Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1610
stor fan av the devil's lettuce, men hvilke strains er det egentlig vi importerer? dealern til en venn slo fast en gang at han hadde fått tak i Pineapple Express som virket ganske legit pga søt smak og lukt, men hva er det egentlig man vanligvis får tak i? spurte dealern min men h*n vet heller ikke, bare at det vi får tak i er grønt og sannynligvis sativa, lol. Noen som vet/har noen erfaring?
Sist endret av Dodecha; 16. juli 2020 kl. 23:40. Grunn: Oversatt fra kauderveldsk
Du kan stort sett få tak i alt mulig rart.
Folk både dyrker og importerer de fleste strains, enten frø eller ferdig produkt.
Er glad bare jeg får tak i noe så lenge man ikke dyrker selv eller kjøper på en coffeeshop så er det vanskelig å vite.
Sist endret av Nanochka; 15. juli 2020 kl. 02:23.
Søt smak og søt lukt er det på mesteparten av sativa strains.. og det er umulig og si hva som blir importert, mye av weed er dyrket her
En 10 pack pakke frø med hva enn slags "legendariske" strains koster deg en fra 100-lappen i Amsterdam. De er ekstremt lett å importere, enten på person eller gjennom post. Det resulterer i at du får tak i veldig mye forskjellig shit i Norge også da det finnes massevis av folk med peiling på dyrking. Men, å vite akkurat hva slags strain det er når du kommer litt ut i næringskjeden er noe vanskeligere da informasjon fort går tapt med flere ledd.
Uansett, om noen sier de har Pineapple Express eller Lemon Haze eller Bubblegum Buddah Kush, så er ikke dette umulig.

Back in the days var det rimelig vanlig med Afghan på import-fronten, men i nyere tid(de siste 10-15 åra tenker jeg) har det åpnet seg en hel verden av strains som tas inn i landet, men det er enda mer variasjon på det som dyrkes lokalt
Sist endret av moret; 15. juli 2020 kl. 10:16.
I Stavanger er det mye Amnesia Haze, White Widow, OG Kush og Gorilla Glue i omløp har jeg erfart siden jeg flyttet hit i August. Virker som denne byen er selvforsynt på grønt, rogalendingene elsker hasjen sin.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket Strawberry Kush i et par måneder nå.
Hjemmedyrket i sørøstnorge antar jeg, så jeg vil tro den strainen bare dekker en bitteliten del av markedet.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
I Stavanger er det mye Amnesia Haze, White Widow, OG Kush og Gorilla Glue i omløp har jeg erfart siden jeg flyttet hit i August. Virker som denne byen er selvforsynt på grønt, rogalendingene elsker hasjen sin.
Vis hele sitatet...
Selvforsynt på grønt men elsker hasj ja
Sitat av syphilisgirl Vis innlegg
stor fan av the devil's lettuce, men hvilke strains er det egentlig vi importerer? dealern til en venn slo fast en gang at han hadde fått tak i Pineapple Express som virket ganske legit pga søt smak og lukt, men hva er d egentlig man vanligvis får tak i? spurte dealern min men h*n vet heller ikke, bare at det vi får tak i er grønt og sannynligvis sativa, lol. Noen som vet/har noen erfaring?
Vis hele sitatet...
Tipper det meste av weed dyrkes i Norge om dagen, de fleste som smugler fra utlandet ville vel tatt med seg hasj vil jeg tro grunnet profitt.
Har fått uendelig mange strains ila årene, men det som ofte dyrkes er jo stor sett planter som du vet gir ganske god kvantum, samt THC % (silver fks)
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det aller meste er hybridstrains i Norge, mtp. at mye blir dyrket innenlands. Jeg er bare glad vi har fått en stort utvalg igjen, det var ganske tynt i starten av koronatiden.