Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1745
Hva er noen av de 5 tingene som betyr mest for deg her i livet og som det virkelig vil være kjipt som faen å miste?

For meg:
1. Musikk, å miste muligheten til å høre på musikk, da ville livet blitt utrolig fattig.
2. Sex..uten noen form for det ville være satans kjipt, men går å overleve uten det.
3. Bøker, å lese bøker er livskvalitet.
4. Venner å det sosiale men musikken vil være verre å miste.
5. Fiskestanga
1. Ganja, Medisin, så alt annet mister betydning uten.
2.Kjærlighet, både til venner og elskere.
3. Frihet, til det meste, inkusive førlighet
4. Syn
5. Smaksløker.
. Hørsel
1. Jentungen
2. Kona
3. Kattene
4. Øl
5. Friluftsliv
1. Frihet (til å bevege kropp og tanker)
2. Å bli "awestruck" av opplevelser (mangler et treffende norsk ord)
3. Alle sanser som bidrar til ovennevnte
4. Evnen til å lære noe nytt
5. Internett (all kunnskap i verden så lett tilgjengelig)

Bra initiativ TS!
1. Musikk.
2. Tv
3.PS4
4. Sofaen min
5. Senga

Freak får dele plass med PS4.
1. hund
2. musikk
3. mat
4. familie
5. rutinen min (jobb, fritid, gaming, det som går rundt)
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
1. Sansene, hadde vel klart meg uten lukt og smak, men ting som hørsel og syn ville vært ille å miste.
2. Å være frisk.
3. Penger.
4. Personlighet.
5. Frihet.

Veldig mye jeg kunne listet til 10, men ikke mye derifra og opp til 20
Sitat av supercali Vis innlegg
1. Frihet (til å bevege kropp og tanker)
2. Å bli "awestruck" av opplevelser (mangler et treffende norsk ord)
3. Alle sanser som bidrar til ovennevnte
4. Evnen til å lære noe nytt
5. Internett (all kunnskap i verden så lett tilgjengelig)

Bra initiativ TS!
Vis hele sitatet...
1. Hunden.
2. Typen.
3. Familien.
4. Rus.
5. Gaming.
1. Å hele tiden lære meg nye ting og ferdigheter, aldri slutte å utvikles, utforske og utvide mine grenser.
2. Fallskjermhopping, en sport med store muligheter for 1. Har mer enn noe annet bidratt til min utvikling som person, og mange flotte vennskap.
3. Vitenskap og teknologi. Har mange hobbyer innen området som pyroteknikk, potetkanoner, elektronikk, programmering, elektriske kjøretøy. Romfart er også veldig spennende, håper å kunne fly en tur over atmosfæren før jeg dør.
4. De jeg holder kjær, i størst grad noen av mine søsken og halvsøsken, nære venner, bonusdattern, katten.
5. Musikk har en særlig plass i mitt hjerte. Elsker særlig Jokke, DumDum, Oslo Ess, Øystein Sunde. Alskens skatepunk og.
Kult å se hva andre verdsetter her i livet og hva som er viktig. Ut fra det kan vertfall eg vurdere å endre prioriteringene å nytt syn på hva som er viktig. Uansett håper jeg spotify finnes i himmelen

Sitat av GalFisk Vis innlegg
1. Å hele tiden lære meg nye ting og ferdigheter, aldri slutte å utvikles, utforske og utvide mine grenser.
2. Fallskjermhopping, en sport med store muligheter for 1. Har mer enn noe annet bidratt til min utvikling som person, og mange flotte vennskap.
3. Vitenskap og teknologi. Har mange hobbyer innen området som pyroteknikk, potetkanoner, elektronikk, programmering, elektriske kjøretøy. Romfart er også veldig spennende, håper å kunne fly en tur over atmosfæren før jeg dør.
4. De jeg holder kjær, i størst grad noen av mine søsken og halvsøsken, nære venner, bonusdattern, katten.
5. Musikk har en særlig plass i mitt hjerte. Elsker særlig Jokke, DumDum, Oslo Ess, Øystein Sunde. Alskens skatepunk og.
Vis hele sitatet...
Siden du liker pyro, har du vært borti slike thundermugs?
https://www.youtube.com/watch?v=R2bLtqtU-FI
Sist endret av Fenwick; 2. februar 2019 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
1. Musikk. Definitivt
2. Coca Cola
3. PCen (gaming)
4. Røyk/tobakk