Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 694
Urk. Har ikke kommet halveis inn i episode to og det er allerede skrikende horder med zombier. Hva er sjansen for at dette legger lista for hele sesongen?
Vel hvis serien følger spillet nært, så er sjansen veldig høy (inkludert nye typer "infected")
Var redd for det ja. Zombier er på det beste temmelig lame. Det var kørka nok når de nesten ikke kunne gå og likevel kunne holde tritt med en frisk person, nå holder de tritt med en hest... Jaja, er sikkert noe annet å se på.
Synes første episode var peise treg og unødvendig/kjedelig. Andre episoden var mye mer underholdende for meg
Det blir så mange små ting som irriterer meg. En gjeng med hevnere som har jaktet på Joel i 5 år uten å bli møkkete i tøyet en gang. Åssen overlever man 5 år i den kjøttkvernen når man kan møte på horder av zombier som løper like fort som en hest og schwære tømmerpallisader ikke holder 30 sekunder?

Det er mye god casting, godt skuespill og gode fortellinger, men verdenen holder dessverre ikke godt sammen.
Sitat av Prof. Vrøvel Vis innlegg
Var redd for det ja. Zombier er på det beste temmelig lame. Det var kørka nok når de nesten ikke kunne gå og likevel kunne holde tritt med en frisk person, nå holder de tritt med en hest... Jaja, er sikkert noe annet å se på.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at det er en zombieserie du har laget en tråd om? Eller kom det som et stort uventet sjokk? ��
Det er flere år senere, folk har hatt nok tid til å lage grupperinger og "renset" store områder.
I spillet er det andre mennesker/grupper som er største fienden, "infected" er bare noe som folk tar når de blir sett på daglige ruter osv.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Reeeeeetard serie as. Aldri skjønt greia med serien/spillene og sjangeren/themen zombier i seg selv, er 999/1000 ganger så muggent og bakterielt at du kan ikke spawne det til vålerengas manclub pissoar uten at pissoaret blir sykt og detter av. er det en krysning av mindless zombieshooter møter reality-tv? hva er det som skal fenge med denne serien, overlevelsen`?
Sist endret av meaculpaUIO; 3 uker siden kl. 20:55.
Tviler på du har spilt spillet hvis du tror det er en "mindless zombieshooter", det er bokstavlig talt omvendt..
Man må scrounge rester for å crafte ting f.eks tøy og alkohol for å lage en molotov. Når du finner ammo finner du vanligvis 1 skudd, 2 hvis du har flaks.
Det er ett stealth spill hvor man skal prøve være stille og unngå fiender hvis mulig.
Skjønner ikke helt innlegget ditt. Det er ekstra “futt” i episode 2 og så skriver du zzzzzzz?
Min teori er at det var litt ekstra futt i denne episoden siden sikkert mangen i vesten hadde fri med tanke på påske.
Derfor lagde de en episode som var mer action i.
Det kommer sikkert til å bli mer dialog og mindre action i løpet av sesongen.

Uansett om du er ute etter dialog og drama, så er ikke alkurat en “zombie serie” et bra valg
Sist endret av The_Warrior; 3 uker siden kl. 21:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Du er klar over at det er en zombieserie du har laget en tråd om? Eller kom det som et stort uventet sjokk?
Vis hele sitatet...
Øøøøh, du kan ha et poeng. Og jeg hadde samme problemet i S1 før jeg til slutt kom inn i den. Jeg trodde vel jeg hadde kommet over det som plaget meg, men jeg har vel bare fortrengt det.

Problemet denne gangen er vel ikke nødvendigvis zombiene som sådan men den klassiske "mer av alt for å overgå forrige".

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
hva er det som skal fenge med denne serien, overlevelsen?
Vis hele sitatet...
Vel, ja? Det og å finne samhold og noe å sloss for i et dystopisk ødeland. Feks er historien om Bill og Frank i S1 veldig fin.
Sist endret av Prof. Vrøvel; 3 uker siden kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.