Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1347
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann,Har lest endel rundt her på forumet ang og røyke heroin.

Dette er noe jeg gjør sjeldent,blitt 1-2 ganger i året som regel så er det ikke noe jeg tenker så mye mer på.Jobber og har et greit liv,bruker kokain i helgene hvis jeg fester men så vil jeg slappe godt av en kveld så vil jeg røyke.

De gangene jeg har gjort det har det blit med alu folie.
Det funker jo å blir skikkelig stein,men føler det er noe waste når jeg klarer svi av 0.5 på en kveld alene?

Noen ganger virker det som jeg svir det opp isteden for vaper det?

Noen som har gjort dette å kan gi sånn ca på hvordan man gjør det korrekt?Vet det er litt teknikk når det kommer til dette.

Burde man bare bruke lav varme under aluen å la det renne nedover?
hvor mye pleier man ta for vært hit?

Takker
Med en meth-pipe( glassrør med kule,,, ===0 ) waster man litt mindre da det er lettere og fange opp det meste av røyken som kommer ut av det lille hullet. Dog tar det litt lenger tid til og få varma det opp til der ryker, også ryker det fortsatt noen sekunder etter du tar bort flammen. Så er en fordel å puste ut så mye du kan først og trekke sakte. Får inn teknikken etter et par ganger.
Kanskje du bør bruke et rør med større diameter; har sett mange bruke helt sykt tynne rør som jeg personlig ikke kan bruke uten å waste masse. Pust godt ut før du trekker ja, så du har kapasitet til å reagere når det plutselig kommer mye. Noen heroinblandinger (for det er jo blandet ut alt sammen) inneholder stoffer som får heroinen til å "poffe" mye lettere, men det vet du vel av erfaring. Har i slike tilfeller simpelthen vært mer forsiktig og brukt lengre tid på dragejakten.

Har ikke brukt minus på flere år, så aner ingenting om den generelle kvaliteten for tiden, men de åra jeg holdt på (to-tre ganger i uka i et års tid i slutten av tenårene, og så ca. en gang i året i ca. 15 år frem til noen år siden), pleide en kvarting å holde godt til en hel kveld.

PS. Ja, la det renne nedover (snu folien når du har brukt opp flata og la det renne andre veien, gjerne i et nytt spor, spesielt hvis minusen legger igjen kullspor). Trekk gjerne så lenge (ikke nødvendigvis mye) som mulig på ett trekk, og hold inne lenge. De fleste jeg har røyka med, tar et trekk av en sigg etter "jaget" for å "sette" trekket i lungene; aner ikke om det faktisk har noen effekt eller bare er noe folk gjør.
Sist endret av kallisti; 4. september 2018 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Selv foretrekker jeg liten diameter på røret. ( som en sigg.) Tar noen forsøk å få inn "aimen". Ved større diameter føler jeg at jeg får inn for mye luft. Bruker du standard aluminums folie så er det viktig å ikke ha flammen for nære, da poffer det fort. Og har du i lite av gangen blir dopet som regel brent opp når det skjer. Grillfolie er også et godt alternativ da det er litt tjukkere og varmes jevnere opp og sjangsen for at det poffer blir mindre. Har også pleid og "toppe" med et sigg trekk og et par harde hikk med ren luft for så å holde inne til man omtrent svimer av. Vet ikke om det har noe å si, men har alltid sett det blitt gjort slik.
Sist endret av A-tillah; 4. september 2018 kl. 23:57.
Sigg-tykkelse høres greit ut. De røra jeg snakket om, var vesentlig smalere (ser for øvrig jeg skrev at "mange" brukte i overkant smale rør, men ved nærmere ettertanke har jeg ikke sett det veldig ofte - tenkte dog det kunne være en mulighet). Selv brukte jeg rør med 2-3 mm større diameter, men veldig enig i at for stor diameter medfører "falskluft".

PS. Regner ikke at jeg trenger å si at du bør bruke rør av alu-folie; du kan røyke røret etterpå.

PPS. For ordens skyld, i tilfelle moralfags: Mener selvsagt ikke at noen bør gjøre dette i det hele tatt.
Sist endret av kallisti; 5. september 2018 kl. 02:01.