Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2055
Hei og hopp. Mitt første innlegg her så gjør jeg noe galt så si i fra
--
Er det noen som vet om steder som tilbyr Lsd kur imot depresjon?
Jeg tror har lest om at dette er mulig i Nederland.
Har søkt og lett men intet hell.
Er det noen som vet om slike steder?
--
Jeg lurer også på cannabis på eøs resept.
Er det noen spesielle doktorer som man må kontakte, eller kan/vil alle doktorer kunne gjøre dette.
Jeg snakker seff om doktorer i Nederland.
Noen som har noe tips om event. hvem som jeg kan kontakte, er det en liste eller noe slikt?
--
Eller er det noe slikt i Danmark eller Sverige?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke uttale meg om resept på cannabis, utover at jeg kjenner en som har fått det pga. Ptsd. Hun fikk papirer på diagnosen sin og dro til en lege i Nederland som skrev det ut.

Når det kommer til LSD så er det meg bekjent ikke godkjent som behandling i Nederland, men på den lyse siden så kan man nå behandles med ketamin i Norge.

Hvis du ikke allerede har gjort det så anbefaler jeg å se vice sin dokumentar om ketamin som behandlig for depresjon
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bare noe ved innstillingen din som forteller meg at dette er begynnelsen på noe dårlig.
LSD alene er ikke noen "kur" mot depresjon, og er det er vel neppe en strålende idè med resept på cannabis hvis du allerede sliter med depresjon? Uansett så skal det relativt tungtveiende dokumenterbare medisinske årsaker til for å få skrevet ut cannabis på resept, og få tillatelse til å frakte det fra Nederland til Norge.
Ok jeg skjønner at jeg må få meg en ny fastlege. Han jeg har nå får angst bare han ser en rød trekant.
Jeg håpa at alt sånt kunne ordnes hos en doc i Nederland.
Jeg har hørt om mange som har hatt god nytte av en Lsd "kur"
Men men.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ja, i Sveits. Men jeg tror det bare er til å legge den ideen på hylla.

Hva skal du ha cannabis for? Hvis du vil prøve å få utskrevet sativex, skal det virkelig ikke være noen tvil om at du oppfyller kravene, jeg tror du bare kan glemme det også, kjipt svar men sånn er det.
Det jeg vil med cannabisk er og stoppe mareritt, som er på en skala som er håpløst å forklare noen som ikke har ca det samme. Nerver, matlyst og dritt lei av paralgin forte, apodorm+++annet dirt som jeg har fått av doc igjennom åra. Har prøvd 4 forskjellige "lykkepiller" (i korte perioder)
Om det er noe som skulle være forbudt så er det "lykkepiller"
Til alle: ALDRI PRØV LYKKEPILLER!!!

Nå er det ikke sånn at jeg aldri har røyka før. Har røyka siden jeg var 17 og er snart 52.
Hasj virker på nerver, men det er pot som er best.
Og rett type pot er ikke lettest å få tak i.
Og dette har blitt spesielt vanskelig etter at jeg meldte meg ut av LLL i 2012.
Jeg er også dritt lei av måtte bryte en usaklig "lov" for å få roen (for å få leve)

Det dopet jeg har fått fra docks over åra gir stort sett bare teite bivirkninger.
Det rareste dopet jeg fikk var noe som heter Minipress (Preparater på godkjenningsfritak).
Dette skulle hjelp imot mareritt som jeg er særdeles plaga av. (Men som cannabinoider fixer uten prob.)
Det resulterte i pacemaker siden doc åpenbart ikke skjønte bruksanvisning.
Og ikke sjekka pumpa mi før jeg fikk den medisinen, som han skulle) Grrr

Savitex er bare grisedyrt (4697,10 for 3x10ml) og jeg har liten tro på det stoffet der.
(Er det noen som har erfaring med Savitex?)
Men ja det ville gi meg en pekepinn på hvordan event ny doc. sin innstilling er. Godt tips ja.

Du nevner Sveits. Hvorfor mener du at jeg bør glemme det? Er det urimelige krav dem stiller?
Jeg har aldri brukt Lsd før. Og det er ikke sånn at jeg vil dette for å få en rus.
Ja pot vil gi en nice rus og lsd vil nok gjøre noe rusende for meg.
Men det er kontrollerte omgivelser og riktig styrke som er viktig for meg i en sånn setting.
Og da er ikke løsningen å kjøpe sånt av en luguber figur på et gate hjørne.

Har du event. noen andere en link til noe Sveits?
Én eneste sveitsisk psykiater driver lovlig med dette, og du kan være sikker på at han ikke tar inn utlendinger som sender mail og spør om å få trippe med ham. Om du vil ta LSD mot depresjon må du nok belage deg på å vente noen år eller ta det ulovlig.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har mye erfaring med depresjon og LSD. Virker som mange tror de blir helbredet av syre alene, noe som ikke er tilfelle.

Etter 30-40 syreturer med kraftig depresjon vil jeg si at det ikke har gjort noe som helst positivt.

LSD i terapi med profesjonelle fagfolk der det blir brukt som et verktøy, det blir noe annet, ja. Kanskje det du tenker på også?

Vet ikke om så mange som driver med LSD-behandling. Jeg har et inntrykk av at Ayahuasca (DMT) er mye mer utbredt i slik type behandling.

Skjønner veldig godt at du foretrekker cannabis over andre legemidler. Mitt tips er å ikke tenke så mye på forbudet. Bare tenk «fuck ya’ll, jeg er et fritt menneske, hvis jeg vil røyke denne planten, så gjør jeg faen meg det» Det verste som kan skje er at du får en liten bot.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD kan forverre depresjon. Som sagt, er ikke noe mirakelkur. Er du (u)heldig kommer alt av tanker du har supressert med røyking og medisiner ut på en gang, og du blir kastet ut i en ekstensiell krise. Man kan likevel få noe positivt ut av det, men bad tripper du kan det ta månedsvis, eller år, å bearbeide trippen. Har du virkelig lyst å oppleve egodød og bli spirituelt våken? Viss ja, les deg veldig opp på det og forbred deg veldig mentalt, ikke ta det før du er klar.

Eller har du egentlig lyst å blaze deg lovlig gjennom livet? Kanskje du burde velge en av tingene og vente med den andre. Når noen dører åpnes, kan de ikke lukkes igjen. Mange som ikke klarer røyke etter de har prøvd LSD. Ønsker deg lykke til og vil anbefale deg uansett hva du gjør å få et objektivt og nyansert bilde av begge stoffene og hva du virkelig har lyst å få ut av dem, og ut av livet ditt.
Hvorfor akkurat LSD? Flere klinikker som driver med ayahuasca og psilocybin (sopp) nede i Amsterdam da plante basert psycedelika ikke er regulert der nede. Personlig så har jeg også fått mye mer ut av psilocybin enn LSD når det gjelder hjelp for psykiske plager. Har dog ikke prøvd LSD så mange ganger og de gangene jeg har tatt det har ikke dosen vært så voldsom kan man si, men uansett
LSD er vanskelig. men det finnes haugevis av muligheter for guidede ayahuascha eller iboga opplevelser i terapeutisk øyemed
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her var folk veldig negative. Ja du kan få resept på cannabis i Nederland og ta med dette til Norge. Det er fri flyt av varer innad i Schengen, også medisiner. Cannabis er medisin i store deler av Europa og dette kan dermed tas med over landegrenser, gitt at du har resept.

Problemet blir å finne riktig lege og få skikkelig dokumentasjon på symptomer og eventuelle diagnoser fra fastlege i Norge.

Ta kontakt med Normal Norge. De kan hjelpe deg. Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke uttale meg om resept på cannabis, utover at jeg kjenner en som har fått det pga. Ptsd. Hun fikk papirer på diagnosen sin og dro til en lege i Nederland som skrev det ut.

Når det kommer til LSD så er det meg bekjent ikke godkjent som behandling i Nederland, men på den lyse siden så kan man nå behandles med ketamin i Norge.

Hvis du ikke allerede har gjort det så anbefaler jeg å se vice sin dokumentar om ketamin som behandlig for depresjon
Vis hele sitatet...

Ble litt nysgjerrig på en ting du skrev her.
"på den lyse siden kan man nå behandles med ketamin i Norge"
Behandles med betaling mot depresjon/angst?
Om dette er tilfelle hadde det uten tvil vært interessant å hørt mer om dette for den var i såfall ny for meg!

Og til trådstarter, du har ikke vurdert MDMA i stedenfor LSD?
Husker en gang jeg tok meg en ganske kraftig tur på MDMA en gang jeg var i en periode i livet jeg var ganske langt nede i en depresjon uten noen lysglimt i livet mitt, jeg gjorde ikke dette for å kurere noen ting, men dagen etter når jeg våkna så husker jeg at jeg var på så utrolig godt humør, jeg var faktisk skikkelig glad igjen å det var så utrolig deilig!
Lykkefølelsen ble litt mindre intens de neste dagene, men jeg hadde hvertfall en laang periode fremover som livet faktisk gå menig og depresjondn ikke var til stede.
Kom bare plutselig på det igjen nå selvom det er mange år siden.
Sist endret av KjellFresh; 28. oktober 2018 kl. 12:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://www.emmasofiaklinikk.no/ketamin/ Emma Sofia folkene driver også en klinikk i Oslo, her tilbyr de ketaminterapi.
Brannfakkel: du har røykt i 35 år og sliter med depresjon og "nerver.".. Det åpenbare svaret er vel at du kanskje bør slutte med røykingen for en lengre periode og se om både depresjonen og nervene blir gradvis bedre da.