Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1147
Noen som har prøvd det, hva syns du og hvor mye ofte tar du. mtp at du skal nax bruke det 1-2ganger i uken pge ekstrem hurtig økning av kort-tids toleranse. Og all tolranseopppbygging og sån går fortere i mrg enn alle andre, jeg må ta den ene rette dagen jeg må ha søvn for fungere..............

Jeg sov tolv timer første natten, fy faen så deilig å kunne gjøre det hver dag. åååå, jeg hadde gidd mye for 10-12 timers stillhet hvert døgn. mit søvnsnitt har vært nede i 90min leeeeeeeenge.

nå henter jeg meg innmed en halv zonat for 6-7timer max kvalitetssøvn en dag uken ca. etterhvert er null søvn bare mer mulighet til å gå tur med hunden midt på svarte natta, folk blir livredd når jeg ikke vet hvs som er opp og ned, for søvnløsheten og rusen går jo hånd i hånd for flere her tenker jeg. er heligvis gått ned betraktelig i antall dropper1 fast fest hver mnd uansett, slutta å skyte noen som helst stoffer for 8mnd siden nå, bra valg var det!
Sitat av saviour Vis innlegg
Noen som har prøvd det, hva syns du og hvor mye ofte tar du. mtp at du skal nax bruke det 1-2ganger i uken pge ekstrem hurtig økning av kort-tids toleranse. Og all tolranseopppbygging og sån går fortere i mrg enn alle andre, jeg må ta den ene rette dagen jeg må ha søvn for fungere..............

Jeg sov tolv timer første natten, fy faen så deilig å kunne gjøre det hver dag. åååå, jeg hadde gidd mye for 10-12 timers stillhet hvert døgn. mit søvnsnitt har vært nede i 90min leeeeeeeenge.

nå henter jeg meg innmed en halv zonat for 6-7timer max kvalitetssøvn en dag uken ca. etterhvert er null søvn bare mer mulighet til å gå tur med hunden midt på svarte natta, folk blir livredd når jeg ikke vet hvs som er opp og ned, for søvnløsheten og rusen går jo hånd i hånd for flere her tenker jeg. er heligvis gått ned betraktelig i antall dropper1 fast fest hver mnd uansett, slutta å skyte noen som helst stoffer for 8mnd siden nå, bra valg var det!
Vis hele sitatet...
Bra jobba mann!!
jeg bruker det regelmessig for søvn og det er det beste preparatet jeg har hvert borte i for søvn untatt apodorm. kan anbefales.
tho jeg bestiller unisom fra ebay til em brøkdel av prisen.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
jeg bruker det regelmessig for søvn og det er det beste preparatet jeg har hvert borte i for søvn untatt apodorm. kan anbefales.
tho jeg bestiller unisom fra ebay til em brøkdel av prisen.
Vis hele sitatet...

Og unisom er c preparat I Norge/safe I den forstand at det bare blir destruert uten videre konsekvenser hvis det blir undersøkt i tollen?
Er det bedre enn seroquel?
Sitat av Dollern90 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er veldig inviduelt, du må nesten bare prøve å se hva som fungerer for deg.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Og unisom er c preparat I Norge/safe I den forstand at det bare blir destruert uten videre konsekvenser hvis det blir undersøkt i tollen?
Vis hele sitatet...
Riktig
Sitat av Dollern90 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du forstår kanskje hvor dumt dette spørsmålet er? Antar du svarer noe korttenkt? Zonat, Seroquel, remeron, Vallerganz phergan, haldol, truxal. Ja alle sammen som fungerer via H1 og H2 er jo ekstremt like til den grad de kan regnes som synonymer. Tåpelig å spørre om, og den subjektive erfaringen er den som trumfer erfaring og egenskap av legemidler. Vil du ha svaret, så er det beste du kan gjøre å prøve dette selv
Kjempedumt. Uff å uff
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
For å stille et sunt spørsmål til da: er unisom verdt i det hele tatt å vurdere hvis man allerede har resept på seroquel?
Ja
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg har endelig kommet inn i et levelig søvnmønster sånn ca. Jeg sover fra 21-02max, metadon og rivotril kl 04, så Ganja man er 100% nødvendighet for å vente uten å nistirre på klokken. eller speed, da glemmer jeg å ta metadonen noen timer til jeg begynner å bli sliten kl 08, oooh shit ikke så rart, jeg er ekstremt finslig, da smaker medisinen med siste speeden. Sparer alltid 0,5g guff til morgendosen, fin liten boost. ELLERS sover jeg mellom morgen metadonen +kaffe/søke ebay etter sjeldne ting til mine radiobiler. Frem til 13 max da må jegg løpe ut m hunden!!! Eller sjeldne fartsregulatorer fra forrige generasjons regulator/motor tech. Såkalte børste motorer. Børsteløst tok over med null friksjon blir det lettere mer fart og aks. Sporet av, PM meg om du og liker buggyer, jeg er tamiya man. Novak samler.

MEN quetiapin er som å lasse på 20-50 soldater soldater mot en bunkra machine gunner mannemorder, i stedet for zonat, prisjonsbomber hele machine gunneren og alt av ammo til den, alt fra en drone 25cm brei, stealth tech, og en halv sånn ladning var mer enn nok LOL En halv zonat slår meg ut uansett så lenge jeg bruker det ca 2 ganger i uken eller mindre, oftest mindre for vil IKKE miste muligheten for garantert effekt ved nødvendighet, eller for å snu døgnet fort, for de som bryr seg om døgnrytmer....... Og jeg må ha NOE SOM SLÅR MEG UT I HUS! Ellers fikser jeg det via legen nå som lar lar, hah, legen skrive ut noe uten å søke lar først, på de minste ting.

Noen ganger er søvn 100% NØDVENDIG, da bruker du en hel zonat om du har fri/er trygdet/trenger 10-12t eller en halv om det holder med 6-7timer, tolaransen stiger saktere da og faller fortere igjen jo mindre og jo sjeldnere du tar. Tenk hvor deilig å sove 12timer, måtte pisse som FAEN SVARTE, hadde liggdet stille 100% stille, i 12t, hagha. Pissa litt i gangen på vei til badet, og tenkte umiddelbart, hah, det hadde holdt med en halv jo=)

I begynnelsen kom de kun i 14pakninger, tror en litt større å få nå. Men 14 varer lenge. Det står alternativt kan det brukes en hel uke hver natt, men så ca 1mnd pause for oppna tilnærmet full effekt igjen. Den er risky.....
Jeg også har god erfaring med preparatet, det er førstegenerasjons antihistamin med hypnotisk effekt, bruker selv 25mg en gang i blant. Det har varseltrekant, så vær forsiktig å ikke ta det sent på kvelden viss du skal kjøre bil om morgenen. Det er ikke et sterkt preparat men gir en behagelig hypnotisk effekt viss du tar det 20 min før du har tenkt å sove, jeg kan ikke være våken og scrolle på mob osv, da har det nesten motsatt effekt.
Bruker;-)
Trådstarter
Genialt det at det ikke kan brukes så altfor ofte for min del, da blir hver søvn-rike natt så enda mye bedre, har aldri fått så god medisinsk effekt tar igjen for en uke med rett over en time søvn hver natt, null rus-sug ell. bare en 10timers natt på ukens zonat. Er det så mye be om, kaster håret tilbake over skulderen, vinker med vippene=)

s