Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 823
Hei, har drukket litt vin idag, men ikke så veldig mye og fikk litt lyst på litt zolpidem nå. Har ruset meg på det engang før og det var veldig nice ble litt impulsiv å tok litt mer enn jeg planla og plustelig så handlet jeg noe godsaker, men det jeg lurer på går det greit å ta en eller en halv zolpidem (10 mg). Har ingen toleranse på dette sist gang var over et år siden.
Hei. Har tatt zolpidem mange ganger etter å a ha drukket mye alkohol. Det bør gå helt fint, men risikoen er at du spiser opp hele brettet eller våkner opp og har gjort masse du ikke husker ...
Trådstarter
24 7
skjønner, kan jeg også drikke etter å ha tatt pillene?

kan jeg bare drikke meg opp på formen jeg vil ha med pillene
Sist endret av grønteple; 15. april 2025 kl. 17:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar ikke lange tiden før de kicker, så det er jo begrenset hvor mye alkohol du klarer å drikke før hvalrossen tar deg.
Trådstarter
24 7
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Tar ikke lange tiden før de kicker, så det er jo begrenset hvor mye alkohol du klarer å drikke før hvalrossen tar deg.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva du mener, har et lite glass vin foran meg og alt er ganske chill. Lurer på om vinglasset kan skape problemer
Sitat av grønteple Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du mener, har et lite glass vin foran meg og alt er ganske chill. Lurer på om vinglasset kan skape problemer
Vis hele sitatet...
Det du burde gjøre er å holde deg langt unna rus. Det du ikke skjønte var at det tar ca 15 minutter før pilla begynner å virke, så det er begrenset hvor mye vin du klarer å drikke på 15 minutter.

Men igjen, kombinasjonen er ikke spesielt farlig. Det er mye værre at man gjør sånt på en tirsdag ettermiddag sier kanskje litt om livssituasjonen man er i
Trådstarter
24 7
Var ikke det jeg lurte på. Lurte på om man kan drikke forsiktig etter pillene for å komme i god form

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det du burde gjøre er å holde deg langt unna rus. Det du ikke skjønte var at det tar ca 15 minutter før pilla begynner å virke, så det er begrenset hvor mye vin du klarer å drikke på 15 minutter.

Men igjen, kombinasjonen er ikke spesielt farlig. Det er mye værre at man gjør sånt på en tirsdag ettermiddag sier kanskje litt om livssituasjonen man er i
Vis hele sitatet...
Veldig rar og frekk melding det kommer fra deg. Jeg har jo tatt meg ferie. Handler iom livssituasjonen
Sist endret av grønteple; 15. april 2025 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan drikke etter du har tatt de, men så fort de begynner å virke flyr jo alt av planer ut vinduet uansett, så hva er poenget med å planlegge?
Trådstarter
24 7
Du kan drikke etter du har tatt de, men så fort de begynner å virke flyr jo alt av planer ut vinduet uansett, så hva er poenget med å planlegge?
Vis hele sitatet...
planen var jo å få en chill rus

Vis hele sitatet...
skal holde meg til planen, lurte bare på om det er innenfor å ta seg litt vinn nå som pillene funker bra. Bare for å få det litt mer opp.
Sist endret av grønteple; 15. april 2025 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fair enough at du ønsker en chill rus, men kombinasjonen er såpass uforutsigbar at ingen kan garantere noe som helst.

Lykke til med prosjektet! (:
Trådstarter
24 7
okay takk, savner på hasj rusen as
Dette er en dårlig ide. Styr unna!
Trådstarter
24 7
Vis hele sitatet...
Sitat av The_Warrior Vis innlegg
Dette er en dårlig ide. Styr unna!
Vis hele sitatet...
pillen tok jeg vel for mange timer siden og har vell dabbet av nå. Drikker nå gammel kartong vin som ikke smaker veldig godt. Dette var en fiasko var vel bare morsomt forrige gang når jeg mistet kontrollen
Knall og ta det lamme en spliff før sengetid å vorri dritings fleir gang når jeg har tatt de men tar 1hver dag da men har no alltid gått greit
Zolpidem/stilnoct og alkohol er noe av det dummeste og farligste du kan gjøre. Umulig å kontrollere og skadeomfanget er ganske stort haha.. om du er komfortabel med å få totalt blackout og er keen på å være bevisst i max 30 min ila rusen kjør på. Men lås døren, gjem brettet med piller og for gudsskyld ikke ha tlf eller mac tilgengelig! )))))