Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2518
Noen som anbefaler noen gratis spill som jeg evt. kan laste ned? Jeg har en haug med spill på steam, men ingen er ''gøy''. Noen forslag?
Noen som anbefaler en bil som jeg evt. kan kjøpe?

Her trenger vi mere info, gutt!
Lord of the rings online
Trackmania
CM01/02
#selfie
Trådstarter
Sitat av SileX Vis innlegg
Noen som anbefaler en bil som jeg evt. kan kjøpe?

Her trenger vi mere info, gutt!
Vis hele sitatet...
Jeg er åpen for alle sjangrer så lenge det er entertaining!

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Lord of the rings online
Trackmania
CM01/02
Vis hele sitatet...

Skal sjekke dem ut!
Sist endret av jugax; 7. september 2012 kl. 21:57.
Team Fortress 2 har jeg selv nettopp gjenoppdaget og det er utrolig morsomt! Ta opp kampen mot robotene i nye game-moden "Mann Up" (her må du dog kjøpe eller trade til deg billetter).
World of tanks er jo gratis. I tillegg har du jo Transport Tycoon deluxe som har blitt gratis.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
http://store.steampowered.com/app/211500/
Sist endret av Lima; 7. september 2012 kl. 22:09.
Småflaut å si det, men http://mafiaspillet.no/.
Er en slags klone av gamle Nordic Mafia, og det er helt latterlig avhengighetsskapende og underholdende.

Spilte NordicMafia ekstremt mye når jeg var yngre, men det ble lagt ned. Fant dette igjen igår og nå har jeg brukt aaalt for mange timer på det.
#selfie
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Småflaut å si det, men http://mafiaspillet.no/.
Er en slags klone av gamle Nordic Mafia, og det er helt latterlig avhengighetsskapende og underholdende.

Spilte NordicMafia ekstremt mye når jeg var yngre, men det ble lagt ned. Fant dette igjen igår og nå har jeg brukt aaalt for mange timer på det.
Vis hele sitatet...
Haha, kjenner til Mafiaspillet. Pleide også å spille Nordicmafia, skal se om jeg blir avhengig igjen!
Openttd (Open Transport Tycoon Deluxe) Gratis å spille og syns det er gøy å bygge tog baner og tjener millioner av pund i spillet
Foreslår at du tar en titt i denne tråden =)
Finner vell det meste som er nevnt her, + mer
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Heroes of Might and Magic III
Jeg anbefaler Blacklight Retribution, har spilt det i 1 måned nå. Elsker det!
Say what? TBT?

Ellers er 'Battle for Wesnoth' et strålende gratis strategispill.
League of Legends!
Jeg lastet ned Forsaken World gjennom Steam. Det synes jeg var et veldig bra gratis-spill. Flott MMORPG med et oppegående miljø. Check it ut, det trengs flere norske spillere(West Lionheart er den beste serveren).
Sist endret av moret; 8. september 2012 kl. 00:48.
all points bulletin?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Gotham city impostors!
De fleste PC-spill er gratis...
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg lastet ned Forsaken World gjennom Steam. Det synes jeg var et veldig bra gratis-spill. Flott MMORPG med et oppegående miljø. Check it ut, det trengs flere norske spillere(West Lionheart er den beste serveren).
Vis hele sitatet...
Spill som krever relativt lite av pc`n, eller?
Uansett, takk for tipset =)
Ska deff sjekkes ut
På Bukta er jo alt gratis :P
Sjekk ut Leauge Of Legends og Team Fortress 2 :-)
Alliance of Valliant Arms! Det ligner ganske på counter strike og det er gratis på steam
Slender er gratis, er ganske underholdene så lenge man tørr
Noen som vil bli venn med meg på www.mafiaspillet.no ??
Sist endret av Oddiii; 12. september 2012 kl. 13:59.
Age of Conan og World of tanks. World of planes er rett rundt jørnet men kan beta testes.

Kaizen
Gratis spill i nettleser: Forge of Empires
link: www.no.forgeofempires.com

Trykk linken her så får jeg en liten belønning
http://no.forgeofempires.com/?invito..._invite_linkrl
#selfie
Trådstarter
Tråden lever enda ser jeg. Jeg klarte å bli hekta på www.mafiaspillet.no igjen, men vi må holde denne tråden i live fordi det er sikkert mange som lurer på det samme!
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Team Fortress 2 har jeg selv nettopp gjenoppdaget og det er utrolig morsomt! Ta opp kampen mot robotene i nye game-moden "Mann Up" (her må du dog kjøpe eller trade til deg billetter).
Vis hele sitatet...
Hva skjedde med å bare spille boot camp? Det krever ikke billett.
Black Mesa Source kom jo ut i dag. Er en gratis remake av Half Life 1. Eneste du trenger er ett Source basert spill
Sist endret av djxfade; 14. september 2012 kl. 17:28.
Ville anbefalt League Of Legends
anbefaler på det sterkeste alliance of valiant arms! utrolig underholdende spill jeg har investert ett par tusen timer i! flott miljø er det og.