Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1056
Hei, hvordan kan man vite hvor mye lsd en blotter faktisk inneholder, prøvde å lete rundt på nett osv men fant lite med svar

takk på forhånd
Nærmest umulig. Muligens en lab med skikkelig utstyr kan gjøre det. Ellers er det bare å glemme. Det du mest sansynligvis kan gjøre er å kjøpe et kit for å teste at det faktisk er LSD.
Sist endret av IW2022; 11. november 2022 kl. 23:20.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det varierer ganske mye, beste er å spørre den du kjøper av.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det varierer ganske mye, beste er å spørre den du kjøper av.
Vis hele sitatet...
Og dele på to i dagens marked. Det beste er å spørre noen som ikke selger, men har prøvd de samme lappene. Men vær forsiktig, føler de har vært konsekvent underdosert de siste ti åra, kjedelig å gå på en smell og trippe dobbelt så hardt også.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I de aller fleste tilfeller, nok
Ta en blotter så er det en dose. Burde spør dealer hvor mye det er i en. Kan være alt fra en microdose til en heftig dose.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt mye Lsd gjennom de 12-13 siste årene. Det er umulig å vite hvor mye som er på en tab/lapp. Har fått tilbudt ekte lsd som skulle være på 700µg(mikrogram) noe som med 99.99% bare er piss. Som flere nevner så er det umulig å vite, men det jeg kan garantere deg er at i alle tilfeller så er det mindre Lsd på lapper/sukkerbiter/dråper enn det det blir utgitt for. De angivelige 200µg på tabben er mest sannsynlig et sted mellom 90-120.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
EDIT: Selv om du sender de til en analyse av nysgjerrighet så vil det være vanskelig for kjemiker eller labansatt å finne ut av dette. En annen faktor kan være at det ikke er jevnt spredd på selve sheeten, og en tab kan være en del svakere, eller sterkere enn den neste.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
EDIT: Selv om du sender de til en analyse av nysgjerrighet så vil det være vanskelig for kjemiker eller labansatt å finne ut av dette. En annen faktor kan være at det ikke er jevnt spredd på selve sheeten, og en tab kan være en del svakere, eller sterkere enn den neste.
Vis hele sitatet...
Sheets dynkes i ett syrebad så det blir helt jevnt fordelt utover alle blotterne, det er nærmest umulig at det blir ujevn fordeling da.
Skal du ha ujevn fordeling så må hver enkelt blotter dryppes for hånd, noe ekstremt få gjør.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sheets dynkes i ett syrebad så det blir helt jevnt fordelt utover alle blotterne, det er nærmest umulig at det blir ujevn fordeling da.
Skal du ha ujevn fordeling så må hver enkelt blotter dryppes for hånd, noe ekstremt få gjør.
Vis hele sitatet...
Nei ikke nå lenger. Har du noen anelse hvor mye delysid et såkalt "bad" du refererer til egentlig er? Det er motsatt av hva du sier, det dryppes for hånd. Nå går vi litt utenom debatten her, men poenget mitt er at du aldri vil få den mengden det er utgitt for å være.

Når delysid om ikke lenge vil bli gjenbrukt i psykiatrien, produsert av et seriøst legemiddelfirma så er det klart at mengden vil samsvare med det produsenten presenterer det for å være.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei ikke nå lenger. Har du noen anelse hvor mye delysid et såkalt "bad" du refererer til egentlig er? Det er motsatt av hva du sier, det dryppes for hånd. Nå går vi litt utenom debatten her, men poenget mitt er at du aldri vil få den mengden det er utgitt for å være.

Når delysid om ikke lenge vil bli gjenbrukt i psykiatrien, produsert av et seriøst legemiddelfirma så er det klart at mengden vil samsvare med det produsenten presenterer det for å være.
Vis hele sitatet...
Tull.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei ikke nå lenger. Har du noen anelse hvor mye delysid et såkalt "bad" du refererer til egentlig er? Det er motsatt av hva du sier, det dryppes for hånd. Nå går vi litt utenom debatten her, men poenget mitt er at du aldri vil få den mengden det er utgitt for å være.

Når delysid om ikke lenge vil bli gjenbrukt i psykiatrien, produsert av et seriøst legemiddelfirma så er det klart at mengden vil samsvare med det produsenten presenterer det for å være.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke tull. Det du sier stemmer tilbake til 60/70-tallet, men sånn foregår det ikke lenger i dag. Jeg sier ikke at denne metoden fortsatt ikke brukes men det er uvanlig. Det dryppes enkelt på hver rute av en "sheet"

Jeg kan vel vedde livet mitt på at jeg har konvertert flytende delysid og vært med på ekstremt mange konverteringer. LSD er så potent at dette badet du snakker om tilsvarer mangfoldige millioner doser, potensielt så mange som 50.

Noe som også var vanligere før var en thumbprint, noe jeg aldri har bevitnet eller hørt om i nyere tid