Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63278
Mye som kunne vært gjort anneledes.
Antall poeng man får for oppdragene har fint lite å si uansett, det er jo antall xp man har som faktisk teller noe, i lag med antall oppdrag fullført.

Det å kunne endre hardware/software synes jeg er flott, da vil man enklere kunne vinne oppdragene, oppdrag som i utgangspunktet er umulig å klare med dagens tilbud av HW/SW.
Sliter fortsatt med:
Mission log
TASK FAILED
STARTING ROUND 1(USED 1)
Vis hele sitatet...
Aner ikke hva som har forårsaket det.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Sliter fortsatt med:

Aner ikke hva som har forårsaket det.
Vis hele sitatet...
Har du minus HP? De endret det for en uke siden slik at hvis du hadde minus HP så var det auto-fail på mission.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Har du minus HP? De endret det for en uke siden slik at hvis du hadde minus HP så var det auto-fail på mission.
Vis hele sitatet...
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Får det samme i oppdrag 2 i "A womans touch".
Har nettopp gått opp til lvl 30, og kunne prøve meg på oppdraget uten å få "task failed" før.
Jeg får ikke angrepet engang, meldingen kommer opp når jeg trykker på "Hack target".
Og ja, jeg har positiv health.

Edit: Dette gjelder flere oppdrag også
Vis hele sitatet...
Ja, noen få poster før så sa jeg dette
Ingen andre som har samme problem?
Konge spill uten tvil

Undrer bare på om noen av de som har klart Nemesis kan forklare litt? Er hele greia at man faktisk må grinde til lvl40 for å få de siste itemsa? Er i lvl35 og så helt uten sjanse 150 Secure og 600+ dmg er ikke helt oppnåelig for meg for øyeblikket :-)
<Kommer ikke inn :/
Sitat av Berre Vis innlegg
Konge spill uten tvil

Undrer bare på om noen av de som har klart Nemesis kan forklare litt? Er hele greia at man faktisk må grinde til lvl40 for å få de siste itemsa? Er i lvl35 og så helt uten sjanse 150 Secure og 600+ dmg er ikke helt oppnåelig for meg for øyeblikket :-)
Vis hele sitatet...
Ingen som har klart den på hele spillet. Og blir nok ikke klart helle før det blir lansert noe über items eller folk kan komme over lvl 50.
Er jo folk som har poeng på den? Noen som har klart den første da?
Hvor ble det av de ukentlige søndagsoppgraderingene?

Er jo 2 uker siden det skjedde noe sist så..
Og forsetter det slikt, så dør spillet meget kjapt ut (noe man igrunn merker allerede)
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hvor ble det av de ukentlige søndagsoppgraderingene?

Er jo 2 uker siden det skjedde noe sist så..
Og forsetter det slikt, så dør spillet meget kjapt ut (noe man igrunn merker allerede)
Vis hele sitatet...
Målet vårt er å oppdatere annenhver søndag. Men ettersom vi jobber med dette på fritiden vår så er det ikke alltid vi har tid til å komme med nye oppdateringer. Vi er fremdeles i alpha, og vi er fullt klar over at spillet dør litt ut straks det ikke rulles ut noe nytt eller større endringer skjer

Vi kommer med en oppdatering forhåpentligvis i løpet av dagen med litt informasjon om hva som skjer fremover!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Lite tips: Til fks chapter 3 missions, så trenger man en Green Source Proxy Setup(Lvl 20) Men om man har en Green Source Proxy Setup(Lvl 30) så kan man ikke gjøre oppdraget, det syntes jeg var litt snålt, man har jo samme proxy, bare en bedre.
Anbefaler å sjekke ut følgende post på siden vår, også de som eventuelt ser etter invitasjonskode.
http://lost.no/labs/2011/04/heres-an-update-for-you/
Sitat av Berre Vis innlegg
Er jo folk som har poeng på den? Noen som har klart den første da?
Vis hele sitatet...
Tidligere kunne man ta den andre delen av oppdraget uten å ta den første. Nå har uansett ihvertfall 2 personer klart den første, med 900 og 1100 AP brukt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Elemental Vis innlegg
Tidligere kunne man ta den andre delen av oppdraget uten å ta den første. Nå har uansett ihvertfall 2 personer klart den første, med 900 og 1100 AP brukt
Vis hele sitatet...
Inkludert meg selv med 1129 AP brukt!

24. april ja...

Noe update på hvor oppdateringen ble av? =)
Sitat av Elemental Vis innlegg
Inkludert meg selv med 1129 AP brukt!
Vis hele sitatet...
Klarte det på 1123 AP. http://meitemark.net/bilder/htp.png
Sitat av meitemark Vis innlegg
Klarte det på 1123 AP. http://meitemark.net/bilder/htp.png
Vis hele sitatet...

Task status: ROUND 971, STARTING ROUND 1123?
Sitat av Berre Vis innlegg
Task status: ROUND 971, STARTING ROUND 1123?
Vis hele sitatet...
Det er fordi sist gang jeg åpnet opp akkurat det oppdraget var jeg kommet til runde 971. Ikke alle delene av siden oppdaterer seg så ofte.
Søren! Trodde jeg busta deg hardt der

Var det ganske likt (prosentvis) i de første 10-15 prosentene av "fighten" ?
Sitat av Berre Vis innlegg
Søren! Trodde jeg busta deg hardt der

Var det ganske likt (prosentvis) i de første 10-15 prosentene av "fighten" ?
Vis hele sitatet...
Det var det ihvertfall her.
Godt å høre, har gitt opp og gear'a om alt for mange ganger nå.
Sitat av Berre Vis innlegg
Godt å høre, har gitt opp og gear'a om alt for mange ganger nå.
Vis hele sitatet...
Basicly trenger du bare ~100 HP mer enn han og bedre security enn han har attack. Så går resten på "pity damage".
▼ ... over en uke senere ... ▼
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
når jeg prøver den dere koden så får jeg "This code has expired"
Sitat av Nitropop Vis innlegg
når jeg prøver den dere koden så får jeg "This code has expired"
Vis hele sitatet...
Er nesten ingen aktive spillere igjen, så er vel liten vist i å begynne spillet nå.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Er nesten ingen aktive spillere igjen, så er vel liten vist i å begynne spillet nå.
Vis hele sitatet...
Det var rååkult i starten! Men følte at det gikk med for mye tid, og jeg orket ikke slite såppas med oppdrag.
Hvordan får jeg fler bits?
Nå nærmer man seg 1 mnd siden oppdateringen skulle komme...

Hva skjer?!?
Trådstarter
Heisann,

Oppdateringen er godt forsinket pga vi driver å setter opp en node-server som tar litt tid. Denne skal være til PvP og Chat. Ettersom dette er veldig nytt for oss så tar det litt tid men vil bli dritbra når vi får det til å funke. Samt så skjer det endel for oss som jobber med spillet på privatsiden, noen har nettopp fått nye jobber, noen av oss er på flyttefot etc. Men alle vil få beskjed når vi har noe konkret å komme med

Vil også komme en offisiell nyhet på alle våre sider når vi vet noe mer om når oppdatering og slikt vil skje, pr. nå er det litt uvisst.
Jeg finner ikke registreringsknappen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har virkelig lyst å prøve spillet, men en får jo ikke Action Points.

Har du en ca. dato for når ting vil komme i gang igjen? Har virkelig lyst til å prøve.
Trådstarter
Som jeg har nevnt litt tidligere så har det skjedd endel for oss som jobber med spillet privat, men vi kommer til å bruke juli måned ganske effektivt, så det er en stor sjanse for at det kommer en update da
Vil spillet fortsatt være stoppet fram til da?
Hvorfor er det egentlig stoppet?
▼ ... over en uke senere ... ▼
bra spill, men et par minus..

1. Er i rank 5 (begynte i går), men nå får jeg veldig lite xp, ca 20-30 for de 3 siste oppdragene..
2. Prosentbaren som ikke fungerer, heller ta den bort etter min mening.
3. Skryte av ting som ikke fungerer, som f.eks Friends.
4. At det tar 1-2 dager og få ting man kjøper (om man ikke betaler mer)...

også lurer jeg på hvordan dere egentlig tjener penger? det er jo ingen mulighet til å kjøpe noe !?

Men et bra spill, stå på!!
Sitat av Khs Vis innlegg
bra spill, men et par minus..

1. Er i rank 5 (begynte i går), men nå får jeg veldig lite xp, ca 20-30 for de 3 siste oppdragene..
2. Prosentbaren som ikke fungerer, heller ta den bort etter min mening.
3. Skryte av ting som ikke fungerer, som f.eks Friends.
4. At det tar 1-2 dager og få ting man kjøper (om man ikke betaler mer)...

også lurer jeg på hvordan dere egentlig tjener penger? det er jo ingen mulighet til å kjøpe noe !?

Men et bra spill, stå på!!
Vis hele sitatet...
Prosentbaren beholdes nok, men den skal optimaliseres
At Friends ikke er aktivert enda er fordi vi er i alpha, det er funksjonalitet som kommer når vi føler at det er bra nok til å implementere.

Kjøper du noe på komplett tar det tid før du får varen, og der spiller vi på spenningen ved å vente på fet hardware man kjøper, det skal være eksklusivt og man skal ikke få ting rett i nevene straks man kjøper det, med mindre man legger penger i potten for ekspressleveranse

XP-modellen er selvfølgelig ikke perfekt .. enda. På grunn av ny funksjonalitet venter vi med videreutvikling av denne til vi har annen funksjonalitet på plass som er avhengig av XP-modellen, vi vil helst unngå å gjøre samme jobben flere ganger ved lansering av ny funksjonalitet

Kult du liker spillet, det er mye fett i vente, men som sagt, foreløpig er det ikke så mye aktivitet i spillet og det går litt utover gameplayet. Vi kommer til å gi lyd fra oss straks vi har nytt innhold å dunke ut, som forhåpentligvis ikke blir alt for lenge til
er det egentlig noe forskjell på critical damage og normal damage? syns de tar like mye liv..

en ting til jeg syns er litt rart..

at man på noen oppdrag må bytte til en dårlige versjon av f.eks prossesoren for å få lov til å utføre oppdraget..
▼ ... over en måned senere ... ▼
hmm, har ikke lest så mye av denne posten men jeg har en følelse av at noen har spurt om dette før, hvordan registrerer jeg meg?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen oppdateringer? Nå som skolen har startet har jeg så smått startet å spille det her igjen. Men virker litt øde, hehe. Noen som fortsatt spiller?
Koden er expired!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det her helt dødt nå?
Sist endret av OberstApfel; 13. april 2012 kl. 12:41.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Er det her helt dødt nå?
Vis hele sitatet...
Tror nå det, har ikke vært innpå på et halvt år nå snart tror jeg.
Synd dette er dødt da, fikk lyst og prøve.
Det hadde vært litt arti å begynt å spille det igjen, tidsfordriv heter det vel. Men jeg kommer meg ikkje inn, lurer på om kontoen min er slettet, har ikkje spilt siden alpha versjonen.
Fant denne tråden nå. Koden i førsteposten er expired. Hva er den nye?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Satser på en ny oppdatering snart?

Sitter her og lonerspiller, ingen items på auksjon, men kan jo tross alt gjøre missions da..
Må jeg hacke sida for å alge meg bruker? :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan lager jeg en bruker på dette :S?
Har så evig lyst å spille det, men virker som registrering er nede Det ser så evig fett ut!