Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4143
Hei! Jeg tok 6mg rivotril igår fordelt på 3 inntak(jeg tok den første tabletten14:00 og den siste tok jeg 17:30. Merker litt ruseffekt i form av at jeg er tung i kroppen, klønete og litt sosete i hodet. "Problemet" mitt er at jeg er russ i år og ønsker å feste med alkohol. Etter det jeg har hørt på nff(og andre forum) er det en ekstremt dårlig idé å kombinere benzo og alkohol. Jeg har også ganske lite erfaring med benzo generelt, så den kombinasjonen ønsker jeg ikke å utsette meg for på nåværende tidspunkt. Det jeg lurer på er: Hvor lenge må jeg vente før jeg kan innta alkohol uten å være rusa på rivotril?

sorry om innlegget er rotete, kjenner meg fortsatt litt treig i hodet.

mvh: Fuglern
Erfaringsmessig så går det greit om du drikker i morgen.
Men ta det pent.
Direkte kombinasjon er det man vil unngå, da man tar en stor sjangse. Det er nå 24t siden sist inntak, men rivotril henger som kjent lenge igjen. Det er mye mindre risikofyllt å drikke i dag kontra i går, og skjønner godt at du vil utnytte russetiden da det ikke er så lenge igjen. Hvis du skal drikke i dag så anbefaler jeg deg å starte rolig, og faktisk ta det et glass vann i ny og ne om det er mulig, drita blir du vel før eller siden så er greit å utsette deg så lenge som mulig, da man ofte kan få en litt bisarr oppførsel med benzoer innabords. Å stikke på fylla i morgen burde være problemfritt(mtp rivotril)
Skummel den der...6mg rivo hos en som ikke har erfaring med benzo er jævlig mye spør du meg.
Det er DRITKJIPT å våkne opp med fullstendig blackout...direkte skremmende. Det er riktignok russetida, men ja....
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Skummel den der...6mg rivo hos en som ikke har erfaring med benzo er jævlig mye spør du meg.
Det er DRITKJIPT å våkne opp med fullstendig blackout...direkte skremmende. Det er riktignok russetida, men ja....
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt noe blackout. Det er kanskje fordi jeg tok rivotril etter en tur på speed. Resultatet var egentlig at jeg la meg tidlig og forsov meg til første time(hehe)
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Har ikke hatt noe blackout. Det er kanskje fordi jeg tok rivotril etter en tur på speed. Resultatet var egentlig at jeg la meg tidlig og forsov meg til første time(hehe)
Vis hele sitatet...
Nesten så jeg angrer på å ha veiledet deg, når du bagatelliserer på denne måten fortjener du kanskje å gå på en smell. Du kan jo ende opp med å ta livet av deg selv, eller ta livet av noen du er glad i. Kombinasjonen du spør er vel den farligste for deg selv og andre innen rusverden
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Nesten så jeg angrer på å ha veiledet deg, når du bagatelliserer på denne måten fortjener du kanskje å gå på en smell. Du kan jo ende opp med å ta livet av deg selv, eller ta livet av noen du er glad i. Kombinasjonen du spør er vel den farligste for deg selv og andre innen rusverden
Vis hele sitatet...
Hvilken kombinasjon snakker du om? Benzo og alkohol? Det jeg spurte om var jo når det var sikkert for meg å drikke igjen.

Om det er speed og benzo du snakker om, så tok jeg ikke benzo mens jeg var ruset på amf. Jeg tok rivo'ene 5-6timer etter at amf rusen hadde gitt seg. Jeg trodde det var vanlig å roe seg ned etter en speed-tur med noe benzo,
Rivotril har en veldig lang halveringstid, 18-50 timer. Alkohol og klonazpeam som er virkestoffet vil synergisk forsterke hverandre. For at du skal være trygg ville jeg latt det gå 1-2 uker, men vil tro 3-5 dager etter ett slikt inntak duger. Husk at du vil antakeligvis ha masse rivotril i systemet ditt etter 3-5 dager, har du lav toleranse vil du nok risikere ape i fylla de neste dagene.
Det Relevant sa.
Ingen går på benzo-alkohol-smellen før de faktisk gjør det.
Ta det fra en som dret seg ut - smellen kommer når du minst aner det, og det er jææævlig vemmelig.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Vel for min del funker jeg bra på 0,5-1 mg rivotril og 12 halvlitere og 2 g kokain. Det pleide å være oppskriften før vi dro ut. Føler meg bra da for å si det sånn. Men hadde jeg vært uten kokainen ville det kanskje stått dårligere til ettersom den gir fokus

Skal også sies at den eneste dagen jeg har tatt mye, altså 6 mg rivo og en sixpack så kom det en henlagt anmeldelse i posten for forsøk på å innføre salvia divinorum. Det husket jeg ikke
Sist endret av NodSquad; 14. mai 2016 kl. 01:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mirage's Avatar
Trådstarter
Drikker øl nå 2dager etter inntak av 6mg rivotril. Jeg kjenner at toleransen min for alkohol er mye lavere nå.