Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1304
Jeg sitter å mekker litt på en web her. Er ikke så mye å si for øyeblikket annet en at det er meningen at denne siden skal være enkel og grei å ha med å gjøre. Skal inneholde en del musikk, linker og mulighet for dj's som vil ha musikken sin ut på nettet.

Vil ha kritikk på utseendet og tips til hva som kan føyes til på webben.

push this button

edit: jeg er litt rusten på html.
Sist endret av Fase^; 17. mai 2007 kl. 03:20.
Eh, selve siden er jo ingenting å gi kritikk på, den er jo helt tom...

Den ser fin nok ut, men den inneholder jo ingenting. Det du trenger et et konsept å jobbe rundt. Å legge dette ut på skryteplassen til evaluering blir helt feil!
Det er jo nesten ingenting på den. Linkene "for dj's", guestbook og contact funker ikke.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
senterplassering hadde vært bedre, fargene appelerte ikke til meg.
Høh? Er den ikke sentrert? Er det bare tilfeldig at den er det hos meg? (15.4" 1280*8oo FF)

Ellers er jeg enig i at fargene er litt kjedelige, litt tamme.

Men smell inn noe innhold så er det lettere å forholde seg til (kan event. bruke noe dummy tekst slik at vi ser hvordan siden blir med tekst, bilder, etc)
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Jeg vet at det ikke er noe på den. Var selve utseende jeg tenkte på.

AtX: hva slags farge mener du passer best til denne type side? mener du midtstilling på tekst eller webområdet?

edit__: cikey: joa, jeg kunne alltids ha gjort mye mer før jeg slengte den ut hit, men jeg ville ha andre innblikk før jeg jobbet mer med denne siden.

Hva slags farger mener dere passer til elektronisk musikk og et slikt lite opplegg jeg nevnte i førsteposten?
Sist endret av Fase^; 17. mai 2007 kl. 04:17.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er venstrestilt hos meg iallefall, jeg tenkte senterstilt side ja.

Fargene vet jeg ikke, men de fargene der appellerte iallefall ikke til meg.
Fase^'s Avatar
Trådstarter
siden skal være midstilt forsåvidt.. hva slags nettleser har du *kosepåatx*?
Sist endret av Fase^; 17. mai 2007 kl. 04:20.
Venstrestillt på meg og.. IE 6.0
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
IE7.0 her, da er den venstrestilt.
Venstrestilt i IE 7.0 også, men midtstilt i FF 2.0

Det er i alle fall noe du kan jobbe med, en CSS kode som alle nettlesere tolker likt. Et greit sted å begynne er å sørge for at den validerer; http://validator.w3.org/check?verbos...e%2Findex.html greit å ha det skikkelig fra første stund. Lettere å få til nå som det ikke er så mye innhold.

CSS filen din validerer i alle fall, det er da noe.
Fase^'s Avatar
Trådstarter
takk for svar, jeg skal fikse å trikse litt mer. Sier ifra når jeg har kommet et par skritt lenger. grattis til alle nordmenn forresten!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Jeg har fikse litt mer på denne siden å fyllt på litt tekst og slikt.

Enkelt å greit?

bruk denne linken for den andre linken funker ikke. mnja
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Bare for å åpne denne gamle tråden min litt..

Vi har ikke kommet oss noen vei med prosjektet, men har heller utviklet den gamle siden vi har hatt hele tiden. Egentlig i frykt for å bli etterfulgt av større krefter.

Sjekk den ut hvis du liker trance, blir oppdatert ganske så jevnlig med mye bra musikk.

http://trnorway.page.tl/PartyMP3-h-z.htm
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Fytti helvete! Hva er det for fargevalg nedover i teksten?
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Hehe. Ja ferdigsidene som finnes på nettet er noe dritt for å si det mildt, men er enkelt å hore opp. Vil bare slenge ut musikk.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jaha, så det du vil ha er kritikk eller reklame for siden din?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Ok, så nettsiden er en ferdig template, og det du har gjort er å legge opp mp3er? Er disse rettighetsbelagte?