Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1988
Hva skjer når man tar 7 korker ghb?
Hvor stor er sjansen for at utfallet blir dødelig?
Det spørs helt på hvor mye GHB det faktisk er i korkene, men jeg vil tippe dyp søvn med veldig stor sjanse for kvelning av eget oppkast. Ingen god idé!
det kan sikkert være dødelig, ja, eller koma, man bruker KORKER av en grunn!
1 Kork holder for meg! Da dette er nesten så ren GHB du kan få tak i.
Har hørt om flere som ikke har tålt mere en 2! så dette er en dårlig trekk.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
1 Kork holder for meg! Da dette er nesten så ren GHB du kan få tak i.
Har hørt om flere som ikke har tålt mere en 2! så dette er en dårlig trekk.
Vis hele sitatet...
Hvis du måler GHBen din i korker, så er den ikke på langt nær så ren som man kan få tak i. Ren GHB er et hvitt salt, og måles i gram på en ordentlig vekt, ikke i en kork.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvis du måler GHBen din i korker, så er den ikke på langt nær så ren som man kan få tak i. Ren GHB er et hvitt salt, og måles i gram på en ordentlig vekt, ikke i en kork.
Vis hele sitatet...
Jeg har også erfart at en forhandler av slik GHB har lagt ved en måleskje (en skje = 1 gram).

Vekt er imidlertid alltid best.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg har også erfart at en forhandler av slik GHB har lagt ved en måleskje (en skje = 1 gram).

Vekt er imidlertid alltid best.
Vis hele sitatet...
Joda, det er jo greit. Da måler man jo fortsatt vekt indirekte, og ikke volum for volumets skyld.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Joda, det er jo greit. Da måler man jo fortsatt vekt indirekte, og ikke volum for volumets skyld.
Vis hele sitatet...
Indeed, men med mindre mann selv kontrollerer selv, ved å veie en måleskje på en vekt, har man jo ingen forutsettning for å si om det stemmer.

Jeg ville bare poengtere at selv om man får med en slik skje når man kjøper GHB, er det egentlig ikke noe bedre enn å bruke en kork, om man ikke dobbelsjekker med en vekt.

Forøvrig kan man jo også veie hvor mye som går i en kork og dosere med korker i etterkant
Leste på cannabisheaven eller noe at man kunne dø av 2-4g og trengte 1-2g for å få virkning. Stemmer det?
En kompis av meg sa at at det er ikke alltid at den første dosen virker, men om du tar en dose til virker begge dosene inn samtidig og dermed bli veldig farlig. Noen som vet noe om dette?
Sitat av Dobbel-V Vis innlegg
Leste på cannabisheaven eller noe at man kunne dø av 2-4g og trengte 1-2g for å få virkning. Stemmer det?
Vis hele sitatet...
Ikke helt. Dosen avhenger av kroppsvekt, og om man har inntatt andre sentraldempende stoffer (dette er farlig, og frarådes på det sterkeste!). I følge erowid trenger man 0,5-1 gram for å oppnå effekt. 1-2,5 er vanlig, og 2-4 er en "heavy" dose. Doser på 3 gram + fører ofte til dyp søvn (overdose). Altså er doseringsområdene overlappende.
Sitat av Dobbel-V Vis innlegg
En kompis av meg sa at at det er ikke alltid at den første dosen virker, men om du tar en dose til virker begge dosene inn samtidig og dermed bli veldig farlig. Noen som vet noe om dette?
Vis hele sitatet...
Tull.
GHB alene er et relativt harmløst stoff, selv om doseringskurven er veldig bratt og linja mellom brukerdose og overdose er liten. Heldigvis er en overdose av GHB lite skadelig for kroppen, selv om de kan virke skremmende da personen vil være helt bevisstløs, uten respons til stimuli og med en veldig nedsatt pustefrekvens. Han vil som oftest våkne opp etter 2-4 timer og føle seg i god form.

Farene ved GHB kommer først når man blander med andre såkalte downers, som alkohol, benzoer og opiater. Her er det dessverre ofte slik at 1+1=4, så små doser av begge stoffene vil kunne føre til at pustesenteret i hjernen slås ut og det er slik dødelige overdoser oppstår.
Sitat av nordavind Vis innlegg
GHB alene er et relativt harmløst stoff, selv om doseringskurven er veldig bratt og linja mellom brukerdose og overdose er liten. Heldigvis er en overdose av GHB lite skadelig for kroppen, selv om de kan virke skremmende da personen vil være helt bevisstløs, uten respons til stimuli og med en veldig nedsatt pustefrekvens. Han vil som oftest våkne opp etter 2-4 timer og føle seg i god form.
Vis hele sitatet...
Ser man en person være bevisstløs _må_ vedkomne i stabilt sideleie og ha ordentlig tilsyn. GHB-overdosen er riktignok ikke så farlig på kroppen, men avhengig av overdosegraden er faren for oppkast tilstede. Ligger personen feil, vil oppkast føre til at vedkomne blir kvalt. I tilfellet trådstarter portretterer, med syv korker, så vil jeg si at sannsynligheten for oppkast er temmelig stor! Dessuten vet man sjelden hva og hvor mye folk har tatt, så det er bedre å være på den sikre siden! Hvem ordner GHB neste gang hvis bestekompisen deres har dødd?

Joda, GHB er relativt harmløst hvis vi tar utgangspunktet i helt fornuftig bruk og/eller kontrollerte studier. I praksis er derimot GHB et veldig problematisk stoff, da det er veldig populært hos de mest uvettige rusbrukerne...
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Ser man en person være bevisstløs _må_ vedkomne i stabilt sideleie og ha ordentlig tilsyn. GHB-overdosen er riktignok ikke så farlig på kroppen, men avhengig av overdosegraden er faren for oppkast tilstede. Ligger personen feil, vil oppkast føre til at vedkomne blir kvalt. I tilfellet trådstarter portretterer, med syv korker, så vil jeg si at sannsynligheten for oppkast er temmelig stor! Dessuten vet man sjelden hva og hvor mye folk har tatt, så det er bedre å være på den sikre siden! Hvem ordner GHB neste gang hvis bestekompisen deres har dødd?
Vis hele sitatet...
Helt enig, og jeg burde presisert dette i min post også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
om man overlever 7 korker har du blitt lurt? sett maange bekjente ha det ukoselig med så lite som én eneste.. blir litt smålig dyrt i lengden og, om man skulle tatt 7 og 7 korker..
Sitat av netaneR Vis innlegg
om man overlever 7 korker har du blitt lurt? sett maange bekjente ha det ukoselig med så lite som én eneste.. blir litt smålig dyrt i lengden og, om man skulle tatt 7 og 7 korker..
Vis hele sitatet...
Mange tynner ut GHB for å tjene mer på salg. Dermed vil GHB-løsningen du har kjøpt inneholde mindre GHB og mer av noe annet, som f. eks. vann. Syv korker av denne "svake" GHB-løsningen tilsvarer kanksje bare 1 eller 2 korker ren GHB.

Faren med dette er at du kanskje tar syv korker for å oppnå ønsket effekt, mens neste helg tar du syv korker av en annen, mer konsentrert batch, og korker over så den synger.

Derfor; begynn ALLTID lavt og tilpass heller dosen etterhvert, og prøv heller å få tak i ren GHB enn gateskvip.