Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 15771
Er i "betastadiet" med webapp som fungerer som kalkulator, med funksjoner for valuta, enheter og en del annet. Planen er at den skal vokse med flere funksjoner etter hvert. Flott hvis noen har idéer til funksjoner, eller tilbakemeldinger generelt.

http://kalkuler.no
hmm, kalkulatoren din lar meg regne fra grader fahrenheit til hektoliter....
Trådstarter
Nei, det ville vært vanskelig, så det gjør den nok ikke Er klar over at det kommer opp en "x fahrenheit = hektoliter", men det skal fikses. Planen er at det skal komme opp en tabell med alle aktuelle omregninger dersom "fra" og "til" ikke stemmer overens. Det gjør det nå også, hvis du klikker på "vis enhetstabell". Men takk for det, skal ordnes
Fancy, og nyttig. Har lignende på mobilen, men den gjør ikke matte slik at du kan skrive funksjoner. Savner flere valutaer tho'. Enhetskalkulatoren var mildt sagt rik på enheter, ihvertfall for en 1vgs elev.
Ser fin ut, og enkel url å huske. Mao, jeg liker den i alle fall
Men en ting: hvor ofte oppdateres, og fra hvor oppdateres valutakursene?
De er ikke riktige ifht google.
Jeg holder meg til google enn så lenge

e^2= 7,3890561
2 + (3 * 4) - 65 = -51

Det som gjør det enda enklere å bruke google som kalkulator er at den ligger som søkefelt hos meg i IE og Opera. Blir svært tungvind å måtte besøke en nettside.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Fancy, og nyttig. Har lignende på mobilen, men den gjør ikke matte slik at du kan skrive funksjoner. Savner flere valutaer tho'. Enhetskalkulatoren var mildt sagt rik på enheter, ihvertfall for en 1vgs elev.
Vis hele sitatet...
må si meg enig der, det var en nyttig kalkis, men den har definitivt forbedringspotensiale. det er en god idé som du sier, å få den til å sjekke at enhetene stemmer overens.

OT: elemental, er du '92 modell?

EDIT: innlegg nr 700! 7 % KP
Sist endret av VivaLatrina; 5. januar 2009 kl. 20:10.
Trådstarter
Sitat av Elemental Vis innlegg
Fancy, og nyttig. Har lignende på mobilen, men den gjør ikke matte slik at du kan skrive funksjoner. Savner flere valutaer tho'. Enhetskalkulatoren var mildt sagt rik på enheter, ihvertfall for en 1vgs elev.
Vis hele sitatet...
Takk! Flere valuter kommer snart, må bare komme meg hjem fra juleferie.

Sitat av hedningen Vis innlegg
Ser fin ut, og enkel url å huske. Mao, jeg liker den i alle fall
Men en ting: hvor ofte oppdateres, og fra hvor oppdateres valutakursene?
De er ikke riktige ifht google.
Vis hele sitatet...
Valutakurser varierer hele tiden, og akkurat nå for tiden er forskjellene ganske store fra dag til dag. Denne oppdaterer seg en gang om dagen, og får kursene sine fra DnB Nor.

Sitat av Sparkey Vis innlegg
Jeg holder meg til google enn så lenge

e^2= 7,3890561
2 + (3 * 4) - 65 = -51

Det som gjør det enda enklere å bruke google som kalkulator er at den ligger som søkefelt hos meg i IE og Opera. Blir svært tungvind å måtte besøke en nettside.
Vis hele sitatet...
Jeg innser at Google kan være lettere tilgjengelig på noen utregninger. Målet mitt er å være et alternativ for større eller flere utregninger, samt tilby spesialfunksjoner for mer kompliserte saker som Google ikke tilbyr. Google kan for eksempel ikke regne ut nullpunkt til funksjoner (Prøv å skrive feks "-x^6 - 5x + 73 + 8x^2")
Jeg likte den Men er det noen mulighet for å kunne sette verdier til f.eks X og Y?

F.eks X=2 x^2*4
Trådstarter
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Jeg likte den Men er det noen mulighet for å kunne sette verdier til f.eks X og Y?

F.eks X=2 x^2*4
Vis hele sitatet...
Flott, og god idé Jeg vurderer å lage et "funksjonssenter" med en del slike muligheter. Kanskje er det mulig å få til integrasjon (numerisk?) og derivasjon (numerisk?) for funksjoner også. Det er imidlertid ikke noen slik funksjon akkurat nå.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Flaggene til forksjellige valutaer stemmer ikke med hverandre størrelsesmessig.
- Ikke skriv så mye. Istdf. "Amerikanske dollar", "US-dollar"
- Vanlig notasjon på "kilometer pr time" er "km/h", også på norsk.
- Starten på "Verktøy"; tre alternativer, og tre tekstbokser. Jeg trodde først hvert alternativ hadde hver sin tekstboks, og at det var dum tekstforskyvning på ferde.
- Når jeg velger alternativ i "Verktøy", hopper "K" i "Kalkuler", og "beta" forsvinner midlertidig.
- Jeg vet ikke hva du mener med "kn" under hastigheter. (Nei, du eller andre skal ikke svare "dust, det er knop såklart", du skal rette det opp).
- Hvorfor faen har du både engelske og norske navn hultertibulter under "Enheter"?

Jeg er forøvrig interessert i hvordan du kom fram til rekkefølgen du valgte på enhetene (enhetene, ikke de fysiske størrelsene).
Trådstarter
Jonta: Takk for grundig gjennomgang! Skal gå gjennom punktene dine og rette det jeg synes skal rettes. Når det gjelder hopping i "K"-en, så er dette pga en animasjon som går under AJAX-kall, altså en beregnet oppførsel, selv om jeg innser at det kan virke forvirrende i slike sammenhenger. Når det gjelder navn på enheter, så har tekniske problemer hindret meg i å gjøre ting akkurat som jeg vil, men dette er noe jeg skal se nærmere på. Det er ingen bestemt rekkefølge på verken enheter eller fysiske størrelser, men det er det kanskje en god idé å gjøre om på, kanskje sette de mest brukte øverst.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Berg Vis innlegg
Jonta: Takk for grundig gjennomgang! Skal gå gjennom punktene dine og rette det jeg synes skal rettes. Når det gjelder hopping i "K"-en, så er dette pga en animasjon som går under AJAX-kall, altså en beregnet oppførsel, selv om jeg innser at det kan virke forvirrende i slike sammenhenger. Når det gjelder navn på enheter, så har tekniske problemer hindret meg i å gjøre ting akkurat som jeg vil, men dette er noe jeg skal se nærmere på. Det er ingen bestemt rekkefølge på verken enheter eller fysiske størrelser, men det er det kanskje en god idé å gjøre om på, kanskje sette de mest brukte øverst.
Vis hele sitatet...
Aight, to ting:
For å beskrive animasjonen på en høflig måte: Den suger og jeg hater den!
For det andre: Ooooh! Du har ikke helt tilfeldigvis mulighet for å finne ut hvilke enheter som blir brukt mest?
Synes idèen din var knallgod jeg. Men tror du må perfeksjonere om du vil at den skal bli populær i dagens marked. Men du trenger da vel ikke tenke selv, Jonta er jo nFF's egen ekspertpirker ser det ut som idag så
Synes det er artig at du har tatt steget for å lage en tolker til matematiske funksjoner. Dessuten må jeg nesten bare på forhånd beklage at jeg kommer med en såpass "off-topic" kommentar som denne: http://xkcd.com/526/
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av goillum Vis innlegg
Synes idèen din var knallgod jeg. Men tror du må perfeksjonere om du vil at den skal bli populær i dagens marked. Men du trenger da vel ikke tenke selv, Jonta er jo nFF's egen ekspertpirker ser det ut som idag så
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg driver med noe som ligner, og er enda ikke helt ferdig med designet. På slikt er jeg skikkelig perfeksjonist, så jeg vil at alt skal være gjennomtenkt.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Dette var flotte saker. Synes dog du er litt for lite konsekvent på designet:

- Ruten hvor man fyller inn verdien under valuta er høyrejustert, mens under enheter er den venstrejustert
- Drop-down boksene under valuta er fancy og flotte med runde kanter, mens drop-down boksene under enheter ikke passer inn i boksen sin og har skarpe kanter
- Lag et mellomrom mellom kalkulatoren og resultatet under enheter, slik det er på valuta.
- Hele verktøy-siden må redesignes. Den ser forferdelig rotete ut og står ikke i stil med de andre kalkulatorene.

Dette var testet i Firefox 3.0.5. Skal også nevnes at jeg kjørte en kjapp test i IE7, og det viser seg at designet er fullstendig ødelagt her.

Kjapp runde i Photoshop, og kom opp med en måte å bedre (i mine øyne) vise de forskjellige underkategoriene under verktøy. De tomme rutene må naturligvis ha tekst. Hvert enkelt verktøy må fortsatt redesignes i tråd med de andre kalkulatorene.

EDIT: Kalkuler-knappen flytter seg også noen piksler til venstre når man går fra valuta til enheter, og motsatt. Slike små filleting som ødelegger helheten dessverre.
Sist endret av ticks; 6. januar 2009 kl. 16:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
ticks: Tusen takk for kommentarene Jeg prøver å få ordnet støtte for IE7, men det er ikke superenkelt. Makan til browser. Når det gjelder å være konsekvent i designet, så har du nok helt riktig. Dropdownsene/select-elementene bør fikses, men jeg er usikker på hvordan jeg skal få runde kanter på enhetskalkulatoren. Select-elementene på valutakalkulatoren er laget på en helt annen måte, og er egentlig ikke select-elementer. Må nok finne på noe på verktøy-siden også, og setter pris på forslaget ditt, men her tror jeg alternativene på ligge loddrett, fordi det etter planen blir ganske mange etter hvert. Skal jobbe for å lage et "standarddesign" for de ulike elementene, så jeg slipper å designe de enkelthvis. Igjen, takk!
Kun småpirk fra min side inntil videre: Hvorfor får jeg ikke lov til å konvertere fra romertall?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøvde 47 + 13 men den ville ikke regne ut det engang.
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Prøvde 47 + 13 men den ville ikke regne ut det engang.
Vis hele sitatet...
Skru på javascript du, så skal du nok se at pipa får en annen låt.

@Trådstarter; en ting jeg virkelig ville ha jobbet med er å få dette konsistent. Slik det er nå er det vanskelig å se hva som er undermenyer og hva som tilhører tekstbokser. Ellers er det vel litt småpirk her og der som nevnt tidligere i tråden før du kan si at du begynner å nærme deg final
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Jeg likte den veldig godt. Meget bra gjennomført.

La merke til en ting er at K på logoen og "beta" forsvinner et lite sekund når du trykker Kalkuler..

Skal det være sånn?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nøyaktig klokke: "Klokka på PC-en din ser ut til å gå omtrent -2 sekunder for fort." WTF? Betyr det at klokka på PC-en min går 2 sekunder for sakte?

Mange sier at "klokka går for sakte", men det impliserer at den etterhvert blir mer og mer unøyaktig, noe du ikke kan bedømme akkurat nå. Formulér det annerledes; klokka går to sekunder etter elns.

Du har fortsatt forskjellige språk under enheter, i tillegg er det forksjell på enheter mtp. stor eller liten forbokstav.

Under bloggen: Deler på engelsk, "ø" i "Portefølje" er knapt skillbar fra en "o".

Når den regner ut noe så ruller ordet "Kalkuler" nedover bokstav for bokstav. Fancy funksjon, men totalt ubrukelig. Til meg lagger den også, noe som gjør det enda verre.
Veldig bra jobbet!

Alikevel må jeg klage på at ting tar veldig lang tid hos meg.
Bruker WinXP med firefox. Det tar opp mot 3-4 sekunder fra jeg har trykket
"Kalkuler" til jeg får svar.

I tilleg likte jeg ikke den plutselig røde reklamen på høyre sida.
Super kalkulator. De andre ovenfor har vel påpekt alt av småpirk, men jeg kunne tenkt meg en mulighet for å få svaret ut som brøk.
Liker animasjonen mye bedre nå. Grafene er ikke så mye å skryte av ennå, spesiellt er det viktig å få med ekstremalpunktene på grafen. I tillegg vises punkter på grafen som ikke er definert som en strek langs x-aksen.
Sist endret av steili; 20. januar 2009 kl. 22:36.
Bra kalkulator, enkel adresse å huske og lett å bruke Kan jeg få foreslå å lage en funksjon med ABC-formel, der man bare setter inn f.eks; a = 2, b= 3, c=1? Bare et tips, hadde jo vært kjekt ;D
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jepp, animasjonen er mye bedre nå.
Sitat av Pipa Vis innlegg
Bra kalkulator, enkel adresse å huske og lett å bruke Kan jeg få foreslå å lage en funksjon med ABC-formel, der man bare setter inn f.eks; a = 2, b= 3, c=1? Bare et tips, hadde jo vært kjekt ;D
Vis hele sitatet...
Det finnes jo allerede.. Se Verktøy->Andregradslikninger
Sitat av Sparkey Vis innlegg
Jeg holder meg til google enn så lenge

2 + (3 * 4) - 65 = -51
Vis hele sitatet...
Dette er jo korrekt, failboat.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av NijO Vis innlegg
Dette er jo korrekt, failboat.
Vis hele sitatet...
Jaha? Tror poenget hans var at Google også har muligheten til å løse enkle og "komplekse" regnestykker, ikke at svaret var feil.
Trådstarter
Sitat av B3nd1k Vis innlegg
@Trådstarter; en ting jeg virkelig ville ha jobbet med er å få dette konsistent. Slik det er nå er det vanskelig å se hva som er undermenyer og hva som tilhører tekstbokser. Ellers er det vel litt småpirk her og der som nevnt tidligere i tråden før du kan si at du begynner å nærme deg final
Vis hele sitatet...
Det er mange som har misforstått undermenyen for verktøy, ja, så det skal fikses!


Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Jeg likte den veldig godt. Meget bra gjennomført.

La merke til en ting er at K på logoen og "beta" forsvinner et lite sekund når du trykker Kalkuler..

Skal det være sånn?
Vis hele sitatet...
Takk! Det skulle være sånn, men det var en del av en "venteanimasjon" som vises mens browseren venter på svar (utregning) fra serveren. Denne animasjonen er nå byttet ut.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Nøyaktig klokke: "Klokka på PC-en din ser ut til å gå omtrent -2 sekunder for fort." WTF? Betyr det at klokka på PC-en min går 2 sekunder for sakte?

Mange sier at "klokka går for sakte", men det impliserer at den etterhvert blir mer og mer unøyaktig, noe du ikke kan bedømme akkurat nå. Formulér det annerledes; klokka går to sekunder etter elns.

Du har fortsatt forskjellige språk under enheter, i tillegg er det forksjell på enheter mtp. stor eller liten forbokstav.
Vis hele sitatet...
Har byttet språkbruken i klokkefunksjonen nå. Jeg trodde virkelig jeg hadde fått oversatt alle enhetene så godt som mulig, men jeg tar kanskje feil? Kunne du pekt på hvilke du ville byttet navn på?

Sitat av OoM Vis innlegg
Veldig bra jobbet!

Alikevel må jeg klage på at ting tar veldig lang tid hos meg.
Bruker WinXP med firefox. Det tar opp mot 3-4 sekunder fra jeg har trykket
"Kalkuler" til jeg får svar.

I tilleg likte jeg ikke den plutselig røde reklamen på høyre sida.
Vis hele sitatet...
Takk! Tidsbruken er det litt vanskelig å gjøre noe med. Siden ligger på en relativt rask server i Norge, og bruker oftest veldig kort tid. Jeg noterer det, men tror ikke det er så mye å gjøre med saken så lenge utregningene foregår på server.

Sitat av steinarlima Vis innlegg
Super kalkulator. De andre ovenfor har vel påpekt alt av småpirk, men jeg kunne tenkt meg en mulighet for å få svaret ut som brøk.
Vis hele sitatet...
Takk! Brøk tror jeg kan bli noe vanskelig, men ønsket noteres. Jobber med mulighet for å velge grader i stedet for radianer.

Sitat av steinarlima Vis innlegg
Liker animasjonen mye bedre nå. Grafene er ikke så mye å skryte av ennå, spesiellt er det viktig å få med ekstremalpunktene på grafen. I tillegg vises punkter på grafen som ikke er definert som en strek langs x-aksen.
Vis hele sitatet...
Flott! Grafene er virkelig på et tidlig stadium enda. Har vist seg å være vanskeligere å få til enn jeg trodde, spesielt med tanke på zoom og panorering.

Ellers har jeg lagt til en god del nye valutaer nå.

Takk for alle innspill og kommentarer! Bare fortsett å skrike ut hvis dere finner feil eller har idéer til funksjoner!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Du tror virkelig jeg ville gitt deg en liste over hvilke enheter som er på andre språk?:

- Nürenberggran?
- Unse?
- Cwt?
- Altes Pfund!
- Zentner!
- Doppelzentner!
Hvorfor får ikke jeg regne om 0 grader celcius til fahrenheit?

Får faktisk ikke lov å trykke ok hvis "inputten" min er 0... Why?

Og så kan du gjøre sånn at hvis jeg velger å regne om fra meter, så kan jeg ikke velge noe annet enn distanse i liste nr2, skjønner?
Sist endret av fulloggal; 22. januar 2009 kl. 08:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heftig initiativ, +kp for den
Nå er den plutselig mye raskere! Stort pluss til deg om du har fått fikset dette.
Fortsatt har jeg stort hat mot reklamen din, som er litt for i øyefallende og plagsom.
Ser litt ut som om du har en liten rød byll på kalkulatoren din.
Ellers var det litt dårlig formulering på klokka.
Klokka på PC-en din ser ut til å ligge omtrent helt riktig korrekt tid.
Vis hele sitatet...
Men, alt i alt verdt alle kp'ene du har fått!

Edit: POST 1.000!
Sist endret av oom; 22. januar 2009 kl. 12:51.
Er det mulig å bruke = i funksjonene? Slik at jeg kan rekne ut verdien av x, uten at summen av funksjonen skal bli 0. Vet ikek hvordan jeg skal formulere dette helt..

eks: 2x + 14/2 = 8
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du tror virkelig jeg ville gitt deg en liste over hvilke enheter som er på andre språk?:

- Nürenberggran?
- Unse?
- Cwt?
- Altes Pfund!
- Zentner!
- Doppelzentner!
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Nürenberggran
http://no.wikipedia.org/wiki/Unse

Zenter og doppelzenter er også enheter som ikke har noe typisk norsk navn. Spørsmålet er kanskje heller om man bare skulle droppet et par av de enhetene ...


Sitat av fulloggal Vis innlegg
Hvorfor får ikke jeg regne om 0 grader celcius til fahrenheit?

Får faktisk ikke lov å trykke ok hvis "inputten" min er 0... Why?

Og så kan du gjøre sånn at hvis jeg velger å regne om fra meter, så kan jeg ikke velge noe annet enn distanse i liste nr2, skjønner?
Vis hele sitatet...
Lov til å regne ut 0 skal ordnes. Skal se på det med begrensing av enhetsutvalget også, er usikker på hva som er mest praktisk. Nå er det laget sånn at hvis du velger en ugyldig enhet, så får du en tabell med alle de relevante enhetene.

Sitat av Hains Vis innlegg
Er det mulig å bruke = i funksjonene? Slik at jeg kan rekne ut verdien av x, uten at summen av funksjonen skal bli 0. Vet ikek hvordan jeg skal formulere dette helt..

eks: 2x + 14/2 = 8
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke mulig, men det skulle heller ikke være noe stort problem. Flytt 8 over til den andre siden, så får du 2x + 14/2 - 8. Men det er en god idé, som er veldig enkel å realisere.
Trådstarter
Sitat av OoM Vis innlegg
Fortsatt har jeg stort hat mot reklamen din, som er litt for i øyefallende og plagsom.
Ser litt ut som om du har en liten rød byll på kalkulatoren din.
Vis hele sitatet...
Hei, har byttet ut reklamene nå. Aller helst ville vel alle brukere ikke hatt reklame i det hele tatt, men det er de som gjør at jeg kan drifte sida i det hele tatt. De bidrar til å betale webhotell og domene. Uansett -- ser det bedre ut nå? Hva tror du?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Kalkulatoren tillater deg forsatt å kunne regne ut fra ikke-kompatible enheter. Jeg ville foreslått en postback tilbake til websiden idet man velger en enhet, og den oppdaterer den neste listen med enheter som er kompatible med den man har valgt. Er jo idiotsikring, men fortsatt noe jeg synes bør være aktuelt.
Sist endret av m0b; 26. januar 2009 kl. 18:20.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Kalkulatoren tillater deg forsatt å kunne regne ut fra ikke-kompatible enheter. Jeg ville foreslått en postback tilbake til websiden idet man velger en enhet, og den oppdaterer den neste listen med enheter som er kompatible med den man har valgt. Er jo idiotsikring, men fortsatt noe jeg synes bør være aktuelt.
Vis hele sitatet...
Enig. Vil også gjøre det betydelig raskere å finne den enheten du trenger med tanke på at 90% av listen vil fordunste.
Trådstarter
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Kalkulatoren tillater deg forsatt å kunne regne ut fra ikke-kompatible enheter. Jeg ville foreslått en postback tilbake til websiden idet man velger en enhet, og den oppdaterer den neste listen med enheter som er kompatible med den man har valgt. Er jo idiotsikring, men fortsatt noe jeg synes bør være aktuelt.
Vis hele sitatet...
Har ordnet dette nå, og jeg vil gjerne være den første til å innrømme at det ble meget bedre!

http://kalkuler.no/#enheter

Edit: Ser ut som det bare funker på Firefox, ups! Prøver å finne en løsning nå.
Sist endret av Berg; 28. januar 2009 kl. 23:30.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Småpirk: Det er noe galt ned nürenberggran som enhet. Om du velger den som første enhet skjer det ingenting når du trykker på kalkuler, og om du velger det som andre enhet kommer den med "forslagslista" (hvor den selv er nevnt) selv om de er kompatible enheter.

Gjetter vilt og tipper at det har noe med spesialtegnet 'ü'.
Sist endret av ticks; 28. januar 2009 kl. 23:55.
Trådstarter
Sitat av Berg Vis innlegg
Edit: Ser ut som det bare funker på Firefox, ups! Prøver å finne en løsning nå.
Vis hele sitatet...
Fixed!

Sitat av ticks Vis innlegg
Småpirk: Det er noe galt ned nürenberggran som enhet. Om du velger den som første enhet skjer det ingenting når du trykker på kalkuler, og om du velger det som andre enhet kommer den med "forslagslista" (hvor den selv er nevnt) selv om de er kompatible enheter.

Gjetter vilt og tipper at det har noe med spesialtegnet 'ü'.
Vis hele sitatet...
... and fixed! Og tusen takk! Du hadde riktig!
Dette virket meget bra,veldig kjekt!
Trådstarter
Har fikset på "verktøy"-menyen nå, noen som har meninger om dette? Er det godt nok?

http://kalkuler.no/#verktoy
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Berg Vis innlegg
Har fikset på "verktøy"-menyen nå, noen som har meninger om dette? Er det godt nok?

http://kalkuler.no/#verktoy
Vis hele sitatet...
Står 1 sekunder
Tenk litt større da kompis

Lag den i engelsk utgave og kjøp et engelsk domene... Er jo samme for nordmenn om det står engelsk tekst på knappene - men det er ikke det samme for engelskmennene om det står norsk på knappene
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Evt begge deler, jeg kan hvertfall ikke all matten jeg kan på engelsk og.
Trådstarter
Sitat av Stormen Vis innlegg
Tenk litt større da kompis

Lag den i engelsk utgave og kjøp et engelsk domene... Er jo samme for nordmenn om det står engelsk tekst på knappene - men det er ikke det samme for engelskmennene om det står norsk på knappene
Vis hele sitatet...
Hehe Det er en god tanke, men jeg tror det er betraktelig vanskeligere å bli lagt merke til som engelskspråklig/internasjonal. Jeg aner rett og slett ikke hvor mange flere besøkende som ville ha kommet ...?