Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvor vil DU sitte i skipet?
Sector 1: Hardware zone 15 9,38%
Sector 2: Silent zone 20 12,50%
Sector 3: Party zone 9 5,63%
Sector 4: Party zone 12 7,50%
Sector 5: Party zone 39 24,38%
Sector 7: Party zone 9 5,63%
Sector 8: Party zone 5 3,13%
Sector 9: Gamer zone 35 21,88%
Creative Lounge 16 10,00%
Stemmegivere: 160. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  69 7512
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Bilettsalget er i gang, og det er forhåpentligvis ikke så lenge til seatinga starter!

Det er da jeg som seater nFF rekka i år som i fjor.

Ville vert fint om noen kunne ta seg av noe lignende VivaLatrina har gjort her. F4celess kansje? Som hadde creeper drakt i fjor og tok initiativet for en rasterbationen.

Har du spørsmål om andre ting en seating så ta det i en annen tråd, det er tg tråder for det meste her.

Når du har biletten og seatinga er i gang så kan du sende meg en pm med all info jeg trenger for å seate deg. Hvor i rekka dere vil sitte kan dere også ta her.

Zone 1, sector 1: Hardware zone
This is for those who enjoy hardware modification, building computers and similar. In this zone, we want moderate sound levels, so this is not the place for gigantic speakers.
Zone 2, sector 2: Silent zone
If you are one of those who want a seat with less sound, this is the zone for you. We do not expect this zone to be completely quiet, but advice participants to limit themselves to smaller speakers or headsets. This zone is close to the Creative area and ChillOut, which will offer interesting presentations and activities.
Zone 3, sectors 3-8: Party zone
This zone has no special restrictions, other than creativity and fire safety. This zone has the most seats; we are a computer party after all.
Zone 4, sector 9: Gamer zone
This is the zone for those who are participation in the game competitions, or just have an interest in gaming. We expect this zone to be calmer sound wise, to make it easier to focus on the gaming. We recommend bringing a headset. Other than that, this area does not require any activities.
Vis hele sitatet...
http://www.gathering.org/tg11/files/content/images/miniseatmap.png
Greit å få med info om hvilke sektor dere tenker å sitte i. Det finnes jo enkelte som helst vil være i "Silent zone" og andre som helst ønsker å være i "Party Zone"; og disse to gårikke så veldig bra sammen ^^
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Greit å få med info om hvilke sektor dere tenker å sitte i. Det finnes jo enkelte som helst vil være i "Silent zone" og andre som helst ønsker å være i "Party Zone"; og disse to gårikke så veldig bra sammen ^^
Vis hele sitatet...
Derfor vi har poll, så får flertallet bestemme. Regner med at det blir i party zone, det er der tg stemninga er liksom også er det god utsikt til senen hvis vi sitter riktig.
Silent eller gamer, orker ikke stresse med partyzone. Men jeg vil egentlig ikke være i 'hardcoregamerzone', regner med at det er det 'gamer' sonen er?
Sist endret av Oransje; 5. desember 2011 kl. 16:03.
For meg er det akkurat det samme, men jeg vil helst ha party zone. Føler at vi får presset ut mest stemningjuice ut av stemningfrukten hvis vi sitter på party zone some freaks.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Silent eller gamer, orker ikke stresse med partyzone. Men jeg vil egentlig ikke være i 'hardcoregamerzone', regner med at det er det 'gamer' sonen er?
Vis hele sitatet...
Vil tro at i gamer zone sitter alle med g35 på huet og skriker som voldtatte aper.
Også er den jo helt i utkanten. Det eneste med party zone er at folk bruker høytalerne de har og ikke sitter som stille lam.
Stemmer for party zone, sektor 5, da rett i nærheten av komplett's stand og stage

Btw: Hvorfor har vi med creative lounge som valg? Er vel de færreste som kommer til å være i creative?
Sist endret av Bl4derunner; 5. desember 2011 kl. 17:00.
Blir første gang på TG i år, så har ingen erfaring med noen av sektorene. Stemte på party zone, greit med litt liv!
Sist endret av Daybreak; 5. desember 2011 kl. 17:03.
Hvordan er det med temperatur på de forskjellige sonene? har hørt at det er iskald noen plasser, og glovarmt andre plasser.

Ellers så ser sektor 3 ut som en fin plass Sentralt og ved siden av Hardware folka (jeg tror jeg kunne ha trivdes blandt de, men regner med flertallet stemmer for partyzone)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Blir første gang på TG i år, så har ingen erfaring med noen av sektorene. Stemte på party zone, greit med litt liv!
Vis hele sitatet...
Gamer zone og liv..? "This is the zone for those who are participation in the game competitions, or just have an interest in gaming. We expect this zone to be calmer sound wise, to make it easier to focus on the gaming. We recommend bringing a headset. Other than that, this area does not require any activities."

Skal du ha liv må du i party zone!

Sitat av Bl4derunner
Btw: Hvorfor har vi med creative lounge som valg? Er vel de færreste som kommer til å være i creative?
Vis hele sitatet...
Joda, men da kan de av oss som skal dit sitte sammen.
Sitat av echuz Vis innlegg
Gamer zone og liv..? "This is the zone for those who are participation in the game competitions, or just have an interest in gaming. We expect this zone to be calmer sound wise, to make it easier to focus on the gaming. We recommend bringing a headset. Other than that, this area does not require any activities."

Skal du ha liv må du i party zone!
Vis hele sitatet...
Hehe, skrev feil. Rettet det opp 3 sekunder etter jeg postet så var maks uflaks at du reloada rett før jeg jeg fikset det. Mente selvsagt party zone
Sist endret av Daybreak; 5. desember 2011 kl. 17:09.
Hadde vel også vært greit om de som vet at de kommer til å sitte på nFF rekka tg12 skriver det her, så får vi en liten anelse om hvor mange vi blir. "Melder" i hvert fall på meg, Erlnd og Seffes.
Melder på meg og damen. 2+...

burde egentlig kjøre på med maks partyzone siden dette blir første og siste gang på TG, vi får se hvor bra det er :')
Sist endret av Oransje; 10. desember 2011 kl. 00:43.
Jeg håper på å få sittet på nFF-rekken. Men veit ikke helt hvor mye mensen vennene mine har.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Melder på meg og damen. 2+...

burde egentlig kjøre på med maks partyzone siden dette blir første og siste gang på TG, vi får se hvor bra det er :')
Vis hele sitatet...
4 stykker altså? Sure thang.

Gratulerer med første år på tg! Men siste også? Hvorfor det? Shame on you..
Jeg skal på nFF-rekka skal ha lage hylle med eplegutten, haakon466 + en til Hylle i nFF style
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Stemmer for party zone, sektor 5, da rett i nærheten av komplett's stand og stage

Btw: Hvorfor har vi med creative lounge som valg? Er vel de færreste som kommer til å være i creative?
Vis hele sitatet...
6 som skal i Creative (meg og) er da vel et betydelig antall

Håper det kan ordnes med noe gruppeseating i creative. ettersom ingen velger plasser før man kommer dit må det reserveres.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal på tg neste år. Men Hvis jeg skal blir jeg å finne i creative
Sitat av F4celess Vis innlegg
6 som skal i Creative (meg og) er da vel et betydelig antall
Håper det kan ordnes med noe gruppeseating i creative. ettersom ingen velger plasser før man kommer dit må det reserveres.
Vis hele sitatet...
Tror du missforsto meg litt. Jeg mener at det er 7/32 i avstemmningen som vil ha rekka i creative, mens alle andre vil sitte i gamer/party/hardware. Flertallet vil sitte i partyzone, og i skrivende stund i sone 5.

Man burde heller lage en egen rekke i creative, mener jeg
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg drar med meg en kompis til nFF-rekka.
I fjor var rekka i sektor 5, noe som etter min mening var et bra sted i forhold til det meste, spesielt scenen.
Sitat av echuz Vis innlegg
4 stykker altså? Sure thang.

Gratulerer med første år på tg! Men siste også? Hvorfor det? Shame on you..
Vis hele sitatet...
Militære og utdanning, men vi får se...

Zone 5 ser veldig bra ut ja, midt inne i alt
Sist endret av Oransje; 10. desember 2011 kl. 13:10.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Sitat av F4celess Vis innlegg
6 som skal i Creative (meg og) er da vel et betydelig antall

Håper det kan ordnes med noe gruppeseating i creative. ettersom ingen velger plasser før man kommer dit må det reserveres.
Vis hele sitatet...
Tror du missforsto meg litt. Jeg mener at det er 7/32 i avstemmningen som vil ha rekka i creative, mens alle andre vil sitte i gamer/party/hardware. Flertallet vil sitte i partyzone, og i skrivende stund i sone 5.

Man burde heller lage en egen rekke i creative, mener jeg
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller det er snakk om deltakere som har lyst til å sitte i creative, og trykker på «Creative» fordi det er alternativet som passer dem best, fordi de har lyst til å delta i pollen.

Akkurat som de mange fra Oslo som trykker «nei» på en poll for «Ville du møtt opp på treff fra Bergen?».
Hardware zone desidert, var der i fjor havnet rett bak Da tweekaz hyggelige karer. Er IKKE fett å komme rett ved siden av en med store høytalere i partyzona, med mindre du har ENDA større høytalere da
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Luc1fer Vis innlegg
Hardware zone desidert, var der i fjor havnet rett bak Da tweekaz hyggelige karer. Er IKKE fett å komme rett ved siden av en med store høytalere i partyzona, med mindre du har ENDA større høytalere da
Vis hele sitatet...
Ser egentlig lite poeng i å sitte i HW eller gamer zone da vi er mange forkjellige folk og jeg regner med at de fleste av ikke er hardcore gamere eller skikkelig HW entusiaster med LGA2011 og 64GB ram med en xbox bygd inn i kabinettet

De fleste vil sitte i party zone også, selvom ikke alle er enige om hvilken sektor. Havner du bak en med digre høytalere er det jo ikke verre en å skru ned.

Vil også tro det er mere TG stemning i party zone.
Må innrømme at jeg er veldig redd for å bli drept av naboer med alt for store høyttalere som spiller dritt.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Må innrømme at jeg er veldig redd for å bli drept av naboer med alt for store høyttalere som spiller dritt.
Vis hele sitatet...
Med dritt håper jeg du mener hardsyle/dubsted/mainstream shit right? Da kan jeg sette deg ved med så kan jeg proppe huet ditt fullt med metal og rock^^
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Må innrømme at jeg er veldig redd for å bli drept av naboer med alt for store høyttalere som spiller dritt.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å ta med noen 12 tommere spiller selvfølgelig etter nFF ønske
Sitat av echuz Vis innlegg
Vil tro at i gamer zone sitter alle med g35 på huet og skriker som voldtatte aper.
Også er den jo helt i utkanten. Det eneste med party zone er at folk bruker høytalerne de har og ikke sitter som stille lam.
Vis hele sitatet...
Følte meg truffet i alt untatt det med voldtekt
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg kommer til å ta med noen 12 tommere spiller selvfølgelig etter nFF ønske
Vis hele sitatet...
Du må spille "Alt her i livet"
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Thoryllo kommer mest sannsynlig med PA så.. Og jeg kommer til å ta med noe mini greier hvis jeg ikke finner meg en forsterker å bruke så jeg slipper å høre på bråker som spilles av fjortissene rundt om kring
Vurdere å gå til innkjøp av et LUKKET headset jeg :P
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Vurdere å gå til innkjøp av et LUKKET headset jeg :P
Vis hele sitatet...
Det er faktisk en veldig god ide, og om du gjør det kommer du til å takke deg selv senere, tro meg!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Det er faktisk en veldig god ide, og om du gjør det kommer du til å takke deg selv senere, tro meg!
Vis hele sitatet...
Nja, ville ikke sagt det. Lyden er noe av det som gir TG-feelingen
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Nja, ville ikke sagt det. Lyden er noe av det som gir TG-feelingen
Vis hele sitatet...
Jeg mente slik at det er godt å få en liten pause nå og da fra støyet og kanskje få en liten sjanse til å høre på den musikken man selv vil uten å bli overdøvet av jalla-jalla hele tiden.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av echuz Vis innlegg
Thoryllo kommer mest sannsynlig med PA så.. Og jeg kommer til å ta med noe mini greier hvis jeg ikke finner meg en forsterker å bruke så jeg slipper å høre på bråker som spilles av fjortissene rundt om kring
Vis hele sitatet...
Så lenge jeg får skaffa meg bil på vei opp, så tar jeg nok med meg PA-anlegget som jeg har hatt med hvert år ja! Ikke noe svæære greier, men for å lage stemning

Kan generelt anbefale å kjøpe noen gode lukkete høretelefoner ja, uansett hvor man sitter i skipet. Godt å kunne koble av en gang i blant!
Sist endret av Thoryllo; 11. desember 2011 kl. 17:07.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Kom på en idè her, istedet for stresset med å holde styr på en haug med PMs frem og tilbake, så kan dere som HAR bilett sende meg en pm og be om emailen min (vil ikke legge den ut for alle å se) med tittel "Mail req" og sende meg mail med at du skal sitte på rekka og hvilket nick du bruker på tg. Tittel skal vere "TG12 [freaknicket] på mailen. Andre spørsmål etc går på PMs, mailen er bare for å få en enkel oversikt på hvem som skal med.
Ang. masse lyd på TG.


Har hørt at det å ta masse gaffatape rundt putene vil minske lyden. Finnes det flere måter for å øke støyreduksjon?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Har det vært mulig og poste alle som er påmeldt til rekka?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Har det vært mulig og poste alle som er påmeldt til rekka?
Vis hele sitatet...
Kan da det litt seinere, det er jo ikke alle som har bilett enda, og enda ferre som har giddi å satt meg som seater. Det er jo enda lenge til TG.
skal ikke sitte i nFF-rekka, men blir Party 4
Får se om det blir nFF eller HW denne gangen
Sist endret av Knudsen; 21. desember 2011 kl. 17:00.
Kan hende jeg og en kompis slenger oss på
Hvis det blir en av party zone'ne nær scene (4-5-8)

Haters are free to come
Joiner definitivt hvis jeg får tak i billetter!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Update: Er nå 16 stykker på rekka. Og er ikke alle som har biletter end, så dette lover godt!

Det blir Sector 5, som dere kan se på avstemninga.

Vil også at alle som ikke har sakt ifra allerede sier ifra hvor og med hvem de vil sitte. Så skal jeg starte å lage kart over plasseringene.

Har også en "aasmund123" på Geekevents som jeg ikke vet hvem er. Kan du sende meg en mail (fåes på PM hvis du ikke alerede har fått en PM av meg) Tittel "TG12 freaknikk" og at du er aasmund123 i selve mailen.
Sist endret av Echuz; 1. januar 2012 kl. 22:13.
Jeg og Julenisse97 joiner i år

Blir også første gang på TG. Gleder meg
Sist endret av lian1337; 4. januar 2012 kl. 00:08.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Militære og utdanning, men vi får se...
Vis hele sitatet...
Både militæret (som regel) og utdanning har fri i påsken, og TG er alltid i påsken!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette blir andre gangen på TG, men første gangen alene, så jeg slenger meg med.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Etterlyser fortsatt fyren som heter "aasmund123" på Geekevents!!

Trenger når Pyromanic og bernadotte får slengt meg som seater så trenger vi 2 til! Så kan vi seate første
In the kitchen
muRit's Avatar
@echuz: Hvor mange er vi på rekka nå? Og har du lagd noe slags "kart" om hvem som sitter hvor?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av muRit Vis innlegg
@echuz: Hvor mange er vi på rekka nå? Og har du lagd noe slags "kart" om hvem som sitter hvor?
Vis hele sitatet...
Jobber med saken, dobbeltskjekker mailene jeg har fått med de som har satt meg som seater og visa versa.

Vi er 22 nå, men manger fra Pyromanic (som sa han skulle fikse det i går!!) Han har 3 biletter tror jeg, men 2personer. så 24 folk, men med hans ekstra plass er vi 25 og får seata først av alle^^ Også må vi mase litt på sali, for hu skal med.