Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  151 31943
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Ble litt mer bestikk idag. Denne gang en gaffel.
To gaffler er loddet sammen. Inspirert av Cthulhu.







Litt dårlige bilder, den er egentlig mye blankere en hva det ser ut som på bildene.

Bare for å få en liten fealing på på ting, hvor mye kunne du betalt for noe som dette?

Jeg har lenge hatt lyst til å kunne tjene litt småpenger på hobbyen min, for å dekke litt material, utstyr og kanskje få inn litt ekstra iblant. Både småting som dette, og større ting.

Hvor mye kunne DU betalt for dette? Jeg må såklart lage flere typer hodeskaller og flere typer blekkspruter så det er mer å velge i. Jeg har og andre design i hodet.
Bestikket er i rustfritt og polert. Jeg vil og kunne lage ting av sølvbestikk, men da blir såklart prisen noe høyere.
Så, hva vil være en normal pris å forlange for noe som dette?
Sist endret av Ignifer; 5. mars 2016 kl. 11:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sikkerhetsklarert
Skjeene har jo bruksverdi også. Hadde vært veldig kult å lagd noe sånt av salatbestikk som det er litt størrelse på.
Garantert noe du kan få solgt

Gaffelen blir nok mer til pynt?
Ser for meg at den er vanskelig å spise av.