Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 646
Har spist ca 37stk 1 mg Xan + to 2mg Riv over en periode på 8 dager. Starta med 1 mg første dag for å teste, gikk opp til 3 mg dagen etter.
Tok nok 7 mg Xan en dag på det meste men ikke gått over den dosen, gått dager der jeg ikke har inntatt noen heller, har ikke fått blackouts men har glemt at jeg har sagt noe fr.eks men husker alt når jeg forfrisker minnet.

Har igjen 10 stk Xan, tenkte å ta 4-5stk, dra på konsert og kanskje en pils litt utpå kvelden. Så ta de resterende dagen etter. Har ikke spist Benzo siden Mai 2017. Evt om jeg spiser de opp hvor lang tid ekstra kan det legge til perioden jeg må vente for å få den gode funken igjen?
Du sier du har tatt 37x1mg xanor og 2x2mg rivotriler, som er en god del. Nå har du vel fått litt toleranse, men å blande med alkohol, ja da kan fløyta få en annen melodi. Kanskje det går greit, kanskje ikke, 2 øl blir fort til 10, og da er det jo instant blackout. Du er bare en random dude jeg ikke kjenner, så for meg spiller det ingen rolle hva du velger å gjøre. Hadde jeg vært deg derimot ville jeg latt xanoren ligge, og ta en pause.

Siden du har brukt såpass mye over en uke vil du kanskje oppleve rebound. Det tar en liten stund før toleransen din synker. På xanor ville jeg kanskje ventet 1-2mnder. Bruk enzym-hemmere, da kan du bruke lavere dose enzo og pillene dine varer lenger.
Sist endret av Selex; 28. februar 2018 kl. 09:58.