Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2835
Har fått tak i noen oxycontin 20mg og lurer på hvordan jeg burde dosere disse. Planen er å knuse en 20mg for å fjerne depot-effekten. Vil dette gi nok eller for mye rus? Har ingen erfaring med slike opioder på forhånd, untatt paralgin forte som har kodein som rusgivende virkestoff. Kan legge til at jeg er mann på 76kg og høyde på 187-188cm.
20 mg var midt i blinken for min del. Å gå noe særlig høyere den første gangen kan nok bli litt i overkant med mindre du har en naturlig høy toleranse for opiater. Kos deg og vær forsiktig!
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
20 mg var midt i blinken for min del. Å gå noe særlig høyere den første gangen kan nok bli litt i overkant med mindre du har en naturlig høy toleranse for opiater. Kos deg og vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Knuste du pilla først?
Knuste pillen, la pulveret i rullepapir og svelget det!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stjeler denne tråden litt jeg.
Er det noe poeng i å ekstrahere 4 stk. Paralgin? Vil det gi effekt for en med liten eller ingen tolleranse?
Har aldri gjort dette, men altid vært nyskjerrig på hvordan det gjøres eller om jeg klarer det. Har bare 4 stk, å det gjør meg ingenting å miste. (Skal forsåvidt ikke ta det selv, dette er kun for å se om jeg fikser selve ekstraheringen.

På forhånd takk
Fire tabeletter er så lite at jeg ikke hadde tatt meg bryet med å ekstrahere de. Jeg hadde bare tatt de som de er, det blir ikke så mye paracetamol i kroppen.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Fire tabeletter er så lite at jeg ikke hadde tatt meg bryet med å ekstrahere de. Jeg hadde bare tatt de som de er, det blir ikke så mye paracetamol i kroppen.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Takker for svar, men det jeg lurte på var om det var mulig og ekstrahere så lite Bare lyt å se om jeg får til prosessen.
Hadde aldri verden fått snev av ruslignende funk på den lille dosen uansett, så gidder ikke spise de før jeg har tømmermenn om så lite ikke kan ekstraheres.

Så nå trådtittelen, og så at den passet utrolig dårlig til spørsmålet mitt, så blir vel dårlig med svar uansett.