Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1232
Har brukt oxynorm 5 mg 4 ganger daglig de siste 6 mnd.

I natt var det den siste jeg hadde igjen å har ikke tenkt til å ta noe mer.

Har jeg sykt vondt i beina fått nå.

Noen som har tips?

Jeg har rivotril, og alprazolam om det skulle hjelpe?
Paracet? Ibux?
Kommer heldighvis til å gi seg veldig fort siden mengden var lav. Rivotril vil hjelpe på mange av symptomene. Du kan også prøve ibux eller paracett på siden.
Er enig i det Storetårn sier.
Jeg vil bare legge til to ting. Først, bruk kun litt av de benzo-preparatene du har kun om natta. For å få noen timer søvn.
Og, tanken om å gå ut å skaffe deg mer opiater vil nok streife deg. (Enten jeg hadde skrevet dette eller ikke.) Du vil bli frisk. Men du vil sitte igjen med en enorm følelse av verdiløshet. Og du vil risikere å begynne en veldig vond sirkel som er svært vanskelig å komme seg ut av. Du vil føle deg deprimert. Føle deg som en fjasko. Du risikerer at du bruker mer opiater og masse benzo for å prøve å bedøve deg bort fra situasjonen.
Tenk hvilken enorm følelse av seier du vil føle etter hvert som du rir abstinensene av, og du begynner å kvikne til i kroppen igjen.
Det blir værre i 3 dager før det begynner å slippe taket. Og du vil begynne å klare å gjøre mer. Det gjør vondt. Men det går over.
Spis mat. Få i deg vann. Stå på.
Heier på deg.
Sist endret av Arex_x; 4. juli 2020 kl. 19:05.
Du har fått veldig gode svar her, men jeg vil tilføye enda en ting. Man kan jo ikke la en sjanse til å advare mot benzobruk gå i fra seg:
Vær obs på at når du tar sterke benzo som xanor og rivo så blir dømmekraften din sterkt nedsatt. Dess mer benzo du tar, dess kortere blir veien til et tilbakefall på opiater på grunn av dette. Så prøv å bruk det trygt og fornuftig om du kan!
Takker. Bruker rivotril fast 2 ganger daglig for nevropatiske smerter som jeg får avlegen, xanor får jeg for panikkanfall.

Tenker jeg skal slutte på disse også men jeg starter med oxynormen.
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
Takker. Bruker rivotril fast 2 ganger daglig for nevropatiske smerter som jeg får avlegen, xanor får jeg for panikkanfall.

Tenker jeg skal slutte på disse også men jeg starter med oxynormen.
Vis hele sitatet...
Lurt å ta en ting av gangen! Det er nok best å holde benzoene på et jevnt, uendret nivå. Kanskje prøve å bruke xanoren hovedsakelig på kveldstid når du skal legge deg, som Arex_x sier.

Ønsker deg lykke til. Hold oss gjerne oppdatert med hvordan det går.
Er digg å bli kvitt krykkene når man ikke trenger de lenger. Lykke til
Har vært helt jævlig i natt, å nå er det helt for jævlig.
Opiater har jeg ikke tilgang til. Men har tilgang til å skaffe amfetamin å hasj, det vil ta bort ubehagene, å dette frister noe sinnsykt....

Men jeg skal prøve så godt jeg kan.

I morgen må det værste gi seg?

Jeg dusjer 3 ganger daglig for kroppstemperaturen skyter i været begge veier..

Bruker ekstremt mye benzo også for å prøve å døyve ubehagene.
Sist endret av Bruker1234; 5. juli 2020 kl. 17:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Føler ingen ubehag lenger. Ingenting..

Er tilbake på min faste dose benzo jeg bruker fra legen.

Tenker ikke på opiatvarmen en gang.

Dette gikk bedre en jeg trodde����

Nå venter jeg litt før jeg skal kutte ut benzo også
Sist endret av Bruker1234; 7. juli 2020 kl. 16:10.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så bra! Du kan med god samvittighet røyke hasj visst det hjelper på nedtrappingen av benzo. Så lenge du ikke blir fristet til å skaffe amfetamin i samme slengen. Fysj. Søppeldop!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bra! Du kan med god samvittighet røyke hasj visst det hjelper på nedtrappingen av benzo. Så lenge du ikke blir fristet til å skaffe amfetamin i samme slengen. Fysj. Søppeldop!!
Vis hele sitatet...
Hen har nok putta i seg en del amf ser det ut som..
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
Føler ingen ubehag lenger. Ingenting..

Er tilbake på min faste dose benzo jeg bruker fra legen.

Tenker ikke på opiatvarmen en gang.

Dette gikk bedre en jeg trodde����

Nå venter jeg litt før jeg skal kutte ut benzo også
Vis hele sitatet...
Woah, bra jobba.

Liker at du hørte etter og kom tilbake for å oppdatere tråden.