Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 8043
Har mistanker om at kjæresten min er utro. Vet dette er umoralsk feil, men på grunn av nattesøvn lurer jeg på om det er noen som vet om en enkel måte å overvåke sms på damas mobil?? Fint om det finnes en måte som er gratis.

Takk
har du prøvd å spørre hun om du kan få se på meldingene hennes?
noen ganger kan det være like greit å bare spørre rett ut?
du kan jo få tak i utfyllende liste over ringte nummer/sendte sms(nummer) som kommer med regningen.
Du kan bestille dette, og åpne det før kjæresten ser det.

Men det er like greit å spørre rett ut. hvis du finner det ut ved å overvåke henne, blir det vanskelig å konfrontere det med henne.


Tok en sjans på at du er en gutt. føler det er større sjans for at gutter vil snoke:P
Spørre 'Kan jeg se igjennom meldingene dine' fungerer generelt jævla dårlig, garantert.
Ta deg heller en prat med dama, et er den langvari løsningen uansett. Sorry om dette blir moralprek for dine ører.
hvorfor snoke? blir du busta så er det jo tillitsbrudd og hadebra med engang
Du vil ikke gå den veien. Tro meg. Ei veninne av meg oppdaget at typen hennes gjorde noe lignende og hun mer eller mindre gikk fra han på dagen. Oppdager hun deg er du fucked!

Gro baller og spør rett ut om hun er utro. Du har ingenting å tape og alt å vinne!
Trådstarter
3 0
Jeg har selvfølgelig prøvd å snakke me henne..
desverre ingen ting ut av det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av gotama
Jeg har selvfølgelig prøvd å snakke me henne..
desverre ingen ting ut av det.
Vis hele sitatet...
I så fall bør du jo spørre deg om et forhold uten tillit er noko å satse på...

Tekniske løsninger kan aldri løse sosiale problemer.
ta det opp, si at hva du mener. hvis hun nekter for det, så er det bare til å be henne gi deg telefonen, så du kan lese meldinger som bevis. Hvis du er heldig, har hun ikke slettet meldingene. Du kan jo på forhånd skjekke meldingene(når hun dusjer?), og hvis ikke du finner noe, lar du være å ta det opp.(på den måten kan du være sikker på at du ikke driter deg ut med det.)
Hvorfor har du mistanker om at hun er utro? Har du noen grunn til å ikke stole på henne?

Er nok best å snakke om det ja, i stedet for å snoke på mobilen/dataen hennes uten at hun vet det (i tilfelle hun oppdager det eller du finner noe du ikke vil finne). Går jo an å si at du alltid har hatt vanskeligheter for å stole på noen, og at du ikke mener noe vondt med det når du spør om å få se på meldingene hennes. Og at det blir mye lettere for deg å stole på henne hvis du ser at hun ikke har noen skumle meldinger.

Hvis hun blir sint om du spør kan du jo tolke det som om hun har noe å skjule, men så er det jo også forståelig at hun blir opprørt over spørsmålet. Forklar at hun ikke har gjort noe galt og at du bare er nysgjerrig og sjalu av natur, og at du kommer til å trives og ha det bedre i forholdet ved å få dette overstått.
Sitat av Rellativ
ta det opp, si at hva du mener. hvis hun nekter for det, så er det bare til å be henne gi deg telefonen, så du kan lese meldinger som bevis. Hvis du er heldig, har hun ikke slettet meldingene.
Vis hele sitatet...
Snakk med henne ja! men å få telefonen som bevis blir litt vell forlangende. Det virker da som du har null tillit til henne i det hele tatt, og da er det ingen vits uansett.
sant nok. men det finnes ingen grei måte å ta opp noe slikt på. Du kan gjøre noe spes for henne, slik at hu får dårlig samvittighet, og tar det opp selv. men som sagt så må du ta det opp og få en sur dame en stund, eller late som ingenting og la det plage deg lenge.
Sitat av Halalgeir
Du vil ikke gå den veien. Tro meg. Ei veninne av meg oppdaget at typen hennes gjorde noe lignende og hun mer eller mindre gikk fra han på dagen. Oppdager hun deg er du fucked!
Vis hele sitatet...
Jeg mener at ikke alle mennesker vil reagere likt på samme hendelse.

Uansett vil det være en god indikasjon på hva som er virkeligheten hvis hun får en tekstmelding en kveld dere sitter sammen - mens telefonen hennes ligger på bordet - så tar du den opp og sier "jeg bare leser den, jeg".

Hvis hun ikke sier noe kan du si jeg bare kødda og gi henne den.

Hvis hun fyker i været og roper GI MEG DEN! kan du jo kanskje tenke deg hvorfor.
dynamite sitt forslag var veldig bra.

Man må huske å tenke litt logisk når man kommer til dette, ofte blir det sånn at man overveier sjansen for at hun ikke er utro f.eks, fordi man så gjerne ikke vil det skal være sant. Da kan det være helt opplagt, å likevel så ser man det ikke.
Kom ontopic no, kara. Vi får vel svare på spørsmålet hans
Har telefonen hennar bluetooth bør vel dette vere enkel sak. På min macintosh har eg eit program som kallast for BluePhoneElite som lar deg lese SMS-ar og ta i mot samtalar, gjennom bluetooth. Programmet er nesten 100% stealth når det lastar inn SMS-ar, det er berre når du sender ut SMS at telefonen gjer ein lyd frå seg. Om det finnast liknande program til windows veit eg ikkje, men eit lite søk på google bør nok gjere susen.

kan dette kanskje hjelpe viss du køyrer windows?
http://www.developershome.com/sms/smsWindows.asp
Jeg synes kanskje ikke at du skal gjøre det, men jeg kan vel komme med et tips likevel

Hvis hun har NetCom abonnement og du kan klare å få logget deg inn på hennes "min side" på netcom.no, kan du derfra bestille tjenesten SMS-Pluss. Det koster 15,- kr pr. mnd og da kan du stille inn slik at det blir sendt en kopi av alle innkommende SMS til en hvilken som helst e-postadresse.

Fordeler:
Du kan lese alle innkommende SMS i fred og ro når det passer seg, og du kan til og med printe dem ut som bevis dersom du finner noe muffens.

Ulemper:
Hun vil kunne se på mobilregningen at hun betaler for en tjeneste som hun kanskje vil undre hva det er, eller hun kan oppdage det via og se på sine tjenester på "min side".

NB! Når du bestiller tjenesten fra "min side" blir det sendt en SMS til hennes mobilnummer med beskjed om at hun nå har bestilt SMS-pluss. Sørg for at du kan slette denne meldingen fra hennes telefon før hun oppdager det (f.eks. hvis du bestiller tjenesten mens hun er på do eller noe)!
var oppe noe greier jeg så i forbifarten der hvem som helst kunne bestille kopi av sms? kosta noen kroner men alt man trengte var nr , man kunne få dem 5 siste mld eller nå? finner det ikke igjen, og aner ikke hvor jeg leste det.
Sitat av The_WEB_KILLER
var oppe noe greier jeg så i forbifarten der hvem som helst kunne bestille kopi av sms? kosta noen kroner men alt man trengte var nr , man kunne få dem 5 siste mld eller nå? finner det ikke igjen, og aner ikke hvor jeg leste det.
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg Datatilsynet gjerne vil høre om i såfall
ikke vet jeg, bare mener jeg så noe slikt i farta, leste ikke over det da, å finner det ikke igjen nå, tror det var oppe i en avis eller nå..
Sitat av The_WEB_KILLER
var oppe noe greier jeg så i forbifarten der hvem som helst kunne bestille kopi av sms? kosta noen kroner men alt man trengte var nr , man kunne få dem 5 siste mld eller nå? finner det ikke igjen, og aner ikke hvor jeg leste det.
Vis hele sitatet...
Du har blitt lurt av en dum nyhet på nettby forsiden, som var den 1.april. Den ligger sikkert der ennå, forundrer meg ikke.
Sist endret av Volch0k; 9. april 2008 kl. 19:53.
Sitat av dynamite
Jeg mener at ikke alle mennesker vil reagere likt på samme hendelse.

Uansett vil det være en god indikasjon på hva som er virkeligheten hvis hun får en tekstmelding en kveld dere sitter sammen - mens telefonen hennes ligger på bordet - så tar du den opp og sier "jeg bare leser den, jeg".

Hvis hun ikke sier noe kan du si jeg bare kødda og gi henne den.

Hvis hun fyker i været og roper GI MEG DEN! kan du jo kanskje tenke deg hvorfor.
Vis hele sitatet...
jeg hadde flådd deg levende og vridd telefonen ut av hendene dine... ikke fordi jeg har noe å skjule, men enkelt å greit fordi telefonen min er privat! om jeg føler for at andre skal lese meldingene mine så sier jeg det... nå er jeg hverken jente, utro eller i et forhold, men er samme reaksjon på venner som skal lese meldingene mine... var det du eller jeg som fikk melding?

tilbake til topic:
forholdet ditt er dødsdømt uansett om dama er utro eller ikke... why? fordi 1 av 2 ting kommer til å skje...
scenario 1: dama er utro og du finner det ut...
scenario 2: dama er ikke utro og du innrømmer at du ikke stoler på henne...

gjør det slutt å slutt å plag deg selv/henne
Sitat av The_WEB_KILLER
var oppe noe greier jeg så i forbifarten der hvem som helst kunne bestille kopi av sms? kosta noen kroner men alt man trengte var nr , man kunne få dem 5 siste mld eller nå? finner det ikke igjen, og aner ikke hvor jeg leste det.
Vis hele sitatet...
Aprilsnarr! *le*
Sist endret av naiSt; 9. april 2008 kl. 20:40.
Sitat av naiSt
jeg hadde flådd deg levende og vridd telefonen ut av hendene dine... ikke fordi jeg har noe å skjule, men enkelt å greit fordi telefonen min er privat! om jeg føler for at andre skal lese meldingene mine så sier jeg det... nå er jeg hverken jente, utro eller i et forhold, men er samme reaksjon på venner som skal lese meldingene mine... var det du eller jeg som fikk melding?
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg himlet med øynene og lurt på hvorfor i all verden jeg er i samme rom som deg i utgangspunktet.
Reaksjoner er som sagt individuelle, og det ligger et spørsmål under hva trådstarter ber om. Hvor mye bryr han seg egentlig om dama si? Nå sier jeg ikke at det er det vi skal diskutere, men det er kanskje lurt å vurdere om det i det hele tatt er verdt å være sammen med noen man ikke kan stole på.

Uansett mener jeg du ser på det hele veeeeeeldig sort/hvitt nå, naist. Skjønner at du ikke er i et forhold, og kanskje hvorfor også. Har du hørt uttrykket "i gode og onde dager"?
Sitat av Volch0k
Du har blitt lurt av en dum nyhet på nettby forsiden, som var den 1.april. Den ligger sikkert der ennå, forundrer meg ikke.
Vis hele sitatet...
aha.. . godt mulig det ja. som sagt leste den ikke bare mener å huske at jeg så noe i farta.
Sitat av NKF
Jeg synes kanskje ikke at du skal gjøre det, men jeg kan vel komme med et tips likevel

Hvis hun har NetCom abonnement og du kan klare å få logget deg inn på hennes "min side" på netcom.no, kan du derfra bestille tjenesten SMS-Pluss. Det koster 15,- kr pr. mnd og da kan du stille inn slik at det blir sendt en kopi av alle innkommende SMS til en hvilken som helst e-postadresse.

Fordeler:
Du kan lese alle innkommende SMS i fred og ro når det passer seg, og du kan til og med printe dem ut som bevis dersom du finner noe muffens.

Ulemper:
Hun vil kunne se på mobilregningen at hun betaler for en tjeneste som hun kanskje vil undre hva det er, eller hun kan oppdage det via og se på sine tjenester på "min side".

NB! Når du bestiller tjenesten fra "min side" blir det sendt en SMS til hennes mobilnummer med beskjed om at hun nå har bestilt SMS-pluss. Sørg for at du kan slette denne meldingen fra hennes telefon før hun oppdager det (f.eks. hvis du bestiller tjenesten mens hun er på do eller noe)!
Vis hele sitatet...
Utvilsomt det beste forslaget i tråden. Moralpreken og sånt holder vi utenfor, eller hva?

KP!
Sitat av dynamite
Uansett mener jeg du ser på det hele veeeeeeldig sort/hvitt nå, naist. Skjønner at du ikke er i et forhold, og kanskje hvorfor også. Har du hørt uttrykket "i gode og onde dager"?
Vis hele sitatet...
jeg har ikke sett noen plasser at han nevner dem er gift... og grunner til at jeg ikke er i et forhold er ikke noe jeg skal dele på et forum...

Sitat av dynamite
Reaksjoner er som sagt individuelle, og det ligger et spørsmål under hva trådstarter ber om. Hvor mye bryr han seg egentlig om dama si? Nå sier jeg ikke at det er det vi skal diskutere, men det er kanskje lurt å vurdere om det i det hele tatt er verdt å være sammen med noen man ikke kan stole på.
Vis hele sitatet...
hvis det nå er tilfelle at dama ikke er utro... er det da verdt å være sammen med en som ikke stoler på deg? hele denne saken er så langt fra en win-win situasjon som det er overhodet er mulig å komme!

til trådstarter: spør henne rett ut og drit i å spioner på telefonen/ansett privatdetektiv. i det tilfellet at hun faktisk er utro burde du kunne se dette på reaksjonen hennes, selv om hun lyger, i det du spør.

er hun ikke utro vil det faktum at du ikke stoler på henne + har spionert på telefonen hennes ting som gjør alt annet enn å styrke din sak.
om noen tar tlf før jeg leser ny meld så klikker jeg. å sånn er jeg bare. uansett om det er typen eller mamma som hadde gjort det.
selvom jeg ikke har noe å sjule..

Kjenner du dama di godt. så kan du jo konfrontere hu me det.. kjenner du henne godt nok merker fort på reaksjonen å hva hun sier om hu lyver eller ikke
www.mobile-spy.com eller www.flexispy.com

Funker som jernet
Sitat av Daskeladden
www.mobile-spy.com eller www.flexispy.com

Funker som jernet
Vis hele sitatet...
Har du prøvd? Og koster det noe ?
Hvorfor skulle det være galt å be om å få se på meldingene til kjæresten? Det er da obligatorisk spør du meg... Sier man nei, har man noe å skjule. I et forhold skal man ikke ha noe å skjule for hverandre. Om du syntes det er vanskelig å spørre om å få se på meldingene, så ta mobilen mens den andre sover/dusjer/etc - finner du ut noe, så LAT SOM INGENTING, du har ikke lest eller sett noen ting. Oppfør deg så normalt du klarer. Vent ann noen timer/dager, for så å "dabbe av litt", være litt avvisende og lei deg, så vil kjærsten fort spørre hva som er galt, og da sier du (ikke SPØR, du SIER) at du vet om den og den personen, og ser ann om kjærsten innrømmer det og hans/hennes historie stemmer med det du fikk ut fr meldingene, eller om det er full nekt. Er det full nekt så er det løgn, og jeg ville aldri levd med en som løy yil meg.
Trådstarter
3 0
Hei.

Takker og bukker for mange flotte svar på tråden.
Merkelig at en tråd om utroskap og sjalusi kan bli så STOR i et elektronikk forum

Jeg fant ut at de beste var¨å prate me dama(samt smuglese sms). Og kan opplyse om at alt gikk bra til slutt.

Uansett, takk for svar

Gotama
Greier du å få kloa i telefonen i et par minutter uten hun i nærheten kan du installere spion progz som leser meldinger, ser innkommende/utgående annrop, bilder osv.

Jeg gidder ikke søke for deg for å finne navn på programmer som kan gjøre dette, men det er vel en slik løsning du spørr etter her. De skal vistnok også være "transparente" med mindre man er veldig sikker på hva man ser etter da