Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4800
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1216922

Onani-sjokk i svensk «Big Brother»

Av CAMILLA NORLI

(VG Nett) Jentene i svensk «Big Brother» er seksuelt frustrerte og har bygget seg sitt eget kosebur.




Tips en venn om denne saken! - Se dagens mest populære tips!






SEX-FRUSTRERTE: Emma-Maria Carlsson (t.v) og Kitty Jutbring fikk ikke Dominique Pons til sengs. Nå har de tatt saken i egne hender. Foto: Kanal 5




For å få litt privatliv - og et sex-liv - har jentene i den svenske utgaven av «Big Brother» følt det nødvendig å bygge en «onani-bås».

Sex-frustrerte

Fra første dag har sex vært hovedtemaet i reality-TV-serien, skriver den svenske avisen Aftonbladet. Deltakerne snakket om sex, lekte leker som handlet om sex og til slutt hadde deltakerne Emma-Maria og Benjamin sex.

Det utspilte seg også et trekantdrama foran kameraene da den samme Emma-Maria og deltakeren Kitty begge forsøkte å få franskmannen Dominique i seng.

Ble avvist

Men Dominique ville ikke ha noen av de to, og «Big Brother»-jentene ble mer frustrert enn noensinne, skriver Aftonbladet.

Så frustrerte at Kitty mandag kom med ideen om å bygge et sted der de kunne være for seg selv med sine lyster:

-Vi bygger oss en runkebås, sa Kitty til deltakerne Emma-Maria og Elin.

«Good idea»

- Let´s go to work, honeys, sa jentene etter å ha bygget sitt private lille hytte av bandykøller, madrasser og puter.

Etter mange minutters stillhet, reiste Kitty seg og sa:
- This was a good idea...




Tips en venn om denne saken! - Se dagens mest populære tips!

Klikk her for en utskriftsvennlig versjon av denne artikkelen.


(VG NETT 19.02.02 kl. 21:29)
skjønner ikke at folk engang gidder å bry seg om BB.
Gubbe's Avatar
Trådstarter
det er vel heller det at; der det vises nakne damer, og det snakkes om _SEX_ der er tv-titterne.
Mwhahah

Er egentlig det eneste jeg har å si..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jammen vadååååå! Det er ju porr för faen! Skit kult!
Kom igjen, grabbar, jag vil också bygga en runkbås!
WAHAHAH!!112231 NU NI JÆVLOR!

Sorry, men akkurat som zeth og alle andre som ikkje bryr seg om BB så har eg ikkje noke konstruktivt å seie.
Eller, jo.

Tiss.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hva med... *kvadruppelmacka* ?
Denne topicen hadde kanskje passet bedre på vg-netts forumer.
Lurer på hva mammaene og pappaene deres syntes nå de så dette, jeg. Trokke mine hadde vært så begeistra akkurat.
Det er jo sjelden gøy å bli ferska med løken i hånda. Men å gjøre det så til de grader som de jentene gjør.. huff huff, kan jo hende de tenner på det og at artikkelen bare er for å dekke over et sykt sinn.
BB plukker ut de kåteste og litt sexye folka som de finner på byen... De fleste er single og noen har samboer kjæreste... og så prøver dem å få dem til køys slik at det blir morro for tv seerne er det ikke det BB dreier seg om?
BB er egentlig bare teit.

men faen a, skjønner jentene godt jeg.
enda en grunn til aldri å gå inn i et BB hus. :>
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmmm...bygge i klasserommet?
Opprinnelig postet av Apraksin
hmmmmm...bygge i klasserommet?
Vis hele sitatet...
nei, egentlig ikke?
hakke tenkt til å bo på et klasserom 100 dager uten å være hjemme elns, så no need for that. :P