Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1668
Hei!

Jeg kan ikke logge inn på noen ting lengere... alt av passord er borte!

Steam brukeren min funker ikke, alle tre e-post adressene mine er ubrukelige.. pc'n har restartet seg selv flere ganger.
Jeg går ut ifra at jeg har blitt hacket av noen som har en "key logger" eller noe.. men igjen så har jeg null peiling..

Hva kan jeg gjøre??

Takk
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Kjør antivirus programmet ditt på full søk. Deretter kan du jo kjøre hijackthis og legge igjen loggen her, sånn at vi kan se om vi finner noe galt.
capslock eller numlock på laptoptastatur? evt. at keyboard-layout har endret seg (rammer spesielt hardt hvis du har æøå eller spesielle tegn som !"#€%&/()=, fordi plasseringen av disse varierer)


Slå av capslock: trykke på capslock knappen
Slå av numlock: Fn + NumLck knappen (gjerne helt til høyre oppunder skjermen på laptoper)
Endre tilbake til norsk tastatur: Venstre Alt + Venstre shift
Sist endret av VivaLatrina; 17. november 2009 kl. 16:47.
For å få steam brukeren din igjen kan du ta bilde av arket hvor cdnøkkelen står på(om du har kjøpt spill i butikk), for så å sende steam det(de har et eget system de bruker til å behandle slike saker). Når det gjelder key loggeren er det en god start å installere et antivirusprogram. Jeg kan anbefale nod32 om du er villig til å betale noen kroner, eventuelt avast om du ikke skulle være det.
Sitat av Tagliano Vis innlegg
For å få steam brukeren din igjen kan du ta bilde av arket hvor cdnøkkelen står på(om du har kjøpt spill i butikk), for så å sende steam det(de har et eget system de bruker til å behandle slike saker). Når det gjelder key loggeren er det en god start å installere et antivirusprogram. Jeg kan anbefale nod32 om du er villig til å betale noen kroner, eventuelt avast om du ikke skulle være det.
Vis hele sitatet...
Eller man kan ta bilde av kredittkortet man brukte til å kjøpe spillet på steam med, sammen med account navn og email adresse.
Trådstarter
2 0
Takker for raske svar!

Da laster jeg ned å kjører noe antivirus og ser hvordan det går..

Jeg har send inn bilde og bankkort info til steam, men ikke noe svar enda (24t)


Jeg holder dere oppdatert!

Tror dette er loggen fra "hijackthis"..
Så du har ikke hatt noe antivirus program før nå? Hmm, engang må det jo gå galt da.