Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  203 40597
Sitat av unstable
Ztaale på forumet dreiv å hadde en deal med statoil over gata , som stenger 11 på fredagene.
Ei 10 litersbøtta med slush (is drikke), som oftes grønn type... blande det med sprit.

Kjempegreier
Vis hele sitatet...

Kommer rett fra fest nå skal bare lade kanonen med mere sprit før nachspill å greier men kan bekrefte det min kjære kompis sier her, kjenner dere folk som jobber på sjapper som selger grønn slusj med eplesmak og shit for en billig penge så er ei 10-liters bøtte gullegodt, det finnes ikke det forspill, fest, nachspill den kombinert med sprit ikke klarer å "sprite opp" det er en mæd fønki dram!!

Eventuelt blande vann med sprit er namnam


"Av fulle folk og barn skal man høre sannheten!"
hmm.. hadde ett uhell hvor jeg fikk en del Fanta Exotic i ØL..til min store sjokk fjerna fantaen ølsmaken.

men on-t.. lag deg tyrker? funker vell som oftest
hell all spriten ned i en kasserolle, finn et håndkle/tykk duk... hodet over kasserollen med håndkleet over hodet... skru på platen, pust inn dampen

(Har ikke prøvd den siste ut...men for all del prøv, og husk å skrive en raport om hvordan det gikk )
hvorfor drikke øl når det ikke er noe ølsmak ? hæ?
cola og sprit funker som faen.
Withe Russian:

1 1/2 ounce of Vodka
1/2 ounce of Kahlua
1/2 oz. of cream

Hele oppskrifta: White Russian

Vet, det høres jævli ut, men er fantastisk godt.
Er det noen som har no bra oppskrift på å blande ut whiskey? Forige gang jeg drakk det ble jeg så jævelig dårlig og nå orker jeg ikke den smaken
1 el 2 pakker fishermans friend (lakris typen) og varmt vann. riste riste til allt er oppløst og bland med sprit etter ønske..helt syk drink:P
en av mine favoritter er en blanding varene under.. :P

absolut sitron
tom collins mix
sprite
roses lime

jeg liker ganske sterke og sure drinker så mitt blandingsforhold er ca

2/5 vodka
1/5 tom collins
2/5 sprite
så en liten "dash" roses lime

vil anbefale å eksperimentere litt med blandinga der ettersom hvordan du liker drinkene dine..

Sinnsykt mye som smaker godt sammen egentlig.. har sittet på kjøkkenet til en kompis på fest å lekt meg med blenderen flere ganger... :P har prøvd alt fra melk til jordbærsyltetøy å blande med... husk at spriten skal være kald når du blander drinker.. bruk mye is.. da fordamper det ikke så mye av alkoholen og drinken lukter ikke så sterkt og fungerer mye bedre...



er det om å gjøre å blande drinker med syykt mye alkohol i uten noe særlig alkoholsmak er gøy champagnesaft helt genial... den kveler de mest sinnsyke mengdene med alkohyl.. satt og blandet 96 fra dunk i halvlitersglass ca 50/50 med sprite og helte oppi gøysaft og spritsmaken forsvant! Denne drinken blir kalt "liquid SHIT" i min vennegjeng.. det er med god grunn.. ble GODT brukt i russetida.. :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Drakk mye av det tom collins og roses lime greiene før. Men fant ut at hvis jeg skulle drikke dette sure greiene vær helg, kom jeg til å få mage sår når jeg nærma meg 30;D
Derfor spurte vi søssen til kompisen min. Jobber som bartender så hun kunne mye fint. Den det for det meste går i nå er Spring Break. Så SINSYKT god drikk, som funker helt fint om du drikker med hb eller sprit.
Du gjør:
Fyller glasset ditt fult opp med isbiter først, så heller du oppi sprit. (husk alltid sprit først)
4cl Vodka
4cl Crannberry juice. (jeg kjøper en som heter ocean spray, crannberrry nektar eller no sånt. Kjøper den på meny)
4cl Eple juice
Og topper det hele med endel Battery. Du finner fort ut hvor mye du trenger, og ikke så alt for mye.

Dette smaker faen meg himmelsk;P
Sitat av viktor
1 el 2 pakker fishermans friend (lakris typen) og varmt vann. riste riste til allt er oppløst og bland med sprit etter ønske..helt syk drink:P
Vis hele sitatet...

1 shot, så får du diarè i en uke etterpå?
Sitat av marihuana
1 shot, så får du diarè i en uke etterpå?
Vis hele sitatet...
nesj.
Men vil heller anbefale fisherman fra polet..
fordeom jeg har fådd stygga på det etter
jeg spilte Tangera (kortspill) med styrting av
fisherman.. FYSJerman
5 stk Batterybokser
0.5l Vodka
6 pack Øl

1: Tøm ned en boks/flaske øl. (Ned i magen)
2: Tøm ut litt battery fra boksen
3: Fyll opp med Vodka og rør om.
4: Tøm Vodka/Battery blandingen. (Dette skal også i magen)
5: Etter hver boks, tømmer du ut mer Battery en siste gang, gjenta punkt 1 og 3.

Smaker dritgodt, og du oppnår en fylle der du nesten sikkert ikke spyr.. Har iallefall aldri blitt dårlig på det jeg!
Sist endret av H4g3N; 31. mai 2006 kl. 01:11.
kjærringer.
drikk som saman.
drikk øl å skyld ned med 96%
Sitat av loffliff
kjærringer.
drikk som saman.
drikk øl å skyld ned med 96%
Vis hele sitatet...
yes. men lite med 96% i hammerfest
for tid. evt. aldri vært det.
må til Lakselv å hente da
Sitat av Tullen
4cl Vodka
4cl Crannberry juice. (jeg kjøper en som heter ocean spray, crannberrry nektar eller no sånt. Kjøper den på meny)
4cl Eple juice
Og topper det hele med endel Battery. Du finner fort ut hvor mye du trenger, og ikke så alt for mye.

Dette smaker faen meg himmelsk;P
Vis hele sitatet...
Den hørtes fantastisk ut. Må nesten prøve den til helga, om jeg kommer på det da!
Har en på lur, det er vel ikke akkurat en typisk bar drink, men jeg synst den funker bra. (bruker øye mål)

Fyll opp med ønsket mengde vodka
Fyll deretter sprite nesten til toppen av glasset
Også skal du ha litt Fun Ligth bringebær saft (ikke blandet i vann) oppå det igjen (bruker ca. 1/7 av glasset til saft)
alle former for saft ruler når du har tenkt og bli kanon..
men visst du skal drikke for og nyte det så drikker du øl!
øl 4 ever..

ein drink mix som ruler er

1/6 saft (fun light er god)
2/6 sprite
1/6 tom collins eller margarita mix
2/6 vodka

den blir du dritings av. er absolutt ikk noe sprit smak pga safta dreper den. tom collins og sprite for smak..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja, jeg vet denne er veldig gammel:P Men hvis det er noen som trenger en god drink med HB så har jeg svaret;
Appelsin Juice (Så mye du trenger)
Drinkmix med banan smak (Kjøpes på evt. Kiwi. Er heller ikke aldersgrense)
HB.
Jeg har egentlig ikke fast blandings metode. (Nepper noen gidder å ha med seg dl. mål på fest:P)

Seff.. Alt dette skal blandes.

Sitat av itZsaiN
den blir du dritings av. er absolutt ikk noe sprit smak pga safta dreper den. tom collins og sprite for smak..
Vis hele sitatet...
Jeg brukte Fun light saft jeg også, sinnsykt godt! Har aldri smakt så sinnsyk god drink:P (Bringebær saft)
Anbefales
▼ ... noen uker senere ... ▼
drikker lett opp en høy flaske (70cl) sprit jeg, om det er 40% eller 60% aldri hatt problemer med det.. blir en del full, men er det ikke det man skal da? da er det billigere å drikke øl blir mer full på øl selv om jeg må drikke mer. (15-20stk)
wodka

sprite

Monin pashion fruite eller hva det heter får bestillt det på di fleste pol i norge


diggeste drinken som er!
1 stk shotteglass á vanlig størrelse
1 stk flytende væske
1 stk pose med amf
1 stk skje

fyll væske i shotteglasset, tøm amf oppi glasset, rør rundt med skjeen, shot på vanlig måte
fun saft, wild berries
rødbrus (mack<3)
vodka eller hb
bland mest av safta, og smak til med spriten og rødbrusen..
det er faktisk ganske så godt..
masse jegermaiser og litt cola!

eller

litt vodka og masse battery!
Piña Colada:
Malibu, ananas juice, fløte/melk/krem (kan sløyfes)
Denne må ristes godt.
Jäger-bonn:
Et stort bredt glass med Red Bull, et shotglass med Jägermeister. Slipp shotglasset oppi det store glasset og nyt.
Plain Malibu:
Enkelt og greit Malibu og rikelig med isbiter. Veldig ålreit drink.
Passoá og Sprite:
Bland ca. 50/50 Passoá og Sprite (kan godt bruke mer Sprite enn Passoá). Denne drinken er veldig søt, men smaker godt.
Vodka-Battery:
En god gammel venn som aldri slår feil. Ikke bruk mer vodka enn du bruker Battery.
Husker ikke helt hva den heter men:

1 shot tequilla
1 teskje tabasco

- enjoy
50-50 sprit og burn energy drink. Hvis du er for kjærring får d så kan du helle i litt sitron
Sitat av Helene2220
50-50 sprit og burn energy drink. Hvis du er for kjærring får d så kan du helle i litt sitron
Vis hele sitatet...

DU, min kjære venn, er mann...

Burn vil jeg ikke blande med.. Minner meg for mye om ghb, da jeg alltid har chasa korken med burn lol...


eeeeniveis,

vodka battery ftmfw

nuff said..

end of thread

50/50 med burn og sprit! drit digg!!!!
Øl er alkoholens Mc Donalds. Lær dere å drikke sprit med stil..

Gå for juice istedenfor brus, skaff deg en shaker, og begynn å eksperimenter..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Roofie Colada:

3cl (en del) hvit rom
3cl (one part) Kokosnøtt
9cl (3 parts) Ananas Juice
2stk Rohypnol / 4g GHB
Syns faktisk det beste å blande med vodka eller himkok, er appelsinjuice og Sprite, og seff isbiter..
Blir jævlig bra faktisk, tog for meg som ahater smaken av blankt brennvin


Edit: Ananasjuice også er seriøst noe av det bedre
Sist endret av Hundre_Kroner; 27. februar 2007 kl. 08:46.
Dårligste whiskyen du finner, smakløs og jævlig, blir god som fanden med husoldningssaft Denne er blant meg og mine venner kjent som erection-connection

2 del whisky (smakløs)
1 del saft
4 deler vann
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Noen som vet hvordan man lager/blander White Russian?

og hva er best å blande til når man har Bacardi Razz.
Razz smaker egenlig beste bare blandet ut med vanlig sprite. man kan ha noen biter lime oppi hvis man ønsker. fyll glasset en ca 1/3 med lime og razz og fyll opp med sprite. enjoy
Bringbær-rom! baccardi razz og sprite...yay
campari og cola
Bacardi Limon eller apple. gjerne ei flaske per fest
Drikk det rent, så kommer du deg tidsnok til sengs
Tror nok at tråd starter har funnet ut hva hans skulle drikke på nyttårs aften.. for 5 år siden..
Sitat av wargriff
Tror nok at tråd starter har funnet ut hva hans skulle drikke på nyttårs aften.. for 5 år siden..
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke denne tråden akkurat mister sin aktualitet... Folk har ikke som jeg kjenner til sluttet å drikke enda... Tror du?
Sitat av Nazgrel
Withe Russian:

1 1/2 ounce of Vodka
1/2 ounce of Kahlua
1/2 oz. of cream

Hele oppskrifta: White Russian

Vet, det høres jævli ut, men er fantastisk godt.
Vis hele sitatet...

kutt ut cream og du har black russian, som er enda bedre.
Sitat av TeQniC
Sprit suger, kjøp øl!!
Tips til billig øl vist dere er en 4-5 prs...
Kjøp en tønne og lån en tappekrane av et brygeri....

Vi betaler 1000 kr. for 30 liter øl, og det er 500 kr. for tønna..

Genialt!
Vis hele sitatet...
Hvor kan man få kjøpt tønner?
Leste den tråden netopp, fant ut at det var smart og søke^^
4cl Tripple Sec
4cl Pisang Ambon
4cl Sour mix

Ha ingrediensene i en shaker med 3-4 isbiter og rist. Hell i et glass som tar ca. 0.33-0.4dl, helst ikke under eller over.

Så ha i et par hele isbiter og fyll opp med Sprite og topp med sitron og lime juice/essens etter smak og behag.

Velbekomme.
Sist endret av Vangen; 26. mars 2007 kl. 04:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Bothrops
Roofie Colada:

3cl (en del) hvit rom
3cl (one part) Kokosnøtt
9cl (3 parts) Ananas Juice
2stk Rohypnol / 4g GHB
Vis hele sitatet...

Jeg tror jeg tar en sånn... Bring it over C.
Sitat av knekken
kutt ut cream og du har black russian, som er enda bedre.
Vis hele sitatet...
smaken er som baken, og takk gud for at den er delt ;D

du kan og bytte ut fløte med melk, husker ikke hva den heter i farten men :-)

white russian er the bomb ;------
Det du trenger:

-Blender (essensielt for å få den deilige konsistensen, og for at alt skal blandes bra)
-Et vanlig vannglass (ca like stort som en rømmeboks, 4dl)
-Sprit (Vodka, heimbrent eller noe, bare det er UTEN smakstilsetning)
-Blandevann (Fun Light saft passer veldig bra. Bringebærsmak er min favoritt)
-Rusbrus (vikingfjord eller noe sånt)
-Isbiter

Oppskrift:

Ta et vanlig vannglass:
-Et glass sprit
-Et glass isbiter
-1 og 1/2 glass Fun Light med bringerbærsmak

Ha det hele i en blender, for å knuse isen helt, og mixe alt sammen til en slush-lignende konsistens.
Det er snadder det! Eliminerer så å si spritsmaken, hvis man har littegranne innenbords fra før.
Ha i 1 glass rusbrus (vikingfjord e.l.) etterpå, for å få kullsyre i det.

Funker nydelig å mangedoble denne oppskriften til det ikke er plass til mer i blendern, for så å ha i en mugge!

PS: Varierer fra person til person hvor mye sprit de liker i den. Personlig synes jeg ikke spritsmaken er noe særlig, derfor drikker jeg heller flere snaddre drinker enn færre stygge drinker
Sist endret av TinMan; 17. april 2007 kl. 14:35.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av arkanoid
Hvor kan man få kjøpt tønner?
Vis hele sitatet...

På bryggerier eller andre utvalgte butikker. Jeg vet foreksempel om en butikk i Lillestrøm som kun driver med utleie av tønner, fulle av øl selvsagt
Jeg pleier bare å drikke øl men om jeg må drikke sprit så bare blander jeg 50-50 blanding vodka og battery. eller med shweeps. Shweeps er egentlig ganske godt å blande med syntes jeg