Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1026
Hallo! De fleste av dere har sikkert TV3, og for noen dager siden så jeg en akutten reklame på den kanalen. Det var en veldig pen og fengende sang til den reklamen. Desverre er det såpass lenge siden jeg så reklamen, så jeg husker ingenting. Er det noen som vet hvilken sang det er?

Fant nettopp ut at dem synger "everybody's gonna die" i sangen, hjelper ikke så veldig mye å google det da.

Tusen hjertelig takk.
Sist endret av David; 18. juni 2007 kl. 19:11.
Lær deg grunnleggende søketeknikker, RosaKarpe.

Trådstarter: Om du husker ett ord eller to til fra sangen hjelper det deg mye, men her har du et søk du kan bla gjennom:
http://www.google.no/search?hl=no&q=...S%C3%B8k&meta=
Myhre: Hvorfor skal jeg gidde det når jeg finner det jeg leter etter? Når jeg ikke finner det jeg leter etter, så søker om hvordan jeg skal søke..
Så forløbig finner jeg det jeg trenger.. !
David - kan huske at det for en stundt tilbake var "Bridge over Troubled Water" av Simon & Garfunkel i en Akutten-reklame, kan de være den du tenker på? Rå serie forresten.
David's Avatar
Trådstarter
92 1
Det var den ja, ja sikkelig stilig serie! Tusen hjertelig takk Mushy
Sitat av RosaKarpe
Myhre: Hvorfor skal jeg gidde det når jeg finner det jeg leter etter? Når jeg ikke finner det jeg leter etter, så søker om hvordan jeg skal søke..
Så forløbig finner jeg det jeg trenger.. !
Vis hele sitatet...
Fant du det du lette etter med det søket du foreslo i andre post da? NEI. Derav svaret du fikk.