Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2745
Hei

Tenkte jeg ville dele en liten erfaring med dere, etter jeg "endelig" har fått min kjære laptop tilbake fra service.

Det hele startet med at laptopen min ikke ville lade, dette skjedde helt plutselig. Etter et par innkjøp av noen nye ladere uten hell, bestemte jeg meg for å ringe Asus support for å høre hva de hadde å si om saken. Ble møtt av en grinete ung kar, som ble enda mer grinete da jeg ikke introduserte meg i det jeg ringte(Asus krever navn ved oppringing)

Etterhvert fant vi ut at den skulle sendes inn til service. Greit tenkte jeg, tar vel ikke så lang tid. Ukene flyr, altså da 7 uker. Da får jeg i en e-post et kostnadsforslag som sier at jeg skal betale 2500,- for bytte av hovedkort. Jeg ringe å spurte i hvorfor i all verden jeg skal det, i og med at garantien min gjelder enda. Da hevder de at jeg har knekt noe greier inni ladeporten. Jeg krever da bevis på dette, og hva sier de da? Jo, "Det har blitt en misforståelse, vi skal rette feilen uten kostnad" FY, faen.

Knap 2 uker etterpå mottar jeg laptopen, gleder meg til å få bruke den igjen. Men hva oppdager jeg? Jo:
-Diverse riper rundt omkring
-Ene høytaleren er defekt
-Lyset på tastaturet virker ikke

Sendte nå en mail til Infocare at jeg KREVER at de retter opp i de jævla idiotiske feilene sine. Så jævla trist å se så dårlig kundebehandling. Synd for alle PC merker som benytter Infocare som sitt serviceverksted, tragisk, rett og slett.

helt til slutt, INFOCARE; styr unna.
Sist endret av Adregar; 29. oktober 2011 kl. 03:12.
Infocare var veldig bra for noen måneder siden men den siste tiden har alt tatt sykt lang tid og veldig mye går ikke på garanti.
I tillegg til at de surrer ekstremt mye med veldig mange saker. Asus skulle vært sendt til anovo som var kjempe gode å ha med å gjøre, men gikk dessverre konk og infocare tok over

Infocare er helt på tryne om dagen, noe må ha gått skikkelig galt det inne :P

Er "serviceansvarlig" i en elektronikk butikk og sender maskiner til infocare så ser hvor ille alle servicer ender opp
Sist endret av WhiteHat; 29. oktober 2011 kl. 03:42.
▼ ... over et år senere ... ▼
Krangler med InfoCare i disse dager... Sendte inn ett ASUS nettbrett med sprekk i skjermen, dette tar jo andre fra 600-1000,- for å reparere så jeg trodde det var easy go.
InfoCare skulle imidlertid ha kr.800,- MER enn nettbrettet koster nytt for å bytte skjermen !!! jeg klagde selvfølgelig på dette sinnsyke prisoverslaget og alt i alt så resulterer det i at de sendte meg nettbrettet tilbake sammen med en faktura som var på kr.300,- mer enn de har i avtalen sin. altså nesten kr.1000,- for å pakke ut nettbrettet og se på at det er en sprekk i skjermen (jeg MÅTTE sende det inn for å få pris på reparasjonen....) skal vi se jeg regnet litt på det og kom frem til at hvis de bruker 1 sekund på å se at skjermen er sprekt så tilsvarer det en timepris på ca kr. 4.5045000,- Noen som vet hvor man søker jobb hos InfoCare ??
Sist endret av Reality; 16. oktober 2013 kl. 12:26.
Minn meg på å ikke få problemer med ASUS laptoppen min, please.

Har brukt ASUS support/Service en gang før, for ca. 1 år siden, da gikk alt som silke, høres ut som om ting er litt annerledes nå.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Er nesten glad jeg bare har problemer med UPS som blir benyttet av Sonys reperasjonsavdeling...