Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2638
er det noen som har erfaringer med thc.dk, om de er til å stole på og om det er god kvalitet på frøa dems. dere kan gjerne ta med andre erfaringer fra andre webshopper hvis dere har noen.
Trådstarter
42 0
ja, dette må jeg si... her flommet det nesten over av erfaringer.
er det ingen som har bestilt frø fra internett før?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
www.norcan.org (og event. swecan)
www.overgrow.com

Spør der du...
Etter hva jeg har forstått fra NorCan så er thc.dk absolutt å stole på, sett et par hyggelige bilder av planter dyrket fra thc.dk frø, og de var særdeles vakre.
Trådstarter
42 0
ahhh... tusen takk, dette var akkurat det jeg trengte
thc.dk er visst til å stole på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av !alex!
er det noen som har erfaringer med thc.dk, om de er til å stole på og om det er god kvalitet på frøa dems. dere kan gjerne ta med andre erfaringer fra andre webshopper hvis dere har noen.
Vis hele sitatet...
hei !alex!,jeg bor i nederland,prøv å se litt nærmere på disse sidene.Og da se på growshops,smileys er en bra en.
Best stuff in the world!www.highlife.nl www.wietpagina.nl
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet åssen pakke disse frøene leveres i?
Om den er anonym og sånt..
▼ ... over et år senere ... ▼
Halo, hvordan fungerer thc.dk egentlig, må jeg betale før jeg får pakken? Jeg bor i Norge altså.
Og det sto der at plante-sesongen skulle starte i slutten av april, er ikke det alt for kalt i Norge for det?

Fint med svar, takk.

Hilsen Bjørn

Jeg beklager også i forhold til reglene hvis jeg har brutt dem med og sende inn en slik melding, men jeg er bare veldig nysjerrig =)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, jeg er ikke helt sikker på reglene her. Intill videre kan jeg bare si at jeg desverre ikke vet noe som helst om thc.dk, men kan gi deg et vennlig skubb mot www.drchronic.com, anbefales :-)
G E N E R E L L E B E T I N G E L S E R
02. Alle data slettes ... - såsnart din vare er afsendt ... - og THC har modtaget din indbetaling ...

Vil dette si at du ikke kan bli tatt for og ha bestillt fra denne siden? Hva skjekker dem eventuelt vis saken blir anmeldt, kreditkortet, eller firmaets ordre?

Edit:
04. THC modtager din indbetaling med posten ... - herefter afsendes din vare med posten, hvorefter din bestilling slettes ...

Leitet for dårlig, bekglager.
Sist endret av SnippeX; 18. april 2007 kl. 21:12.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sjekker nok kredittkortet ditt. Men du kan jo alltids sende kontanter...