Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7947
Jeg vet ikke helt om jeg er på riktig forum, eller hvor jeg egentlig skal lete...

Vi holder på å bygge et hus, og er interessert i noen som kan lage litt kunst for oss på to vegger. På den ene veggen ønsker vi grafitti av mannen min mens han kjører roadracing (vi har et bilde som vi altså vil få "overført" til veggen med litt kul vri... )

Det andre er at vi har åpent mellom 1 og 2 etasje i stua, og ønsker noe kult på veggen mellom to vinduer... Navnet på gården, etternavnet vårt - ganske frie tøyler...

Vi holder til i Indre Østfold.

Noen som er interesserte? Vi har ikke kommet så veldig langt på huset, så det er en stund til det er klart for å gjøre noe på veggene... Men greit å være tidlig ute noen ganger, spesielt da jeg ikke helt vet hvor jeg skal lete!
teddy er veldig flink om dere er seriøse så kan dere sjekke ut sprayboks.no å kontakte han der
Hør med Asker farvehandel. Han ene der er vel kanskje norges dyktigste graffitimaler.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Hør med Asker farvehandel. Han ene der er vel kanskje norges dyktigste graffitimaler.
Vis hele sitatet...
støtter denne
Tusen takk for raske svar!!

Da har vi noen vi kan kontakte! Dette blir bare såååå kult!!!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
vil du ha virkelig kunst. med masse prospekter. send privat melding. Så tar vi det der fra


kjent Oslo Crew btw, med talenter. ikke bare bokstaver
Sleng opp bilde av endelig resultat om det er mulig!
jeg brukte your mamas favorite på barnerommet til min datter for å få tagget en hel vegg. Jeg ville ha en panoramajungel, med en fjelltopp og en elv som gikk "gjennom" veggen.

Fikk både fjellet og elven, en jente-slange, elefant, tiger, nesehorn, apekatter m.m.

Det ble utrolig kult. (Har desverre ikke bildet av veggen pr nå).
Her er en video som ble utført hos en kompis som ville ha en "skyline" på veggen:
http://vimeo.com/28032901

Disse gutta anbefales:
https://www.facebook.com/YMFProd
Sist endret av bottknott; 25. mars 2014 kl. 10:14. Grunn: lagt ved ekstra link
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ta kontakt med Sofles, du får sikkert kontakt med han gjennom Asker farvehandel!