Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1422
Jeg har jobbet nå noen uker og opplever alvorlig angst i lunsjen så ille eg heller vil jobbe i lunsjen enn å ta pause. Legen min har nektet meg benzo fordi de er redd eg blir avhengi, begrunnelse for dette er at eg hadde problemer med rus i cirka 2 år for kanksje et halvt år tebake nå, som de vet. Så i guess det er forståelig.

Eg har jobbet i flere jobber tidligere og opplevd sosial angst.
Nå har eg faen fått nok, det har eskalert seg til at eg får angstanfall når eg kommer hjem og nesten på jobb, folk på jobb har baksnakket meg.
Jævla tisper.

Min plan er egt å si dette til min fastlege så visst eg får benzo skal eg være forsiktig som faen, bare ta det i familiebesøk og når eg møter venner (som er lite) vet godt kor avhengihetskapende det kan være.

Så kommer eg til poenget sorry for lang tekst haha, tenkte det var greit med litt info.

Basically det eg lurer på er hva '' usosiale'' jobber man kan jobbe som? Og bare generelt forslag til alt dette.

Har nesten ingen utdannelse men nevn alt mulig fordeom.
I.T er vel ikke så veldig sosialt. Ikke I.T reperasjons butikk da. Veldig få jobber dessverre, som ikke har stort arena sosialt. Har sterk sosial angst selv og vet godt hvordan du har det. PM meg hvis du trenger å snakke med noen.

Fraråder deg å bruke benzo daglig ihvertfall.
Jeg gjør det.
Hjelper noe de første mnd.
Nå hjelper det ikke mot angsten særlig, blir bare likegyldig og roer meg ned bedre. Sosialt sett kommer jeg meg ikke mer ut av benzo. Men sporadisk kan fungere, gjort det i samråd med lege, gikk ikke bra, gikk greit noen måneder. Så kjøpte jeg illegalt og tar xanax hver dag. Godt liv.

Sporadisk bruk trigga rus senteret i hjernen min, også tenkte jeg, tja kjøpe noen brett xans kan da ikke skade, har jo klart sporadisk med valium med legen. "Har kontroll" 3 mnd senere tar jeg 3-10mg xanor dagen.

Også har jeg søkt plass ved avrusning, ved dps kan ikke behandle junkier, så xanax
Abstinenser blir gøy,
God sommer for meg.
Kaster snart inn håndkle.
Dritt lei.
Sist endret av Samael99; 9. juli 2020 kl. 20:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Ja har lest litt om benzo og er veldig motivert til å ikkje gå den veien. Men eg tenker det kunne hjelpet meg visst eg bare hadde greid å gjøre det veldig lite.

Trist å høre hvordan du har det, det har bare blitt mer og mer av det i disse tider.. Du skrev ''Godt liv'' det var sarkastisk vel?

Hørt litt om at I.T er litt usosial jobb. Men trenger eg utdanning? Har du litt flere detaljer? Vil egt ha litt fysisk jobb (feks vaktmester) men så klart må eg bare ta det eg kan.

fyf har hørt abstinens på benzo er helt jævlig.. takk for rådet

lykke til mann! send PM om du trenger en prat
Sist endret av Eurion97; 9. juli 2020 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
I.T er vel ikke så veldig sosialt. Ikke I.T reperasjons butikk da. Veldig få jobber dessverre, som ikke har stort arena sosialt. Har sterk sosial angst selv og vet godt hvordan du har det. PM meg hvis du trenger å snakke med noen.

Fraråder deg å bruke benzo daglig ihvertfall.
Jeg gjør det.
Hjelper noe de første mnd.
Nå hjelper det ikke mot angsten særlig, blir bare likegyldig og roer meg ned bedre. Sosialt sett kommer jeg meg ikke mer ut av benzo. Men sporadisk kan fungere, gjort det i samråd med lege, gikk ikke bra, gikk greit noen måneder. Så kjøpte jeg illegalt og tar xanax hver dag. Godt liv.

Sporadisk bruk trigga rus senteret i hjernen min, også tenkte jeg, tja kjøpe noen brett xans kan da ikke skade, har jo klart sporadisk med valium med legen. "Har kontroll" 3 mnd senere tar jeg 3-10mg xanor dagen.

Også har jeg søkt plass ved avrusning, ved dps kan ikke behandle junkier, så xanax
Abstinenser blir gøy,
God sommer for meg.
Kaster snart inn håndkle.
Dritt lei.
Vis hele sitatet...
Det som er problemet med å handle selv av dealer er at du kan bare handle mere når du er tom
Jeg har også sosial angst men etter mye rus så er det plutselig borte. Har også vært avhengig av piller og alkohol. Det som er litt rart er at legen min ikke ville skrive ut paralgin forte (som jeg aldri har misbrukt) da jeg fikk tilbud på ryggoperasjon for prolaps, men vival (benzo) som jeg har vært avhengig av sitter ganske løst.
Kanskje pga at dps'n ikke gidder gi meg behandling og om noen vival her og der hjelper meg å holde på jobben lengre så skriver han ut. Jeg har også vært til rusbehandling.

Sitat av Eurion97 Vis innlegg
Ja har lest litt om benzo og er veldig motivert til å ikkje gå den veien. Men eg tenker det kunne hjelpet meg visst eg bare hadde greid å gjøre det veldig lite.

Trist å høre hvordan du har det, det har bare blitt mer og mer av det i disse tider.. Du skrev ''Godt liv'' det var sarkastisk vel?

Hørt litt om at I.T er litt usosial jobb. Men trenger eg utdanning? Har du litt flere detaljer? Vil egt ha litt fysisk jobb (feks vaktmester) men så klart må eg bare ta det eg kan.

fyf har hørt abstinens på benzo er helt jævlig.. takk for rådet

lykke til mann! send PM om du trenger en prat
Vis hele sitatet...
Det jeg gjorde var å ruse meg og utsette meg for situasjoner jeg ellers ikke takla. Tilslutt var det ikke noe problem nykter.
Men med den metoden kan mye gå galt og det har kosta litt for å si det sånn :P
Sist endret av NokErNok; 9. juli 2020 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eurion97 Vis innlegg
Ja har lest litt om benzo og er veldig motivert til å ikkje gå den veien. Men eg tenker det kunne hjelpet meg visst eg bare hadde greid å gjøre det veldig lite.

Trist å høre hvordan du har det, det har bare blitt mer og mer av det i disse tider.. Du skrev ''Godt liv'' det var sarkastisk vel?

Hørt litt om at I.T er litt usosial jobb. Men trenger eg utdanning? Har du litt flere detaljer? Vil egt ha litt fysisk jobb (feks vaktmester) men så klart må eg bare ta det eg kan.

fyf har hørt abstinens på benzo er helt jævlig.. takk for rådet

lykke til mann! send PM om du trenger en prat
Vis hele sitatet...
Var sarkastisk. Er en isolert ung pille junkie og fucked opp i hodet, starta tidlig med dop, er også en faktor.
Bruker også amfetamin mot depresjonen min for å mer energi og føle meg bra og mindre ensom noen timer. Ikke et godt liv.
Trådstarter
5 0
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det som er problemet med å handle selv av dealer er at du kan bare handle mere når du er tom
Jeg har også sosial angst men etter mye rus så er det plutselig borte. Har også vært avhengig av piller og alkohol. Det som er litt rart er at legen min ikke ville skrive ut paralgin forte (som jeg aldri har misbrukt) da jeg fikk tilbud på ryggoperasjon for prolaps, men vival (benzo) som jeg har vært avhengig av sitter ganske løst.
Kanskje pga at dps'n ikke gidder gi meg behandling og om noen vival her og der hjelper meg å holde på jobben lengre så skriver han ut. Jeg har også vært til rusbehandling.



Det jeg gjorde var å ruse meg og utsette meg for situasjoner jeg ellers ikke takla. Tilslutt var det ikke noe problem nykter.
Men med den metoden kan mye gå galt og det har kosta litt for å si det sånn :P
Vis hele sitatet...
Akkuratt derfor eg vil prøve det.. er fucking desp. Har hørt det at noen har mistet angst av det.

Men er litt off topic var hovedsaklig om jobb dette innlegget

Sitat av Samael99 Vis innlegg
Var sarkastisk. Er en isolert ung pille junkie og fucked opp i hodet, starta tidlig med dop, er også en faktor.
Bruker også amfetamin mot depresjonen min for å mer energi og føle meg bra og mindre ensom noen timer. Ikke et godt liv.
Vis hele sitatet...
Tenkte meg det.. sorry kan være litt autistisk av og til hehe.

Startet tidlig eg å, mistet meg selv sakte men sikkert av det.
Sist endret av Eurion97; 9. juli 2020 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eurion97 Vis innlegg
Akkuratt derfor eg vil prøve det.. er fucking desp. Har hørt det at noen har mistet angst av det.

Men er litt off topic var hovedsaklig om jobb dette innlegget
.
Vis hele sitatet...
Ja vet det er om jobb, men tenkte dele min erfaring med hva jeg gjorde for å miste så si angsten helt og nå fungerer jeg mye bedre i jobb. Fra å gå fra han som var stille å aldri snakka, får jeg nå beskjed om å sitte rolig etterfulgt av spm "har du adhd?"
Drit i det minste kjøp feks Xanax på det illegale markedet, får du ikke av lege. Veien er ekstremt kort fra eufori med nada angst, til avhengighet, eventuelt verre engst.
Trådstarter
5 0
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ja vet det er om jobb, men tenkte dele min erfaring med hva jeg gjorde for å miste så si angsten helt og nå fungerer jeg mye bedre i jobb. Fra å gå fra han som var stille å aldri snakka, får jeg nå beskjed om å sitte rolig etterfulgt av spm "har du adhd?"
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en distant dream for meg hahah! jee vel takk for informasjon gir nå meg litt håp ihvertfall