Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1080
http://www.expert.no/baerbarpc/acere...laptop/p/9965/

Er det en bra pris for hva man får? Finner man noe bedre hos noen av de andre store butikkene? Kan ikke kjøpe på nett. Ca. 3000 er grensa.
Skal du kun bruke 3000 blir det lite annet en simple programmer og Facebook, er vell egentlig det samme hvordan du velger... Clean install er smart uansett da crapware sinker PCen din.
Har bare tre tusen å bruke, men vil fortsatt ha mest fpr penga. Er mange tilbud osv rundt om kring, og lurer på om det finnes noe bedre enn denna. P
Eneste jeg finner er denne som muligens er noe snarere, men er du pengelens hadde jeg like greit godt for Acern da denne ikke har rare økelsen i ytelse. Stort sett veldig lik alle laptop's til 3000 kr, vet ikke om det kan være noe forskjell i byggekvalitet.
Men den har vel en tregere prosessor? Om den er bedre kjøper jeg like gjerne den. Takk for svara
Jeg ville spart opp en tusenlapp, om mulig, og funnet en god PC som er satt ned til 4000. Det er det ganske så regelmessig. Da får du fort en PC med verdi 5-6k bare ved å spare 1k ekstra. :-)
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg ville spart en stund til du får rundt 5-6 K som killuminati sier. Hvis det er på tilbud er det mest sannsynlig lite populært da det er expert vi snakker om her.
Ok, 4000,- da. Vil ha den i dag, så fysisk butikk aller helst. Setter pris på hjelpa!
Hva skal du bruke den til da?
Sitat av strikkball Vis innlegg
Ok, 4000,- da. Vil ha den i dag, så fysisk butikk aller helst. Setter pris på hjelpa!
Vis hele sitatet...
Du vil finne en pc billigere på nett. Med ditt allerede ganske labre budsjett så vil jeg virkelig anbefalle deg å gå den veien som gir deg mest pc for penga.

Å handle i butikk er det absolutt dyreste du kan gjøre og du vil få mye mindre pc for pengene.
Sist endret av Bombasa; 7. august 2013 kl. 17:15.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Og hvis du er under 18 og ikke kan handle på nettet kan du skaffe deg et spendon-kort fra nærmeste narvesen.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Og hvis du er under 18 og ikke kan handle på nettet kan du skaffe deg et spendon-kort fra nærmeste narvesen.
Vis hele sitatet...
Eller få noen over 18 til å handle for deg.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Og hvis du er under 18 og ikke kan handle på nettet kan du skaffe deg et spendon-kort fra nærmeste narvesen.
Vis hele sitatet...
Eller bestille med mamma og pappa sitt kort, eller bestille i oppkrav.
Er 24 år, så er ikke det det står på. Ville bare ha den samme dagen. Nå har jeg vært å kjøpt på elkjøp. Kjøpte denna: http://www.elkjop.no/product/data/ba...barbar-pc-hvit , skulle egentlig ha denna: http://www.elkjop.no/product/data/ba...barbar-pc-g580 men var så trøtt pg sliten etter jobb at jeg glemte helt bort at jeg allerede hadde valgt ut en. Har åpent kjøp så kan bytte. Burde jeg det? Er lenovoen, som er på tilbud, bedre? Toshibaen virker litt treig. Virker som skjermkorte, driveren eller et eller annet sliter siden det kommer opp feilmeldinger. Den har også kræsja og restarta en gang. Alt detta etter og bare surfa et par timer. Er det BARE software som gjør det, eller burde jeg bytte den til et annet merke som ikke er så kræsjete?

Skaø brukes til surfing, se filmer og ekle programmer. Ikke noe fancy, men vil at den skal være så kjapp som mulig.