Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 496
Hei! Noen som har kjennskap til disse instant release tablettene som kommer i fra India? Kommer i en gul eske, med jordbær på og tablettene er knallrøde. Finnes bilder av de på Google, setter pris på innspill!

Link til hvordan eske og blister ser ut: https://applexim.com/product/royal-225mg/
Sist endret av Norris; 9. april 2025 kl. 07:43.
Fikk du de virkelig igjennom tollen
De finnes i omløp i Oslo osv.
Er nok noe underdosert men er tramadol hcl.
En sånn virker ish tilsvarende som 150mg fra norsk apotek er min erfaring men ikke ta det som fasiten å ta en overdose er du snill.
Sist endret av Fashen; 10. april 2025 kl. 12:08.
Sitat av Fashen Vis innlegg
De finnes i omløp i Oslo osv.
Er nok noe underdosert men er tramadol hcl.
En sånn virker ish tilsvarende som 150mg fra norsk apotek er min erfaring men ikke ta det som fasiten å ta en overdose er du snill.
Vis hele sitatet...

Ahh✌️ Nei har vel mine overdoseringer på Tramadol/tramagetic, så lærer sakte med sikkert Be safe og kos deg
Handlet 60stk piller med mixen 100mg Tapentadol+125mg Somadril av samme merke på dnmno,
Funker knall!
Sist endret av sorsia_gerilja; 10. april 2025 kl. 13:25.