Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5887
Oi, dette ble visst veldig langt. Skriver dette mest for min egen del, for å bearbeide opplevelsen og huske alt som skjedde. Det er så lett å glemme alt man opplever , og da får man jo ikke brukt det man har lært ;-) - Men for de som er interessert i å prøve flein, kan det sikkert være interessant å skumme igjennom.

Jeg hadde lett i dagesvis, i ukesvis. Overalt der flein ble sagt å skulle vokse. Hadde kjørt langt ut av byen, lett på gressletter, beitemarker og kirkegårder. Jeg hadde nesten gitt opp håpet, det begynte å bli kaldt ute, og jeg viste at det ikke var lenge til vinteren sto på døra. Psykedelika har vært et tema jeg har lest om med stor interesse, og hadde bestem meg for å prøve det for å utvide min horisont, oppleve noe nytt og få et nytt perspektiv på livet. Dermed med at flein måtte være tingen – det kunne man jo finne ute i vår natur! Det var viktig for meg å gjøre ”noe mer” ut av det, å bruke det på en ”selvutviklende” og litt spirituell måte. Kunne aldri tenkt meg å ta dette på en fest, med masse fremmede mennesker.

Som sagt hadde jeg egentlig gitt opp, og konkludert med at det nå var for sent, og at det i så fall måtte bli en tur til Amsterdam. Men så sto de der. Helt uventent. Nøyaktig 22 fleinsopp, og det rett i nærheten av der jeg bodde. Hadde jo pløyet gjennom området, så jeg ble veldig overrasket over at de plutselig sto der. Lette lenge, men fant bare de 22. Tenkte det var litt lite, men at det ville gi meg en smakebit av hva psykedelika er. Det skulle vise seg å være perfekt for meg, som førstegangstripper. Var nesten som om soppen fant meg, og fortalte meg at 22 stk er dosen du skal ta i år. - Lite visste jeg om at noe så smått kunne inneholde noe så stort!
Jeg trodde jeg visste hva som ventet meg, men det viste seg å være noe mye bedre!

Jeg tørket soppene og la de i en lite plastpose i et gammelt skrin jeg har. På lokket er det malt et bilde fra naturen. Der følte jeg at soppene kunne ligge trygt til jeg skulle spise de, og har vært og ”sett til de” flere ganger ;-) Tror det er viktig å lage litt magi rundt det hele, da skaper man nysgjerrighet og glede rundt det, og dette kan bidra til å skape en positiv trip. For det er rett og slett magi, eller en ”gave fra naturen” som jeg kalte det underveis.

Ventet noen uker til jeg hadde en lørdag uten noen planer, samt søndag etter til å komme meg. Jeg hadde kjæresten min hos meg hele dagen (heretter kalt A), som tripsitter. Det var en fantastisk stemning den dagen, mørkt, hvitt og iskaldt. I løpet av natten hadde alt frosset til, og det var rim på alle trærne. Det var helt hvitt ute, og veldig rolig. Akkurat som verden hadde gått i hi. Jeg hadde helt fra morgenen av en veldig spirituell følelse allerede før jeg inntok soppen. På meg hadde jeg de mykeste klærne mine, en vid bukse full av mønstre og en poncho som er laget av et utrolig mykt stoff. Jeg hadde tenkt stearinlys overalt, og fyrt i peisen. Flammene og varmen føltes som et leierbål, så jeg la pledd og puter foran. Hadde funnet fram en sang/melodi som jeg synes passet godt (På spotify: the root chakra, music for deep meditation) Denne hadde jeg på repeat mens jeg ventet, liggende foran peisen.
I tillegg hadde jeg satt fram tegnesaker, store A3-ark, frukt osv på bordet.
Ettersom jeg kun hadde 22 stk, noe jeg målte til nøyaktiv 0,73 gram, forsto jeg at det i utgangspunktet var en mildt dose. Tenkte at det ikke kom til å skje så veldig mye på en så liten dose, selv om 0,25g er minstedose for å kjenne noe i det hele tatt.

Tenkte da at det var essensielt at jeg fikk mest mulig virkestoff ut av soppene. Har brukt litt cannabis tidligere, samt alkohol, og vet at jeg er typen som tåler lite. (Type full på 3 cider) Tenkte i utgangspunktet 0,74 gram skulle gi en level 1 trip. Men jeg kom faktisk godt opp på level 2, som blir beskrevet slik: (av Dodecha her på freak)

Level 2:
Sterke farger, visuelle effekter (ting puster, glir etc) mulighet for 2-dimensjonelle. Mønstre når man lukker øynene. Forvirring kan oppstå, tanker blir ustrukturert. Kortidshukommelse endres og kan lede til distraherende tankemønstre. Økt kreativitet merkes, for man føler seg ikke begrenset av vanlig tankemønstre (tenker utenfor boksen).

Måtte som sagt få mest mulig effekt ut av de 0,74 grammene jeg hadde, slik gjorde jeg det:
Soppen var tørket, og hadde ligget noen uker. Min teori er at hvis jeg da legger den i varmt vann vil virkestoffene trekkes ut. Men jeg måtte selvsagt spise selve soppen også. Jeg pulveriserte soppen, slik at det skulle bli lettere for magen å ta opp. Pulveret ble lagt i te (med forskjellige smaker, i en liten kopp, så jeg skulle slippe å drikke så mye) La en folie over, så ingenting skulle fordampe (det gjør det helt sikkert ikke, men ville være på den sikre siden) Hadde ikke spis noe siden dagen før, så magen var tom og skrek etter næring – den ville dermed ta opp mest mulig av stoffene. Teen fikk trekke i 20 min, før jeg skyntet meg å drikke alt. Drakk teen kl 12.45.(ALT pulveret/bitene var med, var nøye på det) Smaken var faktisk god, fruk-te + at soppen smakte hasselnøtter. Absoutt ikke vondt i det hele tatt. Etter det var det bare å legge seg ned foran peisen med musikk på øret.

Tiden gikk og kjente masse kribling i fingrene, og litt kvalme. Kvalmen var ingenting i forhold til hva jeg hadde blitt fortalt. Tror dette har sammenheng med mengden, pluss at soppen var pulver og dermed lett fordøyelig. Så på klokka sånn ca 13.45, altså en time etter inntak. Rommet var blitt veldig grønt i fargen og jeg begynte å få en slagt 3D-syn, ting sto liksom litt ut av veggen. Lå helt stille og begynte å få litt uvanlige og nye tanker i hodet, spesielt om tiden. Skrev ned følgende ”Tiden varer evig. Dette er min opplevelse” Med det mente jeg at ingen andre skulle komme å fortelle meg hva og hvordan dette skulle gjøres, eller hvilken ” level” jeg var på – dette var MIN opplevelse.
Notatblokka og spesielt A3-arkene skulle vise seg å komme tilnytte etter hvert.

Lå en halvtime til og hørte på musikk. Mistet tiden helt, den ene sangen jeg hørte på varte egentlig bare i 3-4 minutter, men det føltes ut som en halvtime var gått hver gang den var ferdig. ”vi måler ikke tiden i minutter, vi måler den i sanger”, sa jeg til meg selv flere ganger. Jeg merket en enorm ro i kroppe, og forsvant i mine egne tanker. I tillegg ble jeg fylt av en indre varme, den kom inne fra brystet. Kjente en dyp kjærlighet og godhet. Følte på det tidspunktet at en badtrip var helt fjernt, skjønte ikke hvordan det skulle være mulig. Det var veldig varmt i rommet, pga peisen, men følte likevel at varmen kom innenfra.

Kl 14.30 satt jeg meg opp, hadde forsvunnet helt i tanker og skjønte at noe var på gang. Da var det gått nesten 2 timer og da jeg åpnet øynene så jeg at ting shiftet/pulserte. Jeg så også sånne tracers(?), altså at bevegelsene hang igjen i lufta. Satt og veivet med armene som en annen idiot, for å se på det. Og herregud så store hendene mine var blitt! Enorme! Forsto på dette tidspunktet hvordan en uforderedt tripper, i et fremmet miljø, kan bli redd og skremt av dette. Men jeg følte meg helt fantastisk inne meg, nysgjerrig, kreativ, trygg og varm. Var ikke forberedt på å kjenne en sånn tilhørighet og kjærlighet til alt rundt meg - og ikke minst en kjærlighet som meg selv, min kjære og vårt fantastiske hjem.

Jeg gikk på do, og mens jeg satt der så jeg ned på gulvteppet. De små nuppene/frynsene så ut som små mark som beveget på seg. Dette synes jeg var kjempemorsomt. Hadde av en eller anne grunn litt vondt i ørene, men dette betydde ikke så mye. Jeg så meg selv i speilet. Enorme pupiller! Ropte på A, for å vise det fram. Følte at de utvidet seg og ble mindre og større (noen som kan bekrefete dette, eller så jeg syner?) Så alle detaljer i ansiktet, og følte jeg så helt ”gal ut” med de pupillene, velg rød/varm i ansiktet, og håret rett til værs.

Jeg gikk ut igjen og begynte å tegne, fargetusjene og papirene skulle vise seg å bli en veldig viktig del den kvelden. Kjempefine farger! Det jeg tegnet sto ut fra pairet, alt var kjempestort, så liksom alt med forstørrelsesglass. Jeg kunne se at blekket trakk inn i papiret mens jeg tegnet (dette ser jeg ikke til vanlig) I tillegg kunne jeg se små mønstre i det hvite papiret som danset rundt. Det var så fint at jeg måtte la det være et hvitt område mitt på arket der møntreret kunne ”få leve”. Det føltes ut som om hunden vår var en løve, der hun lå og sov rolig foran peisen. (passet på at hun aldri ble redd eller noe altså! Hun lå bare å sov mesteparten av tiden) Pelsen skinte i lyset fra flammene. Jeg så virkelig ”dyret” i henne denne kvelden. Til vanlig er vi så vant til å ”menneskeliggjøre” henne, men denne kvelden forsto jeg at hun tross alt først og fremst er et dyr. Lagde et portrett av A. Var veldig fokusert på håret hennes. Det var kjempefluffy og veldig stort. (hun har rødt hår, og det ble liksom enda rødere enn vanlig.) Kunne se hvert eneste hårstrå. Tegningen ble veldig rar, fikk liksom for meg at øynene og munnen var det samme. Altså at øynene var ”smilemunnen” som jeg sa. Brukte store streker og tegnet rundinger. Nærhet og kyssing ble også veldig annerledes, leppene var veldig følsomme og det var veldig deilig å bli strøket på ryggen. Når vi kysset vokste kjærligheten inni meg, og jeg begynte å gråte. Var så ubeskrivelig lykkelig! Tegnet også meg selv i speilet, den ble veldig annerledes enn jeg ville ha tegnet til vanlig for å si det sånn. Ville tegne den enorme hånda mi også, og tegnet den av en eller annen grunn midt oppå ansiktet. Ansiktet var helt ugjenkjennelig, og jeg fikk det for meg at jeg var ”god” og ”hadde stor visdom”. Igjen brukte jeg store streker og tegnet på en veldig ”barnslig” måte.

Det hele var egentlig som å bli født på ny og være et barn på 5 år som fikk oppdage verden på ny. Alt var nytt, spennende og annerledes. Eller rettere sagt, alt var ”slik det alltid har vært” som jeg sa. Jeg bare så det på en helt ny måte. Med nysgjerrighet og kjærlighet – en dyp kjærlighet. Fikk for eksempel et oppheng i en plante, for den hadde støv som lå rundt bladene, dette synes jeg var veldig vakkert!
Kl 14.57 har jeg skrevet ”forstår alt” på et ark. Og ja, jeg har notert tiden. Ble veldig oppheng i å notere alt, også tidspunkter. For jeg følte at jeg hadde null oversikt over tid, men hadde var en dyp forståelse av sammenhenger, hva som var viktig i livet, naturen, ”moder jord” (som er et ord jeg aldri har brukt før, forbinder det med sånne alternativ-mennesker. Som jeg tydeligvis ble/har blitt) Trodde også at musikken kom til å bli viktigere, men den var faktisk litt i bakgrunnen. Mer som en stemningsskaper. Valgte musikk jeg ikke hører på til vanlig, med en litt ”mystisk” klang. Mest for å markere at dette er noe helt nytt – en ny opplevelse. Neste gang skal jeg høre mer på musikk. Skal også gå mer inn i meg selv. Var så opptatt av å se, alt var jo nytt! Så fikk f.esk ikke lagt meg ned og sjekket ut dette med ”closed eyes visuals”. Det skal jeg finne ut av neste gang, forsøkte noen minutter og det jeg så var fargerike, lange tråder, sånne DNA-tråder. Så måtte jeg lukke opp øynene, for det var så mye spennende å se på!

Noterte meg ord underveis, oppheng, og det ble etter hvert et voldsomt tankekjør. Alt gikk kjempe fort, følte med et en liten ”sorg” over at alt ville være over snart. Fikk dermed veldig dårlig tid følte jeg, måtte rekke alt jeg hadde planlagt. Det kan også ha noe med at min kjære stresset meg – for vi skulle jo ut i skogen. Det hadde jeg sagt på forhånd at jeg ville. Men jeg så helt ”gal” ut, hadde tegnet med tusj både på armer og i ansiktet, var varm og håret sto rett opp. Hadde sittet manisk foran speilet, tegnet meg selv og hvisket til meg selv og ledd høyt. Var litt som å bli midlertidig autist, helt i min egen verden. Men samtidig var det helt fantastisk!

Forsto såpass at jeg ikke kunne gå ut når jeg så sånn ut, naboene kunne jo se meg! Så da måtte jeg ”på med fasaden” som jeg sa. Dette ordet sa A også til meg i skogen de gangen vi traff noen.
Så ikke på det som noe negativt, mer som at denne ”fasaden” gjorde at fremmede ikke så ”inn til meg”. Alle trengte en fasade, alle måtte late som de var normale. Kan jo ikke ha en haug meg krullete folk løpende rundt, såpass sjønte jeg. Klinte masse dekk-krem i ansiktet, noe som faktisk funket, og dro på meg en stor lue. Fløy rundt i et voldsomt tempo, gigantiske pupiller, helt hysterisk, måtte jo ha stilongs, lue, votter, glemte hvor jeg hadde lagt ting. Rota fælt. Korttidshukommelse lik null! Måtte ha med pen og papir også, og for ikke å glemme musikken.

Da jeg endelig var klar, etter å ha løpt rundt som en unge hyper på sukker var vi på vei ut. Plutselig kom naboen og jeg løp inn igjen og lukket døra. Men de gikk inn til seg selv, og A fikk sneket meg ut i bilen. Følte at hun passet på meg på hene trippen. Satt som en lite unge og gledet meg ENORMT. Satt i bilen og gynget, vill i blikket – skulle jo ut i skogen! Noterte i blokka mi ”fasade”, klaska den på vinduet så min kjære kunne se at jeg skjønte. (hun skrapte is av ruta) Forsøkte å sitte rolig, mens vi kjørte mot skogen. (klokka var nå 15.30) Så ut av vinduet, et fantastisk kaldt vinterlandskap, varme rødoransje gatelykter. ”Komplimentærfarger!”, ropte jeg. Har aldri sett noe så vakkert. Alt var mye finere, kjente meg igjen, men samtidig var alt helt nytt og annerledes. Det var akkurat som jeg så trærne på en helt annen måte. Har alltid tenkt at de vokser nedenfra og opp, men nå var det liksom nesten omvendt. Vanskelig å forklare, men det var som om de ble presset nedover av himmelen.

Ansikter ble også veldig annerledes. Altså de så ut som de vanligvis gjøre, men det var en slagt horisont midt i ansiktet, og munnen og øynene var det samme. Akkurat som et vann, øynene speilte seg i vannet, og ble til munnen. Det var likt oppe og nede. (Så forskjell på øyne og munn, så ingen hallusinasjoner på trippen)

Det virket som vi kjørte kjempefort, men vi kjørte egentlig helt normalt.
Vi skulle til et sted der jeg som liten pleide å besøke og alltid så på som magisk, spesielt om vinteren. 10 min gåtur inn til et lite vann, som nå var frosset. Kjenner denne turen veldig godt, men det var som å oppdage den på ny – stiene, trærne, små detaljer, rim på trærne, is på bakken, en sopp på et tre. Alt måtte studeres. Kastet meg inn i en busk, for å ”bli i ett med moder jord” (haha, herregud..)
Når vi kom fram til vannet var det helt stille, la meg ned for å se oppover. Dyttet til et tre, så snø/frost kom dalene ned i ansiktet mitt. Dette var for meg toppen av trippen, alt var i perfekt harmoni. Stillhet, meg og naturen. A stresset meg fordi hun var sulten (jeg hadde jo bare spist noen druer – som forresten smakte himmelst) men var ikke sulten selv. Det kom til å bli mørkt snart, så vi gikk tilbake til bilen. Da vi traff noen mennekser på veien ned, sa jeg ”fasade” for å vise at jeg forsto, jeg skjønte. Så på bikkja som lekte med den andre hunden, og smilte fra øre til øre.

Vi kom hjem igjen, og jeg følte at jeg var på vei ned, noe som ikke stemte helt. Men hadde et vanvittig tankekjør i hodet, og ALLE tankene måtte skrives ned. Hadde ikke noe valg, klarte ikke å slappe av, selv om jeg var sliten og trøtt etter alle intrykkene. Sånn fortsatte det, kl 18.21 har jeg notert ”ny kunnskap” på et ark. Fylte 2 store A3-ark med liten skrift(!!!) Følte jeg løste verdensproblemer, og ”forsto alt”. Alle sammenhenger, alt som var viktig. Hvorfor vi mennekser gjorde som vi gjorde. Hva som var viktig i livet. Måtte skrive det ned, for tenkte at en slik kunnskap ikke måtte gå tapt. Er i ettertid glad for at jeg gjorde det, for man glemmer utrolig mye fra en trip. Ord som ”mysikk”, ”visdom” og ”chakra” går også igjen, og sier noe om den stemningen jeg hadde i løpet av dagen.

Her er NOE av det jeg skrev ;-) Ikke alt som gir så mye mening da…
Hvem er bak fasaden? / Vær deg selv – hvem er du? / Soppen er integrert i meg / Liker å ha kontakt med virkeligheten (om at jeg ikke tenker det er nødendig med noen større dose. Kanskje tar jeg 1 gram neste gang) / Det er ikke noen landing / cannabis og alkohol er en flukt, sopp er ikke flukt. 22 sopp=sannheten / Mennekser er utømmelige / krig er meningsløst / Følelser: glede, stolthet, ekstase, sliten, kjærlighet, frustrasjon, styrke, redsel osv / Penger betyr ingenting / tiden varer evig / Tiden er bare en lang dag, vi deler den opp etter når vi sover. Glemmer i løpet av natten / Veldig sliten, men får ikke sove / Streber etter følelser, streber etter lykke. Lykke er nå / Midlertidig gal = bra / Hvorfor må jeg ligge i senga når jeg skal sove / Vi har ikke noe tidsskjema / Alt er som det alltid har vært / Håper ikke jeg blir normal igjen. Normal = kjedelig / Mørket er ikke ukjent / En gave fra naturen / Så mange tanker på en gang / Ikke henge seg opp i detaljer / Husker ikke alt, men har det på papiret / Frykten er noe andre skaper / Jeg er meg. Jeg er ikke redd / Tilstander, ikke rus / Pga vårt intellekt, har vi gitt oss selv begrensninger / 1 dag = daglys + mørke / Alle kunstige barrierer forsvinner / Jeg har sett alt og forstått alt / Det er forskjell på føleler og tilstander / Tankepågang / Føl det inni deg – du er god. Veldig god / Veldig er et ord vi bruker når vi mener ”mye” men ikke kan forklare / Det er godt å være seg selv / Vi måler tiden i musikk / Vi måler ikke tiden i minutter, vi måler den i sanger / ord, uendelige ord

Landet på ordentlig sånn i 19.30-tiden (fra jeg kjente virkning 14.30, til kl 19.30 er jo det ca 5 timer, så det stemte ganske bra med det jeg har hørt.) Slappet av og så litt på netflix resten av kvelden.

Våknet dagen etterpå med en anelse vondt i hodet, men ikke mye ☺
Litt sånn ”hva skjedde?!?”- følelse. Alt jeg hadde vært med på noe stort! Hadde bare positive følelser, og følte meg bedre enn jeg har gjort på lenge. I ettertid har jeg hatt det veldig bra, føler jeg har fått et nytt perspektiv på livet, hvordan jeg lever og hva jeg vil forandre på.

Noen tips jeg føler jeg kan gi, etter denne ene turen
* mål opp (kjøp en nøyaktig digitalvekt på nett) Begynn med en normal dose (ca 1 gram?)
* hvor, når og hvem – viktig å føle seg trygg på stedet og de du er sammen med.
* les masse på forhånd, om hva du kan forvente deg
* finn fram alt du trenger på forhånd (spillelister, frukt, tegnesaker) når du tripper har du null korttdsminne, og du kan fort glemme hvor du har lagt ting osv
* gjør det til en opplevelse!
* skriv ned ting underveis, dette er morsomt å lese igjennom dagen etter – og kanskje lære noe fra ☺
* myke klær, pledd, puter er fint + tenn stearinlys = gjør det koselig og trygt. Planlegg.
* hør på musikk du ikke hører på til vanlig, gjerne noe litt mystisk og rolig. Stressa musikk=stressa tripper
* lag et trip-album (du har jo vært på en reise!) med bilder (ta noen før, av forberedelse, selve soppen (tilbredning eller lignende) og skriv ned hvor mye osv) og noe fra når du har landet - dette er moro å se på i ettertid.
Håper det ikke ble for kjedelig å lese.. ;-) Nå har jeg jo ikke mer flein da, så må vente til neste høst før jeg kan dra på eventyr igjen.. Buhu.. ;-)
Sånne små doser kan gi en ganske lik rus som cannabis i min erfaring. Men hvis man da samtidig røyker en joint så øker det effekten og tar det hele et ekstra psykedelisk nivå opp (; . cannabis kan jo klassifiseres ganske likt som sopp på mange måter.

Men når du tar en "comitted dose" som Mckenna kalte det så blir sopp noe helt annet.
Virker som du gjorde alt riktig på første tur`n din (før - under - etter). Kvalitetspoeng..!
Kjempe artig å lese.
Prøvd psykedelisk engang og det var salvia, vi satt i en stygg bod i mørkna å frøs. vi hadde ingen aning hva faen salvia kan gjøre.
Jeg kom bare mot level 1 da, ble bare ristet å ganske omtåket. (er glad at det ikke ble mer!!)

Alltid hatt løst å spise flein i flere år, men tar ting helt med ro å tar den dagen jeg føler meg 110% klar.
Kjempebra rapport! Føltes ut som om jeg var med deg når jeg leste, på en måte. Haha.
Jeg driver med (som du sier i tipsene dine) å leser meg opp på hva jeg kan forvente meg og dette er definitivt den beste rapporten jeg har lest sålangt! KP til deg.
Trådstarter
Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
Sånne små doser kan gi en ganske lik rus som cannabis i min erfaring.
Vis hele sitatet...
Persolig får jeg en helt annen rus av cannabis. Pleier i mindre doser å bli kreativ og musikk høres fantastisk ut. På større doser klarer jeg ikke snakke eller følge med på noe rundt meg, blir helt borte. God følelse begge deler forsåvidt, er som en "sky" som henger over hjernen min og bedøver meg.
Pleier ikke føle noen dyp varme og glede egentlig, er mer som en følelse av å bli løftet opp, og holdt fast i en slags bomullsdott ;-)

Soppen gjorde for meg noe HELT ANNET. Helt annerledes enn noe annet. Helt anneledes enn alkohol, og ikke noe cannabis i det hele tatt. Soppen gjorde meg helt klar i hodet, alt var MYE skarpere og større enn før og jeg følte en voldsom kjærlighet. Når man legger til at gjenstander pulserte/pustet, tracers etter ting som bevegde seg og mønstre jeg så,
i tillegg til en veldig tilstedeværelse og klarhet, så er det virkelig noe annet en cannabis. Var som å være i en barne-lignende tilstand, i annen verden, der alt var nytt og spennende.

Men det er selvsagt mulig at noen får en slik effekt av cannabis, det vet ikke jeg ;-) Har forsåvidt sett noen små møstre og fått closed eye visuals på cannabis én gang, men alikevel synes jeg ikke det ligner på den fleinrusen. Det var vikelig noe helt annet.
Veldig bra skrevet! Selv om den var lang, så ble det aldri kjedelig. Tror kanskje at slike rapporter blir best med litt lengde, for det virker som det er så mye som skal beskrives. (om man skriver bra) Kp!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gøy å lese!

Sesongen nermer seg sakte men sikkert
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Bokeh Vis innlegg
Men jeg så helt ”gal” ut, hadde tegnet med tusj både på armer og i ansiktet, var varm og håret sto rett opp. Hadde sittet manisk foran speilet, tegnet meg selv og hvisket til meg selv og ledd høyt. Var litt som å bli midlertidig autist, helt i min egen verden. Men samtidig var det helt fantastisk!
Vis hele sitatet...
Haha, fantastisk bra! Jeg lo godt flere ganger gjennom lesningen, takk for at du delte opplevelsen