Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63262
Sitat av thomasf Vis innlegg
Ja, men når jeg i tillegg har 5 nettverkskort og bare en av hver av de andre komponentene, så tyder det på at antallet nettverkstilkoblinger som er tilgjengelige i spillet ikke er balansert i forhold til andre komponenter. Om det var balansert ville vi sett flere ulike komponenter på auksjonene enn det vi ser nå.
Vis hele sitatet...
Ser ut som dette fikses på. Loggen sier for eksempel dette:

Changelog Random rewards changed

Det vil vel hjelpe litt mer på balansen i spillets komponenter
Får ikke logge på med "facebook-login". Er det jeg som er noob? Registrerte meg med facebook detaljer.
Hva kan man egentlig bruke PP til? Er det "create" greia som står i menyen, eller noe annet jeg ikke har fått med meg?
Ja PP er ikke i bruk ennå og brukes til create :/
Jeg tror det heter 'motherboard' og ikke 'mainboard'. Er ikke sikker tho'.
Er kommet til oppdraget hvor jeg skal få tilbake Hardisken eller hva det er. Virker umulig :P så får vel are faile og faile så jeg lvl og kan få mer power xD
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Jeg tror det heter 'motherboard' og ikke 'mainboard'. Er ikke sikker tho'.
Vis hele sitatet...
det er to ord med samme betydning
Får ikke til å logge inn. Eller er det en knapp jeg ikke ser?
Jeg har 1000 XP nå. Hvor mye skal til for å levle til 2?
Hmmm, fungerer spendmore butikken eller er det bare jeg som ikke er våken?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Jeg har 1000 XP nå. Hvor mye skal til for å levle til 2?
Vis hele sitatet...
Da er du i lvl 2.

SpendMore-butikken funker ikke, nei. Får ikke logget inn
Siden ser ut til å tryne etter nesten hver tick.
er det bare jeg som ikke får opp siden?
Sist endret av GreenRay; 2. mars 2011 kl. 22:42.
Lite teknisk problem, er straks oppe igjen
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
får jeg de tingene tickene gir meg selv om jeg ikke er online?

oo.. enda ett spm her, kan du legge ut/uploade HTP logoen som her et sted? skal nemlig ha avatar på HTP også ser du



<-- HTP logo bytta ut med nFF logo

legg også til at du kan se hvor mye xp du har igjen til neste lvl er du snill
Når det kommer til spendmore, så må folk tenke på at det er en leveringstid på 24 timer der.
Så det tar litt tid =)

Får bare håpe man får det man kjøpte da ^^,

Ellers så kan det være grett å fjerne det som ikke er i bruk, istedet for at ikoner o.l skal være der uten noen form for funksjon!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
enda en ting, på spendmore heter det "defence" på hacktheplanet heter det "security" vet ikke om det er meningen men syns det burde stå det samme begge steder
La merke til en liten typo når jeg drev på med "Get through ner0's firewall".

Delt 23 DMG and recieved 1 DMG. Rimelig så sikker på at det skrives dealt, ikke delt. :P

Edit: La merke til en liten ting til, fikk ikke gjort oppdraget "Acquire admin priveleges to the IRC server" siden jeg ikke hadde 56kbit modemet, men jeg hadde forsåvidt 516kbit dsl'en. Er det meningen eller en bug?
Sist endret av zaXu; 3. mars 2011 kl. 01:40.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Lurer fremdeles på hvordan jeg får til SpendMore. Får ikke logget inn via FB heller. Noen forslag, Tierra?
Sitat av zaXu Vis innlegg

Edit: La merke til en liten ting til, fikk ikke gjort oppdraget "Acquire admin priveleges to the IRC server" siden jeg ikke hadde 56kbit modemet, men jeg hadde forsåvidt 516kbit dsl'en. Er det meningen eller en bug?
Vis hele sitatet...
Inntil videre er det meningen. Les litt på forumet om det er mer du lurer på
På auksjonen kommer det en loop på alle 25 itemsene på forsiden, gjentar seg flere ganger nedover.
Veldig merkelig det XP systemet synes jeg. Nå er jeg i level 5, mens motstanderen bare er i level 3, så selv om jeg blir grisebanka og eid til de grader, får jeg bare 20 xp for tap og 40 xp for seier...
Sitat av echuz Vis innlegg
får jeg de tingene tickene gir meg selv om jeg ikke er online?

oo.. enda ett spm her, kan du legge ut/uploade HTP logoen som her et sted? skal nemlig ha avatar på HTP også ser du



<-- HTP logo bytta ut med nFF logo

legg også til at du kan se hvor mye xp du har igjen til neste lvl er du snill
Vis hele sitatet...
Hoi!

Du får AP selv om du ikke er online ja
HTP wallpaper kan jeg legge ut her en gang i løpet av dagen!

Ang. XP-bar har jeg tatt det med videre i løpet, det tror jeg nok vi får implementert relativt raskt
Er det noen grunn til at man ikke får åpnet det i IE? har nyeste versjonen ja.
temmelig irriterende. når jeg sitter her på skolen, ferdig med alt jeg skal. så har jeg ikke muligheten til å spille HtP=(
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Når det kommer til spendmore, så må folk tenke på at det er en leveringstid på 24 timer der.
Så det tar litt tid =)

Får bare håpe man får det man kjøpte da ^^,

Ellers så kan det være grett å fjerne det som ikke er i bruk, istedet for at ikoner o.l skal være der uten noen form for funksjon!
Vis hele sitatet...
På Spendmore kan du velge litt forskjellige fraktalternativer, den dyreste gir deg 2 timers leveringstid

Vi får se om vi ikke får til noen fungerende linker og ikoner så raskt det lar seg gjøre, men skjønner hva du mener der

Sitat av echuz Vis innlegg
enda en ting, på spendmore heter det "defence" på hacktheplanet heter det "security" vet ikke om det er meningen men syns det burde stå det samme begge steder
Vis hele sitatet...
Dette er tatt med videre! Takk for innspillet!

Sitat av zaXu Vis innlegg
La merke til en liten typo når jeg drev på med "Get through ner0's firewall".

Delt 23 DMG and recieved 1 DMG. Rimelig så sikker på at det skrives dealt, ikke delt. :P

Edit: La merke til en liten ting til, fikk ikke gjort oppdraget "Acquire admin priveleges to the IRC server" siden jeg ikke hadde 56kbit modemet, men jeg hadde forsåvidt 516kbit dsl'en. Er det meningen eller en bug?
Vis hele sitatet...
Det er meningen! 56kbit modemet skal være tilgjengelig via missions (drop), ellers finner du det nok på auksjonen

Sitat av thomasf Vis innlegg
Lurer fremdeles på hvordan jeg får til SpendMore. Får ikke logget inn via FB heller. Noen forslag, Tierra?
Vis hele sitatet...
Hm, litt vanskelig å si, men den bruker FB-connect. Hvilken nettleser? Dersom du forsøker å logge ut av Facebook, og så logge inn igjen på f.eks Spendmore via Facebook connect?

Kan prøve noen sånne triks med ut og innlogging Si ifra om du fortsatt har trøbbel!

Sitat av ps3 Vis innlegg
På auksjonen kommer det en loop på alle 25 itemsene på forsiden, gjentar seg flere ganger nedover.
Vis hele sitatet...
Takk for feedback! Er det uavhengig av hvilken nettleser du bruker?

Sitat av Feedee Vis innlegg
Er det noen grunn til at man ikke får åpnet det i IE? har nyeste versjonen ja.
temmelig irriterende. når jeg sitter her på skolen, ferdig med alt jeg skal. så har jeg ikke muligheten til å spille HtP=(
Vis hele sitatet...
Hvilken IE versjon har du? 8 eller 9?

Ser nå at IE 8 ihvertfall har problemer (Fikk sjekket nå). Tar det med oss videre!

Får ikke sjekket IE 9 for øyeblikket.
Kom over en liten bug her. Når man går inn på Hardware, så starter man jo på "Casing".
Men "Aviable Casing" er langt ned, men om du går på en annen del, og tilbake, så er den helt vanlig rett under, sånn som de andre.

Det var litt irriterende, hadde vert fint med litt healing der
Får ikke til å logge inn på spendmore.. verken med FB eller med vanlig innlogging..
Jeg bruker nyeste versjon av Firefox om det hjelper.
Sitat av bragilicious Vis innlegg
Får ikke til å logge inn på spendmore.. verken med FB eller med vanlig innlogging..
Jeg bruker nyeste versjon av Firefox om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Kan kanskje ha noe med evt plugins etc du har? Om du har noen da ..
Jeg kjører er rein Opera, nyeste versjon. Fungerer som gull
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg foreslår å fikse spendon først. Tydeligvis en hel del som har problemer med dette, og det er meget irriterende.
Og en liten ting til. Er det mulig å legge på en liste som du kan de hvilke deler du allerede bruker, når man er på SpendMore?

At når man er ikke på f.eks Graphic Card, så ser man de man har tilgjengelige, og hvilket man bruker.

Hadde også vert stilig med at man kunne selge ting for f.eks 50% av markedspris, til SpendMore
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg foreslår å fikse spendon først. Tydeligvis en hel del som har problemer med dette, og det er meget irriterende.
Vis hele sitatet...
Spendmore.com innloggingsproblematikken skal vi se om vi får tatt i dag, kan ikke love noe fast dog, men det ligger høyt prioritert
Går det an å by på egne items? Mulig det bare er meg, men det virker som om noen byr på egne items for å presse prisene opp og øke interessen.
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
Går det an å by på egne items? Mulig det bare er meg, men det virker som om noen byr på egne items for å presse prisene opp og øke interessen.
Vis hele sitatet...

Jess, ser ut som det går an å by på egne items, og at det ikke går an å avslutte auksjon. Dette bør dere legge til!
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Jess, ser ut som det går an å by på egne items, og at det ikke går an å avslutte auksjon. Dette bør dere legge til!
Vis hele sitatet...
Dette tar vi med oss videre!
Hadde også vært greit med en oversikt over egne items som man har lagt ut for auksjon.
Er det bare jeg som gjør noe feil, eller kan det være att jeg sitter på skolenettet som er grunnen til att jeg ikke får logget inn?
Noen ting etter et par dager med testing:

- Savner bedre exp bar. Jeg vil vite hvor mye exp som gjenstår før neste lvl!
- Skillpointssystemet er rart.. Når jeg levler får jeg 5 SP. Jeg bruker 1 på power og 1 på speed. Nå har jeg plutselig 1 SP igjen som jeg MÅ bruke på HP og når jeg bruker den får jeg +5 hp... Forklaring? I tillegg savner jeg en enkel oversikt over hvor mange skillpoints jeg hadde hatt uten noe som helst av hardware/software.
- På action og programming points bør det komme fram hva som er max-grensen av slike poeng, f.eks. ved at det stå 10/20, 20/20 eller lignende.

Interessant spill
Hvordan får man registrert seg? ftpfreakno funker ikke som redeem code. det blir ftpfr-eakno
Sitat av Veititj Vis innlegg
Hvordan får man registrert seg? ftpfreakno funker ikke som redeem code. det blir ftpfr-eakno
Vis hele sitatet...
Det skal den gjøre. Funker helt fint å registrere seg selv om det blir delt opp slik.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det skal den gjøre. Funker helt fint å registrere seg selv om det blir delt opp slik.
Vis hele sitatet...
Når man prøver å registrere seg med den koden nå kommer det bare "invalid code" jeg fikk hvertfall det når jeg skulle hjelpe en kompis
Vel jeg har prøvd! Står bare invalid code til meg. Får ikke logget inn via facebook heller. Kommer en popup, så forsvinner den.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det skal den gjøre. Funker helt fint å registrere seg selv om det blir delt opp slik.
Vis hele sitatet...
Jeg har problem med at "There are no more uses left on this code."
Htpfreakno
Blir til htpfr-eakno

Husk H der, ikke F =)
Erklært blond
Får ikke reg. meg,

There are no more uses left on this code

-Tech
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg har problem med at "There are no more uses left on this code."
Vis hele sitatet...
Hmmm, kanskje de har nådd grensen for invites. Kjipt
Nevnt tidligere, but still:

Når man deler ut skillpoints:

Man trykker på hvilken som helst, bortsett fra health. Og man ser at det bare forsvinner 1 skillpoint.
Så når man har trykket 2 ganger, så forsvinner muligheten å trykke på noe annet enn health, selv om man har 3 skillpoints igjen.
Når man da oppdaterer siden, har man bare 1 skillpoint igjen. Noe som tyder på at alt annet enn health krever 2 skillpoints. Noe som er synd.

En liten annen ting, jeg bestilte MsDOS ifra Spendmore, men fikk en Linux verson istedet? WTF? :S


En siste ting, hvordan har enkelte klart å komme seg opp til level 7-8 på så kort tid?
Når jeg startet, var det ingen som var høyt oppe på levelstigen...

Noen som allerede har mekket script som spiller for seg eller? xD
Sist endret av Blackkoz; 3. mars 2011 kl. 13:52.
Erklært blond
Denne koden funkerer: alphahackrelitefacebfrnds

-Tech
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
En siste ting, hvordan har enkelte klart å komme seg opp til level 7-8 på så kort tid?
Når jeg startet, var det ingen som var høyt oppe på levelstigen...

Noen som allerede har mekket script som spiller for seg eller? xD
Vis hele sitatet...
Nja. Etter å ha lest litt rundt virker det som enkelte av de gamle spillerne "lever etter ticks" altså de står opp midt på natta for å bruke opp AP som de har fått etc. Har selv klatret opp til lvl 7 iløpet av mindre enn en dag.
Sist endret av Elemental; 3. mars 2011 kl. 14:05.
Jeg får ikke gjort førsteoppdraget engang. Føler jeg trenger hardware, men folk byr bare over meg. Trodde jeg var smart, og bydde når det var 5 sec igjen, men da resettes timeren
Forslag: Diminishing returns på xp gained når man vinner en gitt kamp. Hvis ikke går det i teorien an å grinde den første kampen over and over; helt til man har nok power til å oneshotte kamp nr2. etc etc.

(Diminishing returns = første win= 100%, andre win = 50%, tredje win = 25%, fjerde = 12 etc..)