Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 631
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hei og hopp! I anledningen til Forza 4 så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg LIVE. Problemet er at jeg har en live account med en veldig random gamertag, også har jeg en lokal account med nicket jeg vil ha som gamertag online. Er det noen mulighet for å koble de sammen eller slette den lokale brukeren for å åpne opp nicket? Har googlet og lest mye, men MS er jo helt ute av stand til skikkelig kundeservice.. Gamepoints driter jeg i så det er ikke noe problem om de blir borte i prosessen.
Sist endret av Echuz; 17. oktober 2011 kl. 13:33.
Det kommer til og koste deg litt ekstra, men skift først navnet på brukeren som har brukernavnet du vill ha, for så og skifte brukernavnet på den du vill ha navnet på.
Dette er desverre ikke mulig, i følge Xbox sin kundeservice.
Altså å overføre gamerpoints, medlemskap etc.
Sist endret av Hoat; 17. oktober 2011 kl. 13:39.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Det kommer til og koste deg litt ekstra, men skift først navnet på brukeren som har brukernavnet du vill ha, for så og skifte brukernavnet på den du vill ha navnet på.
Vis hele sitatet...
Litt mer kompleks når jeg tenker etter (en stund siden jeg har vert på xboxen) På nåverende xbox har en en lokal som heter Local Echuz og en online (free trial thingy) som heter Private Echuz, og nicket jeg vil ha, Echuz er brukt på en lokal bruker på en xbox jeg har levert tilbake til butikken for et par år siden.

Husker jeg ikke feil så får jeg at navnet allerede er i bruk.
Vel, du kan kalle hva en lokal bruker akkuratt hva du vil, det er online gametaggen som må være unik alle de andre der ute i verden. Er nok bare en annen person som tenkte at Echuz var er kult gamertag.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huztle Vis innlegg
Vel, du kan kalle hva en lokal bruker akkuratt hva du vil, det er online gametaggen som må være unik alle de andre der ute i verden. Er nok bare en annen person som tenkte at Echuz var er kult gamertag.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke det, men den gamle xboxen var koblet til nett, og jeg lastet ned noen mini serier og demoer med den. Så den ligger i MS til database ellernoe. Eller?
Da har du nok aktivert live på den gamle brukeren din ja :/