Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 861
Hei. Jeg bruker Chromecast til masse rart, enten jeg ser på film, sport, tv osv.

En liten ting jeg lurer på er om det finnes en måte å streame live kanaler fra viaplay over chromecast istedenfor å bruke HDMI kabel?

Joda det finnes chromecast funksjon i viaplay, men ikke på "Kanaler kategorien", der har viaplay blokkert chromecast funksjonen av en eller annen merkelig grunn.

Så dersom jeg går inn på kanaler kategorien (https://viaplay.no/titta) og trykket på cast denne fanen i chrome, så kommer ikke videoen på TV.

Spørsmålet er om det finnet et program(eller en utvidelse i chrome?) som kan lure dette systemet slik at jeg også kan få streamet disse kanalene via Chromecast ?
Kan caste enhetens skjerm + bilde fra home appen, dersom det er litt futt i enheten du caster fra.
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Kan caste enhetens skjerm + bilde fra home appen, dersom det er litt futt i enheten du caster fra.
Vis hele sitatet...
Dette glemte jeg å nevnte, det er mulig å gjøre det fra en ok+ android telefon Problemet er jo at man må logge ut av alle apper for å ikke bli forstyrret når man ser fotball kamp etc. etc., men bortsett fra funker det fint
Aktiver "Ikke forstyrr"