Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 951
Første gang på 10 år jeg har kjøpt meg litt coke. Spesiell anledning.
Den lukter ganske sterkt, er det typ litt bensin og noe annet skarpt, men samtidig litt søtt i lukta.

Klumpene løser seg opp ganske lett mellom fingra.
Jeg bare reagerte så fælt på lukta, da jeg ikke har lukta sånn coke før.
Prisen var 5for4.

Jeg får ikke testet den på en ukes tid, så jeg spør dere;
Hvordan ser denne ut, visst det er noen coke eksperter der ute hehe.
Setter pris på innspill!

BTW: Tok litt under leppa og kjente ingenting med en gang, men det kom etter typ 5-10 minutter.
Tok også en klype pulver og slapp i et glass vann, hørte noe om det engang for å sjekke.
Det forsvant nesten før jeg landa oppi der.

Han kom jo pokker meg kjørende hjem til meg og leverte også. Veldig nice.

Se bildelinker:

https://i.postimg.cc/gJxt9Wmj/IMG-20240523-020201-1.jpg

https://postimg.cc/hXzLYKTq

https://postimg.cc/yJCZrc7F
Sist endret av HiGH-T; 3 uker siden kl. 02:44. Grunn: Legge til info
Gni det mellom fingra, blir det borte eller ligger det masse dritt igjen? skal bli oljete og det skal ikke ligge noe hvite rester, evt rester som er hvite er typisk dritt som er blandet med.

Den beste coken lukter bensin, av min erfaring.

At den er rerocka er 100% Garantert, men hvor mye er det ingen som kan svare via en post.

Ser fin ut på bildet, men umulig og si noe ut ifra dem egentlig.
Trådstarter
16 0
Takker for svar!

Den lukter som sagt litt bensin, men mest typ syrlig+litt "søtt", som eddikk nesten. Jeg klarte ikke dy meg, og måtte teste en mini linje igår kveld.

Den satt som et skudd, og ingen ettereffekter (var nok for lite da)

Den funka nesten i 2 timer også. Men Kokain har alltid de få gangene jeg har tatt det vart lenger en for de fleste.

Aner ikke hvorfor.

Så har vel fått svaret, Den var veldig fin. Ihvertfall i forhold til det lille jeg har testa før i tia.

en det kan være pga jeg så og si aldri tar det lenger.

Linja var vel på typ 0,02g eller noe sånnt.

BTW: Testet å gni litt mellom fingra nå. Ble borte. Ikke noe hvitt igjen på fingrene. Så det lover vel godt
Sist endret av HiGH-T; 3 uker siden kl. 08:35. Grunn: Legge til svar
Sitat av HiGH-T Vis innlegg
Takker for svar!

Den lukter som sagt litt bensin, men mest typ syrlig+litt "søtt", som eddikk nesten. Jeg klarte ikke dy meg, og måtte teste en mini linje igår kveld.

Den satt som et skudd, og ingen ettereffekter (var nok for lite da)

Den funka nesten i 2 timer også. Men Kokain har alltid de få gangene jeg har tatt det vart lenger en for de fleste.

Aner ikke hvorfor.

Så har vel fått svaret, Den var veldig fin. Ihvertfall i forhold til det lille jeg har testa før i tia.

en det kan være pga jeg så og si aldri tar det lenger.

Linja var vel på typ 0,02g eller noe sånnt.

BTW: Testet å gni litt mellom fingra nå. Ble borte. Ikke noe hvitt igjen på fingrene. Så det lover vel godt
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig i allefall er dette gode tegn, men har også hatt noe tørr og ikke oljete coke som har fungert bra, men kan jo ha vært speed.
Trådstarter
16 0
Det er godt å høre. Lover godt til det skal brukes for fullt

Igjen, takker for svar. Som sagt litt udtatert her og husker bare litt fra min relativt korte kokain periode i tidlig voksen alder.
Det ble fort for dyrt

PS: Den brukte også veldig lang tid på å funke i forhold til hva jeg husker. Typ 15-20 min.
Sist endret av HiGH-T; 3 uker siden kl. 09:03.