Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 634
Hei!

Jeg har noen problemer med Spotify jeg ikke forstår særlig mye av. Hjelpesiden til Spotify er jo latterlig dårlig med mindre man har "vanlige" problemer, og det finnes ingen mulighet for å komme i kontakt med de. Problemet er komplisert, men jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan.

Når jeg logger meg på Spotify, med mitt brukernavn og mitt passord, virker alt normalt. Jeg har mine lister der, og kan endre disse som jeg vil. Men når jeg går på "your accounts" ser jeg at jeg er logget inn med en kompis av meg sin e-mail-adresse. Altså, jeg kommer inn på hans bruker. Han har tidligere logget seg inn på sin bruker på min pc, og visa versa. Det rare er at når kompisen min hører på sin Spotify på sin bruker, kommer det opp i min feed på Facebook.

Nå nettopp skjedde det samme igjen, men da med kjæresten min sin konto. Jeg logget meg inn på min konto, sjekket "your account", og der stod det at jeg var logget inn som henne.

Jeg forstår simpelthen ingenting av dette. Er det noen freaks som kanskje kan hjelpe?

På forhånd takk.

Bumper denne litt da kompisen min driver å setter på hele album av Justin Bieber og legger det ut på min Facebook-profil.

Er det ingen som har vært borti dette? Er det noen som har noe kontaktinfo til Spotify, utover de skjemaene man kan fylle ut på nettsiden deres? Ingen av løsningene der matcher problemet mitt.