Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 4115
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Oh, verdens største TV-show, det må jeg respektere altså..

Jeg anser mgp som et elendig og fordummende kulturuttrykk. La meg nå få uttrykke min mening uten at du skal komme med sensurpreiket ditt. Dette er et debattforum, og personlige meninger er ikke akkurat irrelevant i den forbindelse.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig. MPG er like mye søppel som X-factor og Idol. De som vinner er kule i 2 måneder, etter det så hører du ingenting fra de. Irriterer meg grenseløst at det er så få gode band i MPG, det finnes jo så mye å ta fra. I Norge har vi jo mange gode metall band og artister som ikke får opptre på MPG bare fordi de ikke synger opera eller spiller på fiolin.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Oh, verdens største TV-show, det må jeg respektere altså..

Jeg anser mgp som et elendig og fordummende kulturuttrykk. La meg nå få uttrykke min mening uten at du skal komme med sensurpreiket ditt. Dette er et debattforum, og personlige meninger er ikke akkurat irrelevant i den forbindelse.
Vis hele sitatet...
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Må si meg enig. MPG er like mye søppel som X-factor og Idol. De som vinner er kule i 2 måneder, etter det så hører du ingenting fra de. Irriterer meg grenseløst at det er så få gode band i MPG, det finnes jo så mye å ta fra. I Norge har vi jo mange gode metall band og artister som ikke får opptre på MPG bare fordi de ikke synger opera eller spiller på fiolin.
Vis hele sitatet...
Det er få ganger jeg er så enig med noen, men her er jeg 100% enig.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det er få ganger jeg er så enig med noen, men her er jeg 100% enig.
Vis hele sitatet...
Keep of Kalessin hadde vært min favoritt hvis de hadde droppa all den screamen, og gjort det mye bedre enn Tangen.
Definisjonen på støy er uønsket lyd.
Vel, dette her var støy.