Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3851
Er det i det heletatt noe ulovlig med å ha en oppblåsbar sexdukke - ferdig oppblåst - med seg rundt på åpen gate?
Jeg kan ikke se helt grunnen til at det skal være det så lenge du ikke bruker den. Det er trossalt kun ei dukke.
De gjør jo det på russetogene/russefester.. og hvor stor er sjangsen for at de går å får tilatelse fra Politiet om å gå rundt med en dukke på gata :P.
Det eneste du isåfall kan tas på er forstyrrelse av den offentlige ro og orden. Det samme som gjelder om du løper rundt naken eller raller rundt i fylla.
Men dersom du bare bærer dukken skal det litt til før du får problemer utover det rent pinlige.
Sitat av xtoffer
Er det i det heletatt noe ulovlig med å ha en oppblåsbar sexdukke - ferdig oppblåst - med seg rundt på åpen gate?
Vis hele sitatet...
Hva for noen sprøe påfunn har du nå? Sist gang var det fanteri med skolens radiosamband, hva er nå det neste? Sette en oppblåsbar sexdukke midt i Fredrikstad sin gågate med en masse pensjonister som går rundt?
Skal vel kose seg i en fontene ellerno?

Ærlig talt, hva skal du?
Trådstarter
Hva jeg skal er irrelevant.. Stilte et spørsmål! Takker for svar

(Nei, jeg skal ikke bruke den på åpen gate..)

Edit:
Sist gang var det fanteri med skolens radiosamband, hva er nå det neste?
Vis hele sitatet...
Kommer til å fortsette med det lille intercom-prosjektet til året.. Ble knapt med tid på slutten av det skoleåret her, så vi fikk liksom ikke utnytta det til det fulle. Men må ligge litt lavt, havna - tro det eller ei - hos rektor etter første gangen vi testa det ut
Sist endret av xtoffer; 10. juli 2007 kl. 14:48.
Sitat av xtoffer
Hva jeg skal er irrelevant.. Stilte et spørsmål! Takker for svar

(Nei, jeg skal ikke bruke den på åpen gate..)
Vis hele sitatet...
Har du sagt a må du si b
Si i fra om du gjør noe sexdukke stunt, så kommer jeg inn til byn og tar en titt. :P
Sitat av froskenfredrik
Det samme som gjelder om du løper rundt naken eller raller rundt i fylla.
Vis hele sitatet...
Vi har lover om drikking på offentlig sted og om blotting. Men om det forstyrrer andre kan du bli dømt for ordensforstyrrelse også.
Trådstarter
Sitat av MartinB
Si i fra om du gjør noe sexdukke stunt, så kommer jeg inn til byn og tar en titt. :P
Vis hele sitatet...
Hehe, kan ikke helt forstå denne hetsen om at jeg skal gjøre noe stunt?
Sitat av xtoffer
Hehe, kan ikke helt forstå denne hetsen om at jeg skal gjøre noe stunt?
Vis hele sitatet...
Syns du skal gjøre det jeg, skjer så lite her for tia. :P
Trådstarter
I morra starter jo Glommafestivalen.. 27. juli er det tid for månefestivalen Skjer ganske mye her i sommer
Sitat av xtoffer
I morra starter jo Glommafestivalen.. 27. juli er det tid for månefestivalen Skjer ganske mye her i sommer
Vis hele sitatet...
Men vi gar jo så vakkert vær.
Trådstarter
Sant sant! Får se om jeg kan offre noe til solgudene i håp om finere vær
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Du får kle på dukken, så skal det nok ikke være noe problem I verste fall får du bare beskjed om å legge den vekk.
Jeg vil tro at det virker sjenerende, særlig ovenfor barnefamilier.
Du vil nok få bot dersom du blir tatt (tror jeg).
tviler på at politiet bryr seg.
Det står jo ofte nakne utstillingsdukker i butikkvinduer
Sitat av Dj_Evelen
tviler på at politiet bryr seg.
Det står jo ofte nakne utstillingsdukker i butikkvinduer
Vis hele sitatet...
Gapende, med 2-3 hull?
Hver gang jeg leser denne topicen kommer jeg på hva en nær venn av meg gjorde en gaug. Han fikk i julegave av en annen venn en oppblåsbar og fullt "funksjonabel" sau. Den ble da i lang tid fast inventar på fester og slikt inntil den en gang bare var borte og han som eide den gliste fra øre til øre når vi spurte etter den.

Han hadde satt den i bånd, gått til nærmeste døgnåpne Shellstasjon, gått inn med sauen under armen klokken 4 om morraen og spurt etter hvor luftpumpa var. Han hadde blitt vist ditt og etter en liten stund hørte personalet der et høyt smell (ja, sauen sprakk) og så hadde han løpt inn på butikken med masse opprevne plastikbiter og gaulet etter lappesaker, for hans "kjæreste" hadde sprengtes.

Etter hva jeg husker vågde han seg ikke ditt på mange år etterpå...
Sitat av meitemark
Hver gang jeg leser denne topicen kommer jeg på hva en nær venn av meg gjorde en gaug. Han fikk i julegave av en annen venn en oppblåsbar og fullt "funksjonabel" sau. Den ble da i lang tid fast inventar på fester og slikt inntil den en gang bare var borte og han som eide den gliste fra øre til øre når vi spurte etter den.

Han hadde satt den i bånd, gått til nærmeste døgnåpne Shellstasjon, gått inn med sauen under armen klokken 4 om morraen og spurt etter hvor luftpumpa var. Han hadde blitt vist ditt og etter en liten stund hørte personalet der et høyt smell (ja, sauen sprakk) og så hadde han løpt inn på butikken med masse opprevne plastikbiter og gaulet etter lappesaker, for hans "kjæreste" hadde sprengtes.

Etter hva jeg husker vågde han seg ikke ditt på mange år etterpå...
Vis hele sitatet...

Haha så evig bra! Også med en sau da, det kan vel ikke bli værre.
Edit: ELLER KANSKJE DET KAN: http://www.scarletroom.com/products/10.htm
Sist endret av Archj; 11. juli 2007 kl. 15:36.
Sitat av meitemark
Hver gang jeg leser denne topicen kommer jeg på hva en nær venn av meg gjorde en gaug. Han fikk i julegave av en annen venn en oppblåsbar og fullt "funksjonabel" sau. Den ble da i lang tid fast inventar på fester og slikt inntil den en gang bare var borte og han som eide den gliste fra øre til øre når vi spurte etter den.

Han hadde satt den i bånd, gått til nærmeste døgnåpne Shellstasjon, gått inn med sauen under armen klokken 4 om morraen og spurt etter hvor luftpumpa var. Han hadde blitt vist ditt og etter en liten stund hørte personalet der et høyt smell (ja, sauen sprakk) og så hadde han løpt inn på butikken med masse opprevne plastikbiter og gaulet etter lappesaker, for hans "kjæreste" hadde sprengtes.

Etter hva jeg husker vågde han seg ikke ditt på mange år etterpå...
Vis hele sitatet...
HAHAHAHAH, fyy faen så bra :P hehe, skjønner godt at han ikke visste seg der på en stund etterpå :P
Det er vell ikke noe lov mot det, men kan kansje (med små bokstaver) bli annmeld for å gjøre andre mennesker uvel. Går det i rettning æreskrenkelse eller??
▼ ... flere år senere ... ▼
WOH, gammel tråd men likevell.. I sommer så skulle jeg og dama ut og bade på et offentlig badevann.
Jeg hadde med meg en ferdig oppblåst sexdukke som jeg skulle bruke som flytemadrass og i det jeg kommer ut døra, så svinger faktisk politiet inni gata her og stopper opp litt lenger borte i veien. Jeg ser på dama og smiler, mens jeg går bortover mot politibilen

De rulla ned vinduet og spurte hva jeg skulle med den. jeg sa jeg skulle bruke dukken som flytemadrass og politikvinnen og mannen begynte å le, før de kjørte videre. Så det er tydeligvis ikke ulovlig!
Hvis de faktisk vil buste deg for noe, så blir det strl § 350. 1 ledd

§ 350. Den som ved slagsmål, støy eller annen utilbørlig atferd forstyrrer
a) den alminnelige fred og orden,
b) den lovlige ferdsel,
c) omgivelsenes nattero eller
d) omgivelsene på et sted hvor han uberettiget forblir tross pålegg om å fjerne seg