, som nevnt tidligere, 9. Feb...
Den er, også nevnt tidligere, my bedre mere avansert enn den RipZ har laget. Så hvis dere har lyst til og sammenligne eller lignende så har jeg ikkeno i mot det.

Og RipZ: Jeg er ikke sur på deg eller noe, liker bare ikke folk som ripper fra andre uten å si i fra...Jeg har ikke noe i mot at andre lager pizzatimere, jeg eier ikke patenten eller noe, men jeg synes jeg fortjener en ørliten plass på credits'en... Det er jo, afterall, en genial ide!
Vis hele sitatet...
Haha, så latterlig du er. "JA DU VAR DEN SOM FANT OPP PIZZATIMER!!! SEFF SEFF" Kanskje du skrev det først i dette forumet, men du kan faen ikke kreve credits for det. Dustehue.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Kanskje du skal sette slik at lyden står på repeat, helt til du selv avslutter den, og gjør som reallife sa: putt inn en meldings boks...