Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 777
Jeg har nylig tatt kontakt med et nederlandsk legesenter for å se om det kan være noe hjelp å få der. På mail svarte de veldig kort og sa at jeg må ringe dem. På telefon var det en useriøs jente som bare satte opp konsultasjonstime uten å spørre eller informere noe mer. Det er greit nok siden jeg alikevel skal en tur, men kaster jeg bort tiden med disse? Er det noen som har vært gjennom regla og har noen innspill? Har hørt at man bør ha med oversatt medisinsk historie, men de sa ingenting om det heller
Har ikke vårt igjennom det du spør om. Men Det finnes veldig mange legekontor i Nederland så hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet en håndfull andre også går du for den som virker mest seriøs
Ser ikke no grunn for at de skal være useriøse pga det der. Jobben til dama i telefonen er å sette opp konsultasjon, ikke drive opplæring i reseptreglene for turister med mindre du selv kommer med konkrete og generelle spørsmål som ikke må avgjøres av en lege.