Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5924
Heisann, jeg og noen venner holder på med å få klargjort russebussen vår til russetiden og vi leter etter en kunstner som kan male/spaye utsiden samt innsiden av bussen vår i vårt tema. Kjenner du noen som dette kunne passe seg for så kom hjerne med anbefalinger!
Hvis dette høres ut som en jobb for deg, send meg en pm så kan vi diskutere videre om pris/tema o.l.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Prøv å hør med Anne-Guri Storjord, hun har interesser i Bodø Kunstforening. Eller hadde(?), lenge siden jeg har hørt noe fra henne. Jeg vet ikke tema men går media, melder meg frivillig til å lage stencils dere kan spraye, men da trenger jeg å få låne tapetkniv/esker/papp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av sky9le Vis innlegg
Heisann, jeg og noen venner holder på med å få klargjort russebussen vår til russetiden og vi leter etter en kunstner som kan male/spaye utsiden samt innsiden av bussen vår i vårt tema. Kjenner du noen som dette kunne passe seg for så kom hjerne med anbefalinger!
Hvis dette høres ut som en jobb for deg, send meg en pm så kan vi diskutere videre om pris/tema o.l.
Vis hele sitatet...

kontakt MesterE (Sirkus Eliassen :P
Er Erik noe god kunstner / gate-artist? I think not