Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1414
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle sammen.
Jeg prøver igjen. Så jeg har fått meg kjæreste og han har brukt amfetamin så og si dagelig i årevis. Jeg har begynt å bruke det selv en god del den siste tiden, jeg har ADD, så jeg får helt motsatt rus en det han får, han blir typisk helt pratesyk og prater i 2timer i strekk om meningsløse ting mens jeg sitter rolig å hører på i min egen verden, er bare fokuset og rolig i kroppen, får mest lyst til å endelig kunne se en hel film der jeg klarer å fokusere og slappe av, eller høre musikk. Sånn er speed rusen for meg.

Ja, jeg har fått amf i alle slags kvaliteter, og tatt ilag med kjæresten min i små og veldig store doser, sammen har vi brukt samme stoffet, så det har ikke noe med kvaliteten å gjøre, han kan stå der drit rusa å gå fram å tilbake å prater som en foss med syk energi, mens jeg tar enda mer og bare sitter rolig i sofaen. Sånn er det i så og si alle tilfeller, mens vist jeg har nok alkohol i kroppen kan jeg få en litt god rus blandet med amf. Har hatt noen skjeldne tilfeller der jeg har fått litt pratekick og energi, det kan ikke sammenlignes en gang med andre på speed, men det varer kort før jeg trekker meg inni meg selv igjen.

I forgårs brukte vi en meget god speed og det var god stemning det, og så var det tomt plutselig, og i går får jeg melding med han om han kan låne/få penger igjen (får de aldri tilbake) jeg sa greit, men jeg skal da ha halvparten av speeden og det var ok det sa han, han fikser så og si alltid, fordi jeg vil ikke være så synelig i miljøet og vet ikke heller om hvor jeg fikser ting, en sjelden gang jeg har kjøpt og da var det veldig god amf.

Men han kom hjem og jeg dro til han, og da sa han plutselig du skal få mye mer en meg siden du var så snill å lånte meg penger, jeg tenkte.. wow, dette er sjeldent haha, han er alltid meget sparsom på amfen, og jeg får alltid mindre en jeg skal ha.. jeg vet han lurer meg mye. Jeg elsker han faktisk, men jeg blir også brukt for penger hele tiden og han blir sur og sletter meg for ting jeg ikke kan noe for, så elsker han meg igjen.

Til poenget, han er så og si alltid ruset på noe, så han virket ruset men mer fjern, han lagde til en stripe på kanskje 0,3 som han tok først så 0,3 på meg.. jeg merket lite på han, lite på meg, så han lagde to striper til på meg så jeg fikk i meg kanskje alt fra 0,5-0,8 på 1 time uten noe særlig virkning før han sier du ble veldig varm, og jeg merket det ikke men han viste jeg måtte gå så jeg gikk. På vei hjem tok impulsive meg en stripe til. Når jeg kom hjem følte jeg meg meget rolig og fokusert før jeg ble varm som et helvete. Hele denne natten består av null matlyst og en kropp som er så varm jeg aldri har kjent før, den er så sykt varm men det renner INGEN svette ut. Jeg har hjertebank til tusen og hele denne natten fra 10 til 10 neste morgen er jeg ruset og uten matlyst.

Dagen etter som var i går, tenkte jeg å prøve en gang til å se om det ble bedre, så jeg tok frem posen min som er flere gram i og tok en MINI dose på kanskje 0,15. PANG. Jeg fikk en rus som minner om meth brukere, jeg sto på badet å børstet håret mitt frem og tilbake i 1 time for jeg fikk så oppheng i å børste håret mitt, begynte å ville bevege kroppen og vasket på speilene osv.. merket jeg fikk sånn skrå rygg.. dette var helt ok det, tiden bare fløy den, men så kom det igjen.. etter det har gått kanskje cirka en time. Nå stiger temperaturen, jeg ser meg i speilet igjen å jeg har fult av røde flekker i ansiktet og er så varm og flekkete at jeg ser ikke ut, fikk panikk å målte meg igjen (sjekket temp før jeg tok det) som var på cirka 36,8 og nå var den plutselig på 39.

Fikk panikk jeg, og når jeg fikk feber følelsen da forsvant også den følelsen av merkelig bevegelser og ikke klare å stå i ro eller å henge seg opp i bevegelser eller oppgaver som tar 1 min til vanelig så bruker jeg 10 min. Nå var jeg bare ekstremt varm, uten noe som helst svette, flekkete i trynet, og bena var helt blå og merkelige.

Tok meg en tur ut for å spasere, måtte fort snu, alt for svimmel, det var iskaldt ute og jeg kjente kroppen steke gjennom jakken, tok jeg på jakka kunne jeg kjenne varmen gjennom, merket at lydene ute var veldig merkelige de var så ekko på en måte og veldig høye, gikk litt i slow motion. Var paranoid, tørst og ville hjem fort, folk kunne sikkert se jeg var ruset også det kan de fleste aldri se når jeg tar speed alene uten de som har erfaring eller peiling på rus. Når jeg gikk jeg følte ryggen krøp seg sammen å jeg gikk sånn fort og i bevegelse som kjæresten min gjør på speed.

Kom hjem å var fortsatt veldig redd, tenkte dette må være noe jævelig dritt og blandet ut med gudene vet hva. Gikk på rommet mitt, fult opp med vinduene igjen, lå i senga uten klær eller dyne for å kjøle ned kroppen, masse kalde ting og handuker hadde jeg, hvert 15 sekund måtte jeg ha på en iskald handuk i ansiktet for å kjøle ned, etter 15 sekund var jeg like varm og trodde ansiktet skulle eksplodere, på ny med handuk å sånn gikk det i mange timer.. klarte ikke finne blodårene mine og det var sykt rart, ble helt nummen i fingrene og de var vanskelige å bevege..

Jeg fikk et panikkanfall, hadde nå vært våken i nesten 40 timer og hadde før det mange dager hatt dager uten søvn og dager med lite søvn pga amf bruk, så jeg var ganske utranglet og sliten i kroppen.. til slutt klarte jeg å sovne og våknet idag på iskaldt rom og mer uthvilt men kroppen fortsatt litt varmere en vanelig.

Jeg vet det var idiotisk å prøve igjen. Jeg tenkte i banene PMA/PMMA som jeg har lest om før, jeg vet jeg virker ut som jeg ikke tenker før jeg tar noe, jeg leser meg alltid opp før jeg tar stoff hvordan jeg skal reagere, farer, gleder osv. Men jeg er veldig impulsiv alikavel.

Men noen tanker? Husk dette var en så liten dose og foresten pulveret er hvitt og lukter sterkt med en spessiel vanskelig beskrivelig lukt..

Sendte melding til kjæresten som ble sur fordi jeg ikke kom på besøk når jeg sa jeg var syk av dritten og han ble enda mer sur fordi han mente jeg skyldet på han fordi jeg var dårlig..
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti akkurat samme greia. Onset på typ. 40 minutter selv i nesa. Den smaker veldig surt også. Mye stuke-effekt og liten eufori, helt rød i ansiktet og en hjertebank og puls som er sinnsyk. Det varte også i et par tre dager med tallerkenpupiller, småhallisser og paranoide tanker. Tenker meg det er noe syntetiske saker.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt sikkert rc ja
Mest av alt tror jeg du har fått deg en jævla kjip kjæreste, ut fra det du beskriver.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drop han, drop speeden.
Kjenner igjen symptomene fra en gang jeg loka meg borti noe E som vi senere fant ut at måtte vært mes PMA. Fant de på den pillreports siden og der hadde noen brukt et testkit mener jeg å huske og alle rapporterte slike snåle virkninger. Husker en av oss ble knallrød i fjeset og datt på en TV som gikk i tusen knas. Det var også han som tok mest.

Drit ekkelt.
Dump gubben, han utnytter deg. Du fortjener bedre.