Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1989
Klokken fem i natt kom det utrolig nok litt inspirasjon, her er resultatet. God natt.
Mad smooth! Det definitivt beste jeg har sett postet her på lenge. (1 år +, minst.)

Lastet ned MicroHertz CD001 her om dagen forresten, og den er steintøff! Pratet litt med Inge om vinylslipp, hadde vært hot!
Ingen ting å utsette på der nei!
Dette var noe av det bedre her ja
Opprinnelig postet av King Ghidora
Mad smooth! Det definitivt beste jeg har sett postet her på lenge. (1 år +, minst.)

Lastet ned MicroHertz CD001 her om dagen forresten, og den er steintøff! Pratet litt med Inge om vinylslipp, hadde vært hot!
Vis hele sitatet...
Dato Registrert: 29. Januar 2004
Så smart å si det

Ellers syns jeg det var meget pent :}
ahaha lol...men han kan titte på ting uten å vere regga
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Opprinnelig postet av B3ndx
Dato Registrert: 29. Januar 2004
Så smart å si det

Ellers syns jeg det var meget pent :}
Vis hele sitatet...
Teit av meg å kommentere dette, men gjør det likeve: Tar jeg ikke helt feil så var King Ghidora en av de som kom her først. Men ble nødt til å registrere seg på nytt eller noe.

Uansett, fint deisgn. Likte ikke den reklamemenyen helt til høyre. Logoen opp i venstre hjørnet så veldig halvferdig ut også. Trodde først det var en bug og at deler av den var borte. Kanskje fordi du har en understrek til høyre som ser ut til å være toppen av et større skjult bilde.
rekylvinyl.no
Definitift godt for øynene.
Likte også en del av musikken din.
Skal pushe siden din, den fortjener det
Dato Registrert: 29. Januar 2004
Så smart å si det
Vis hele sitatet...
er ikke akkurat som at det er så mye som hindrer en i å lese tråder bakover i tid heller...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er sant moridin, men linker i eldre poster er ganske ofte nede (404).
Du er min venn
niigu's Avatar
Meget fin side!
Liker patternet i bakgrunnen!

..og fargene og oppsettet og og..
Slick side, og likte musikken din! Noe av det minte meg en del om Aphex Twin, bare at din musikk var litt mer "easy-listening". Er noe galt med verden om du ikke kan få platekontrakt med det materialet der...
nice design Bare litt inspirasjon din tullebukk hehe
sen var dritfiin
faktisk ikke noe konstruktivt å si jeg, kansje litt messy bakgrunn?
-nei... helhetsintrykket er driitbra! be proud man!
astoever's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for all tilbakemelding, det settes utrolig pris på. Jeg kunne sagt at det kommer mer innhold på siden etterhvert (annet enn nye sanger), men jeg har sluttet å tro på julenissen. Eirik har forresten sagt at han skal lage et PHP-script som genererer PLS-filer for lettvint streaming, masse <3.

Plutselig fikk jeg det for meg at et par sanger til på Urørt hadde gjort seg. Om dere hadde vært så kule og stemt/skrevet en kommentar (negativt eller positivt - it's all good) så spanderer jeg iskrem.

EDIT: En gladmelding fra Webalizer: 400+ treff på noen timer i går hvorav ca 90% var fra NFF. Eid.
Sist endret av astoever; 12. mai 2004 kl. 16:57.
Synes siden din var veldig frisk jeg deilig aa se paa..
fikk litt saann 60-talls stue feeling av siden :P
Streaming fikset. Abuse our bandwidth.
[EDIT]
-rw-r--r-- 1 eirik eirik 404B May 12 23:57 stream.php
404 Byte Power
[/EDIT]
Sist endret av eirik; 13. mai 2004 kl. 00:14.
steinfet side, og enda fetere musikk! POST DEN HER: tror du kan få mye tilbakemeldinger på låtene dine!! http://www.plur.no/forum/summary.asp...MB_AP731998178 (for ikke å snakke om noen nyttige kontakter og absolutt ikke umulig med spillejobber!! (btw - ah- celebrate - hvis ingen andre vil gi den ut, så lurer jeg faanmeg på å gjøre det selv!!)

er det noe av dette du kan gjøre live, eller er alt ren progging?

btw - urørt er ikke dumt, veit om dårligere ting som har blitt spilt der!!
Sist endret av atomet; 13. mai 2004 kl. 00:52.
Som forrige ukes urørt. Og jeg er helt enig med atomet, «ah, celebrate» er definitivt verdi release!
Genial musikk, godt plantet på en genial side!
Virkelig god musikk. Likte spesielt godt 'binaerpilot_-_i_quiet_machine.mp3', men den er kansje noe krevende låt (fra en hifi interestert sin side av saken).

merk: I are drunk, and proud if it
http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif
Vet ingenting
Det der var kongebra.
liker den jeg alexandr
▼ ... noen uker senere ... ▼
astoever's Avatar
Trådstarter
Gjorde ferdig Gesutch og så får jeg mail fra Beatservice om at de vil ha den med på neste samler (ja, impaqt). Jeg er en smule elektrisk akkurat nå og vurderer ringe mamma for å be henne lage sjokoladekake til meg (17 mai!). Uansett, poster editen slik den er nå i håp om litt konstruktiv kritikk:

Last ned
Oh shit man, grattis!!